Najave

  • Krk Food Fest: Dani šurlica i šparoga

    08.04.2017
    Između 07. i 30. travnja 2017. godine duž otoka Krka - koji se obzirom na obilje domaćih namirnica smatra oazom autohtone gastronomije, možete krenuti na pravu gastro-turneju koja je dijelom prve proljetne etape Krk Food Festa, manifestacije namijenjene ljubiteljima kvalitetne hrane i jedinstvenih iskustava!
     
  • Radionica: Definiranje utjecaja medija na samopercepciju mladih žena

    27.04.2017
    Mjesec ženskog aktivizma predstavlja projekt riječke Udruge PaRiter, kojem je cilj povezivanje i osnaživanje žena svih generacija na području Primorsko-goranske županije, i to edukacijom o ženskim pravima, rodnoj ravnopravnosti i aktivističkom djelovanju, a ujedno i stvaranjem baze za njihovo umrežavanje i suradnju.
  • Proslava Dana Osnovne škole Fran Krsto Frankopan

    28.04.2017
    Proslava Dana Osnovne škole Fran Krsto Frankopan održat će se 28. travnja 2017. godine u prostorijama škole, s početkom u 10.00 sati.
     
  • Prvomajski inkubator uskoro donosi seriju koncerata i skupnu tematsku izložbu

    29.04.2017
    Ovogodišnje, jedanaesto izdanje Prvomajskog inkubatora, svojevrsnim zagrijavanjem, započelo je već 14. travnja, a (po)trajat će sve do 18. svibnja. Ovaj festival, čiju je organizaciju vodi Udruga Kreativni Krk, kao i dosad, nudit će mnoge žanrovski različite glazbene sadržaje, dopunjene međunarodnom, skupnom izložbom na temu Masovni turizam.
     

10. Drobnica fest: Titulu naj-maslinara ponio Mate Šegulja

Ovogodišnje, 10., jubilarno izdanje Drobnica festa, festivala posvećenog maslinovom ulju, ali i ostalim autohtonim otočnim delicijama, 22. travnja 2017. godine, na sam Dan planete Zemlje, u zajedničkoj organizaciji Udruge maslinara Drobnica i Udruge sirara Krka, pred stotinjak okupljenih posjetitelja, priređeno je u krčkom Valamar Koralj Romantic Hotelu.

U odnosu na prethodna izdanja, ovogodišnji Drobnica fest, pored degustacije i nagrađivanja vrhunskih maslinovih ulja te prezentacije sireva Udruge sirara Krka, donio je i degustaciju ostalih za otok karakterističnih gastro uzdanica, koje se nalaze u fokusu nedavno pokrenutog projekta Jelovnik krčkih zaštićenih proizvoda. 

 

 

Svojim prisustvom, pored predstavnika Drobnice i udruženja krčkih sirara, ovu su manifestaciju podržali državni tajnik Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske Tugomir Majdak, ravnatelj Centra za poljoprivredu i ruralni razvoj Primorsko-goranske županije Dalibor Šoštarić, krčki gradonačelnik Darijo Vasilić, načelnik Općine Malinska-Dubašnica Robert Anton Kraljić, načelnik Općine Dobrinj Neven Komadina i direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Krka Nataša Jurina.

Na samome početku protokolarnog dijela Drobnica festa okupljenima se obratio inicijator manifestacije, ujedno i tajnik Drobnice Goran Marević, pozdravivši sve okupljene i najajvivši kako se naredne godine sprema proslava 15. obljetnice udruge, te kako će taj jubilej ona dočekati s novim vodstvom, jer ipak je vrijeme da nešto mlađe generacije preuzmu inicijativu te djelovanje u struci započnu baveći se upravo organiziranjem ovakvih programa.

Jubilarni, 10. Drobnica fest, 10. natjecanje maslinara otoka Krka, uvodi Vasilić, ujedno je i natjecanje županijskog karaktera, obzirom da se radi o jedinoj ocjenjivačkoj izložbi maslinovih ulja na području Primorsko-goranske županije, a koja se kao regija voli pohvaliti bogatom tradicijom maslinarstva. Zahvaljući Drobnici i svim naporima koji su poduzeti tijekom prethodnih godina od insistiranja na educiranju maslinara, preko provođenja zaista širokog spektra projekata, pa sve do zaštite Krčkog maslinovog ulja europskom oznakom izvornosti, što, naposljetku, možemo smatrati svojevrsnom krunom koja je pristigla na kraju svog dosad obavljenog posla. Ovdje se, možemo kazati, radi o zavidnom uspjehu aktualne generacije maslinara, tim više što znamo da na čitavom hrvatskom području postoji jako puno maslinovih ulja, među kojima neće biti mnogo onih upisanih u Europski registar zaštićenih oznaka izvornosti i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla. Upravo ta činjenica, nastavlja Vasilić, daje nam za pravo da insistiramo na brendu Krčkog maslinovog ulja kojeg će, obzirom na specifične sorte maslina, te način njegove proizvodnje i čuvanja, sigurno mnogi htjeti isprobati. Osim Krčkog maslinovog ulja, zaštićen je i Krčki pršut, i to kao prvi hrvatski proizvod označen europskom oznakom, u ovome slučaju onom zemljopisnog podrijetla, a namjera je da se zaštite još mnoge otočne delicije poput Krčkog sira, što je povjereno nedavno osnovanoj Udruzi sirara Krka, zatim šurlica, žlahtine, presnaca, imbrijagona ili janjetine. Obzirom na sve netom spomenuto, zaključuje Vasilić, očekuje nas još zaista puno posla. 

Od 15 na europskoj razini zaštićenih hrvatskih poljoprivrednih prehrambenih proizvoda, ističe Majdak, čak četiri su maslinova ulja, što potvrđuje činjenicu kako su maslinari u Hrvatskoj dobro organizirani. Međutim, kako bi se odgovorilo na izazove svjetskih tržišta, Ministarstvo poljoprivrede, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i gospodarstvenicima, tijekom lipnja ove godine krenut će s prezentacijom hrvatskih poljoprivrednih proizvoda u Kini, što predstavlja nastavak akcije koja se kanalizira posredstvom Hrvatske poljoprivredne agencije, a čiji je naziv Doručak s hrvatskih farmi. Pored pripreme spomenutog programa, navodi Majdak, u posljednjih šest mjeseci Ministarstvo poljoprivrede započelo je rad na Izmjenama i dopunama Zakona o poljoprivrednom zemljištu koje su trenutno u fazi e-savjetovanja, a kojima se, pored ostalog, jedinicama lokalne samouprave vraća nadležnost nad upravljanjem poljoprivrednih zemljišta, s time da se dodaje instrument mišljenja jedinica regionalne samouprave, pa ako odluku o raspolaganju poljoprivrednim zemljištem u zakonskom roku ne donese grad ili općina istu može donijeti županija. Uz dorađivanje Zakona o poljoprivrednom zemljištu, po prvi se put radi na Zakonu o obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu kojim će obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo biti definirano na razini njegove ekonomske veličine od 2.000,00 EUR, što znači da će svi oni koji prelaze taj prag dobiti status obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva reguliranog u skladu s mirovinskim i poreznim sustavom te Ministarstvom financija, s imovinom unesenom u novi Registar obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, koji će biti dijelom postojećeg Upisnika poljoprivrednih gospodarstava. Prema tome, zaključuje Majdak, sva poljoprivredna gospodarstava ispod navedenog cenzusa bit će samo opskrbna i ona neće imati prava kao obiteljska poljoprivredna gospodarstva, no ukoliko s vremenom povećaju svoju proizvodnju imat će priliku dobiti status obiteljskog.

U drugom dijelu manifestacije dodijeljene su nagrade maslinarima čiju su uzorci maslinovih ulja prethodno analizirani, a potom, obzirom na čitav niz parametara, i ocijenjeni. Tako su, pored 43 zaprimljena uzorka, zlatne medalje za ekstra djevičansko maslinovo ulje (redom) uručene Mati Šegulji, Cvetki Žic, Iris Radivoj,  Stanku Justiniću, OPG-u Goran Marević, Ivanu Šabalji, Nenadu i Nikoli Mrvošu, Darku Dinteu i Draženu Žgaljiću, Zoranu Vukoviću, Maslinarstvu Toić, Josipu Turčiću, Zoranu Vukoviću, OPG-u Branko Jud, Antonu Žužiću, Tončeku Lesici, Mati Spicijariću, Josipu Rušinu, Dejanu Fumiću, Goranu Mareviću, Vladimiru Galoviću i Igoru Srdoču. Srebro za ekstra djevičansko maslinovo ulje primili su David Mrakovčić, Alojzije Franolić, Zvjezdana Ponoš, Kruno Marević, Anton Šulina, Siniša Tudor i Mile Tomičić, dok su broncu zaslužili Josip Rušin i Mate Dujmović. Najboljem ovogodišnjem maslinaru, Mati Šegulji, u spomen na (bivšeg predsjednika Drobnice) Ivana Žgaljića, uručen je i poseban pehar.

 

 

Ovogodišnji Drobnica fest odrađen je pod pokroviteljstvom Primorsko-goranske županije, Grada Krka i Turističke zajednice Grada Krka.

Zaključena druga serija zimsko-proljetnih kazališnih programa

Prošle godine pokrenut projekt krčkog Centra za kulturu - Vama glumimo - kojim su između siječnja i travnja bili objedinjeni popularni kazališni programi za djecu i odrasle, solidnom posjećenošću zaključen je 21. i 22. travnja, i to komedijom Sarmica Teatra Lectirum, a dan kasnije i predstavom za djecu Ribar Palunko i njegova žena Dječjeg kazališta Ivana B. Mažuranić.

Sarmica, u kojoj su, pod redateljskom palicom Zorana Mužića, svoje glumačko umijeće demonstrirali veterani Ksenija Pajić, Duško Valentić i Mladen Čutura, pokazala se zaista pitkom i svim generacijama prilagođenom komedijom u čijem je središtu postariji gospodin Saša, inače arhitekt oženjen studenticom Vesnom koja, nakon što joj veza dosadi, zabavu odlučuje potražiti u bespućima noćnih klubova. Ljubomorni Saša, sumnjajući u njezinu vjernost, jedne je večeri odluči slijediti nakon čega se, uslijed lutanja po kiši, uspijeva razboljeti, s time da mu u novonastaloj nevolji u susret izlazi bivša supruga Kristina, a tu je i susjed Pero, umirovljeni policajac, koji sve ono što im se otad počinje događati prati i više nego li budnim okom. Unatoč jasno naglašenom komičnom tonu, ovdje se ipak radi o kazališnom komadu kojem je, na nimalo površan način, pošlo za rukom oživijeti temu složenih međuljudskih odnosa.

Kao posljednji dječji program na repertoaru se našla nadaleko poznata bajka Ivane B. Mažuranić - Ribar Palunko i njegova žena - pretvorena u pravu poslasticu za najmlađe kazališne sladokusce. Jer, riječ je o lutkarsko-igranoj predstavi nastaloj u režiji Marija Kovača koju krase isključivo izvrsne kritike, tim više što je u dinamičnu izvedbu, prepunu krasnih rekvizita, uveden i znakovni jezik, u ovom slučaju pretvoren u zanimljivu koreografiju. Poznati protagonist Priča iz davnina, Ribar Palunko, morao je proći kroz najrazličitije kušnje i nedaće kako bi došao do jednostavne spoznaje - pazi što želiš kako ti se to uistinu ne bi i ostvarilo, a što je malenim posjetiteljima vrhunski demonstrirao glumački kolektiv u čijem su se sastavu našli Darija Vlajnić, Matej Safundžić, Bruno Brinzej i Valentina Srnojević.

U suvremeno opremljenom interijeru osnovnoškolske sportske dvorane Krčani su tijekom posljednja četiri mjeseca, pored netom spomenutih predstava, mogli pogledati Vlaška posla HIT teatra, Pra-priče Teatra OZ, hit predstavu Dame biraju Altteatra, Mačka u čizmama Dječjeg kazališta Ivana B. Mažuranić, Političara B-GLAD produkcije i Grgu Čvarka Scene Gorica. Treće izdanje programa Vama glumimo kreće u siječnju naredne godine, s time da sve ljubitelje kazališta tijekom srpnja i kolovoza očekuju kvalitetni dramski sadržaji ovogodišnjih Ljetnih priredbi.

Prvomajski inkubator donosi seriju koncerata i skupnu tematsku izložbu

Ovogodišnje, jedanaesto izdanje Prvomajskog inkubatora, svojevrsnim zagrijavanjem, započelo je već 14. travnja, a (po)trajat će sve do 18. svibnja. Ovaj festival, čiju je organizaciju vodi Udruga Kreativni Krk, kao i dosad, nudit će mnoge žanrovski različite glazbene sadržaje, dopunjene međunarodnom, skupnom izložbom na temu Masovni turizam.

Sadržajima bogata proslava Međunarodnog praznika rada tako je otvorena već 14. travnja, prvim Warm up koncertom održanim u klubu The Beertija, nakon čega, 21. travnja, slijedi još jedna riječka koncertna epizoda, no ovog puta u kultnom Palachu.  

Program se u Krku, 29. travnja, nastavlja serijom koncerata na plaži Plav, koja će u, sigurni smo, izvrsnoj svirci i uzavreloj atmosferi združiti krčke alternativce, i to Brain Produciton, Keen Not Mean, Grapevine Babies, Those Herds te Buca i Kalašnjikove, dok će se štovatelji hip-hopa i njemu bliskih glazbenih hibrida sigurno prepustiti nastupu ovogodišnjeg headlinera - bosanskohercegovačkog glazbenika Eda Maajke. No prije nego li krenu spomenute koncertne sesije, okupljene će fuzijom funka, disca, nusoula, psysoula, rapa i funk metala, zagrijati sada već dobro znane krčke DJ snage - Ana Antonova i Morikone.

 

 

Nadalje, 01. svibnja, na Gradskoj rivi (Ribarskom mulu) sprema se Prvomajski šušur, inače cjelodnevna pučka fešta uz prigodnu glazbenu kulisu i slane delicije. Istog dana, u krčkoj Galeriji Decumanus bit će priređeno otvorenje skupne, žirirane izložbe, međunarodnog predznaka, koja će iz perspektive vizualnih umjetnika, aktualizirati probleme što ih sve intenzivnije generira suvremeni turizam - posebice onaj masovni, koji svoju povijest počinje ispisivati još 60-ih godina prošlog stoljeća paralelno s tehnološkim napretkom koji je velikom broju ljudi omogućio brz transport na mjesta od njihova turističkog interesa. A da je temat i više nego pogođen svjedoči zaista zavidan interes autora koji su na natječaj aplicirali s više od četiristo radova pristiglih iz dvadeset i pet zemalja, s time da će ih izložbom, koja ostaje otvorena do 18. svibnja, biti predstavljeno šezdesetak, i to realiziranih u širokom spektru likovnih medija. 

Sve ostale informacije o ovom glazbeno-likovnom događanju, potražite na stranici Udruge Kreativni Krk, kao i njihovom Facebook profilu.

 

 

Program: 

 

14. travnja 2017.

Klub.Rijeka, Rijeka, u 20.00

Warm-up koncert Prvomajski inkubator 1

 

21. travnja 2017.

Klub Palach, Rijeka, u 20.00

Warm-up koncert Prvomajski inkubator 2

 

29. travnja 2017. 

Plaža Plav, u 19.00

Prvomajski inkubator, serija koncerata alternativne glazbe

 

Sviraju:

→ Those Herds

→ Keen Not Mean

→ Grapevine Babies

→ Brain Produciton

→ Buco i Kalašnjikovi

→ Edo Maajka

 

01. svibnja 2017. 

Gradska riva [Ribarski mul], u 11.00

Prvomajski šušur, zabavno-glazbeni program 

 

01. - 18. svibnja 2017. 

Galerija Decumanus

Masovni turizam, međunarodna skupna tematska izložba

Otvorenje izložbe: 01. svibnja, u 19.00

Natječaj za dodjelu stipendija studentima poslijediplomskih studija

Temeljem članka 6. i 7. Odluke o stipendiranju učenika srednjih škola i studenata te Zaključka gradonačelnika Grada Krka s Kolegija održanog 18. travnja 2017. godine, Grad Krk objavljuje Natječaj za dodjelu stipendija studentima poslijediplomskih studija za akademsku godinu 2017./2018.

 

 

I. Za akademsku godinu 2017./2018. Grad Krk raspisuje natječaj za stipendije za poslijediplomske studije. Mjesečni iznos stipendije je 1.000,00 kuna, a ista će se isplaćivati u devet mjesečnih obroka tijekom natječajne akademske godine.

 

II. Na Natječaj se mogu prijaviti kandidati koji ispunjavaju slijedeće uvjete:

 

  • da su državljani Republike Hrvatske,

  • da imaju prebivalište na području Grada Krka, najmanje godinu dana,

  • da su upisali poslijediplomski studij.                

 

Pravo na stipendiju nemaju studenti ako u okviru istog stupnja obrazovanja primaju stipendiju, potporu ili sličan oblik pomoći od istog ili drugog isplatitelja.

 

III. Kriteriji za utvrđivanje Liste kandidata za dodjelu stipendije za poslijediplomske studije su:

 

1. Za studente koji upisuju prvu godinu poslijediplomskog studija:

 

  • prosjek ocjena 4,0 na prethodno završenom studiju.

 

2. Za studente koji upisuju višu godinu poslijediplomskog studija:

 

  • redovni upis u višu godinu studija, 

  • položeno minimalno 50% upisanih predmeta,

  • završen znanstveni/specijalistički magisterij.

 

3. Prosjek ocjena:

 

  • iz prethodne godine ili 1. semestra doktorskog studija (ukoliko studij ima ocjene samo u prvom semestru),

  • iz posljednje godine završnog znanstvenog/specijalističkog magistarskog studija.

 

Ukoliko više kandidata imaju isti broj bodova, prednost će imati kandidat s većim prosjekom ocjena.  

 

IV. Uz molbu za dodjelu stipendije za poslijediplomske studije kandidati su obvezni priložiti:

 

  • presliku domovnice ili osobne iskaznice kao dokaz državljanstva,

  • uvjerenje o prebivalištu,

  • potvrdu o upisanom poslijediplomskom studiju,

  • studenti koji upisuju prvu godinu poslijediplomskog studija:

prijepis ocjena s prosjekom ocjena prethodno završenog studija,

  • studenti koji upisuju višu godinu poslijediplomskog studija:

potvrdu fakulteta o upisu u višu godinu studija - aktivan status, 

potvrdu (uplatnicu) o uplaćenoj školarini za akademsku godinu 2017./2018., 

potvrdu o upisanim i položenim predmetima ili presliku Indexa,

prijepis ocjena s prosjekom ocjena doktorskog studija ili iz posljednje godine završenog znanstvenog/specijalističkog magistarskog studija,

  • izjavu kandidata da u okviru istog stupnja obrazovanja ne prima stipendiju, potporu ili sličan oblik pomoći od istog ili drugog isplatitelja.

 

V. Molbu sa svim potrebnim dokumentima studenti poslijediplomskih studija podnose do 05. svibnja 2017. godine u Prijemni ured Grada Krka (I. kat, soba 27), odnosno preporučenom pošiljkom na adresu: Grad Krk, Trg bana Josipa Jelačića 2, 51500 Krk. 

 

VI. Nepotpune prijave i prijave koje su stigle izvan propisanog roka neće se razmatrati.

 

VII. O rezultatima svi će pristupnici biti obaviješteni u roku od 30 dana od dana zaključenja Natječaja. Za sve dodatne informacije obratite se Odsjeku za društvene djelatnosti Grada Krka telefonom na 051 401 120 ili e-mailom na marinka.margan@grad-krk.hr.

164. Kolegij: Razmotren model sufinanciranja udžbenika za nadolazeću školsku godinu

U uredu gradonačelnika, 18. travnja 2017. godine, održan je 164. sastanak Kolegija kojem su pored Darija Vasilića prisustvovali njegov zamjenik Čedomir Miler i Marinko Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka.

Pored njih nazočni su bili Đimi Skomeršić, stručni suradnik za komunalne poslove i komunalni doprinos, Marinka Margan, stručna suradnica za društvene djelatnosti, Ines Galjanić, stručna suradnica za prostorno uređenje i zaštitu okoliša te Mladena Matejčić, viša stručna referentica. 

Na početku ovotjednog sastanka, pored ostalih predmeta što ih je Kolegiju prezentirao gradonačelnikov zamjenik Čedomir Miler, analizirane su dvije ponude tvrtke Coin iz Pule za implementaciju dvaju različitih modula aplikacije Otvoreni grad (jednog vezanog uz praćenje gospodarskih aktivnosti na području Grada Krka, a drugog uz praćenje dinamike proračuna), o čemu će konačna odluka biti donesena nakon konzultacija s predstavnicima Odsjeka za proračun i financije. Razmatranje ponude tvrtke VR - KRK d.o.o. iz Krka kojom se predlaže davanje u (dugoročnu) koncesiju parkirališta na javnim gradskim površinama, kao i donošenje konačne odluke, također je odgođeno za naredni period. Uz to, najavljen je skorašnji sastanak predstavnika Grada Krka i Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije Republike Hrvatske, na kojem će se povesti rasprava o daljnjim koracima u realizaciji projekta svjetlovodne distribucijske mreže Grada Krka.

Rješavajući predmete Odsjeka za društvene djelatnosti, prihvaćen je prijedlog Izmjene Odluke o isplati jednokratne novčane pomoći za opremu novorođenog djeteta, što znači da se to pravo odsad može ostvariti i u slučaju ako tek jedan od roditelja ima hrvatsko državljanstvo s neprekidnim prebivalištem na području Grada Krka od najmanje godine dana prije rođenja djeteta za koje se podnosi zahtjev te ako i to dijete ima prebivalište na području Grada Krka. Nadalje, prihvaćen je prijedlog Natječaja za dodjelu stipendija studentima poslijediplomskih studija za akademsku godinu 2016./2017., koji će na službenim gradskim stranicama biti objavljen u prvoj polovici ovog tjedna. U odnosu na prethodni, ovogodišnji će poziv donijeti i jednu novost, a to je izmijenjen uvjet vezan uz godine prebivanja potencijalnih kandidata na području Grada Krka koji je s pet smanjen tek na jednu. Na prijedlog Dječjeg vrtića Katrina Frankopan, s Centrom za rehabilitaciju Fortica iz Kraljevice potpisan je Ugovor o međusobnoj suradnji na projektu širenja mreže podrške u lokalnoj zajednici, a kojim se djeci s oštećenjem u razvoju, kao i njihovim roditeljima, podrška pruža putem serije jednodnevnih radionica čije je provođenje povjereno stručnom timu kojeg uglavnom čine radni terapeut i terapeut. Za realizaciju ovog programa na godišnjoj je razini izdvojena potpora u vrijednosti od 16.000,00 kn. Također, prihvaćeni su troškovi u ukupnom iznosu od 2.102,00 kn nastali organizacijom dvaju događanja organiziranih u sklopu projekta Zdravi grad Krk - otok Krk. Zagrebačkoj tvrtki IV Nakladništvo d.o.o., kao partneru IPA Hrvatska, (zakupom oglasnog prostora) dodijeljeno je 1.990,00 kn pomoći za izdavanje brošure Droge, ovisnost i mladi, koja će se, s ciljem edukacije i prevencije ovisnosti, besplatno dijeliti u školama, policijskim službama te tijelima lokalne samouprave, a namijenjena je kako djeci i roditeljima tako i nastavnicima. Na inicijativu Milana Sijerkovića i Davora Samošćanca, podržano je publiciranje njihovog stručno-popularnog meteorološkog rukopisa o otoku Krku, i to na način da im se osigura traženi honorar, s time da Grad u cijelosti preuzme brigu o njegovoj pripremi i izdavanju. Raspravljajući o modelu sufinanciranja školskih udžbenika u nadolazećoj, 2017./2018. školskoj godini, zaključeno je kako će se osnovnoškolcima koji u razmjeni dobiju prošlogodišnje udžbenike pomoći s 50%-tnim iznosom prošlogodišnje potpore, što znači da će, temeljem prethodno dostavljenog računa, učenici nižih razreda dobiti do 250,00 kn, a učenici viših razreda do 500,00 kn, i to za kupnju radnih bilježnica, knjiga koje im nedostaju i mape za likovni odgoj. Oni osnovnoškolci koji ne budu sudjelovali u razmjeni, obzirom da razredi nemaju jednak broj učenika, također po predočenom računu, dobit će potporu koja za polaznike nižih razreda iznosi do 500,00 kn, a za polaznike viših razreda do 1.000,00 kn, dok srednjoškolce i nadalje očekuje jednokratna stipendija za nabavu knjiga i pribora u vrijednosti od 500,00 kn. 

Razmatrajući predmete Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, s ciljem izgradnje sanitarnog čvora na javnoj površini nedaleko krčkog autobusnog kolodvora, prihvaćena je ponuda arhitekta Nenada Kocijana, vrijedna 10.500,00 kn, bez PDV-a, za vršenje stručnog arhitektonsko-građevinskog nadzora nad izvođenjem spomenutih radova. Kako bi se ustvrdile mogućnosti izgradnje dvaju dječjih igrališta u gradu Krku, jednog na predjelu Turči, a drugog u Ulici Borik, prihvaćene su ponude tvrtke Geoprojekt d.d. iz Opatije, i to prva, vezana uz prvospomenutu lokaciju, u iznosu od 20.000,00 kn, bez PDV-a, za izradu građevinsko-tehničkog rješenja s troškovnikom i geodetskom podlogom za projektiranje te druga, za potonju, u iznosu od 16.000,00 kn, bez PDV-a, radi izrade iste dokumentacije. Nakon analize tehničkog rješenja tvrtke GPZ d.d. Rijeka koje se tiče izgradnje nogostupa uz državnu cestu D 102, kod križanja za naselje Bajčijići, kao i pripadajućih troškovnika koji potrebne građevinske radove procjenjuju na 331.831,00 kn, bez PDV-a, a radove koji proizlaze iz montiranja javne rasvjete na 91.000,00 kn, bez PDV-a, odlučeno da se prihvati drugospomenuti dio projekta vezan uz izgradnju javne rasvjete.

Raspravljajući o predmetima Odsjeka za komunalno gospodarstvo, nakon prethodno analiziranog i prihvaćenog projekta akustične obrade interijera Društvenog doma Linardići, prihvaćena je ponuda tvrtke Saing d.o.o.iz Rijeke, vrijedna 29.300,00 kn, bez PDV-a, za njegovu realizaciju. U nastavku, podržana je inicijativa Upravnog odjela za pomorsko dobro, promet i veze Primorsko-goranske županije, da se, između 23. svibnja i 05. lipnja ove godine, na području Grada Krka provede akcija čišćenja prirodnih plaža, o čemu će biti obaviješteni subjekti koji su i prethodnih godina bili uključeni u ovaj hvalevrijedan projekt - Turistička zajednica Grada Krka, Komunalno društvo Vecla, Komunalno društvo Ponikve eko otok Krk i Srednja škola Hrvatski kralj Zvonimir. Na prijedlog Mjesnog odbora Kornić, prihvaćeno je pokriće troškova koji proizlaze iz obnove crta na vanjskom sportskom igralištu te postavljanje vertikalne prometne signalizacije, točnije prometnih znakova koji će tamošnju Placu označiti kao zonu na kojoj je zabranjeno parkiranje, s dopuštenim zaustavljanjem do najviše 30 minuta. Na inicijativu Mjesnog odbora Milohnići, odobrena je ponuda tvrtke Dabiskom iz Nenadića, u iznosu od 14.250,00 kn, s uračunatim PDV-om, za realizaciju posljednje, treće, faze širenja kolnog puta na području naselja Linardići. Glazbenom sastavu Dos Lunas, tijekom ljetnih mjeseci, na dijelu Šetališta sv. Bernardina dozvoljeno je povremeno izvođenje (jednom tjedno) tradicijskog glazbenog programa Južne Amerike.

Rješavajući predmete Odsjeka za opće, pravne i kadrovske poslove, a vezujući se uz zamolbu Općinskog suda u Rijeci, radi opremanja prostorija Stalne službe u Krku, izdvojena su sredstva za nabavu police za arhiviranje i laserskih printera. Uz to, prihvaćena je ponuda tvrtke Frisd d.o.o. iz Krka, u vrijednosti od 7.390,00 kn, bez PDV-a, radi nabave novog skenera (Avision 1880) za potrebe učinkovitijeg rada Pisarnice.

25. sjednica Gradskog vijeća: Donesene II. Izmjene i dopune UPU 1 - Krk

U Maloj gradskoj vijećnici, 12. travnja 2017. godine, na poziv predsjednika Marinka Pavlića, održana je 25. sjednica Gradskog vijeća Grada Krka, inače posljednja u ovom sazivu, tijekom koje su raspravljene teme o kojima više doznajte iz priloga u nastavku.

 

- jednoglasno usvojen Zapisnik s 24. sjednice Gradskog vijeća Grada Krka, održane 16. ožujka 2017. godine

 

Materijal preuzmite: ovdje.

 

- jednoglasno usvojen prijedlog Godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Grada Krka za 2016. godinu s prilozima: Knjigom izdanih računa za 2016. godinu; Izvještajem o prihodima i rashodima od 01. siječnja do 31. prosinca 2016. godine (HBOR - sredstva od poreza na dohodak za razvoj otoka); Izvodom iz knjige javnog duga za 2016. godinu; Utroškom proračunske pričuve za 2016. godinu; Financijskim izvještajima proračunskih korisnika Grada Krka za 2016. godinu (Centra za kulturu Grada Krka, Gradske knjižnice Krk, Javne vatrogasne postrojbe Grada Krka i Dječjeg vrtića Katarina Frankopan Krk)

 

Proračun Grada Krka za 2016. godinu usvojen je 18. prosinca 2015. s planiranim prihodima i primicima u iznosu od 82.645.000,00 kn te planiranim viškom prihoda (Javne vatrogasne postrojbe Grada Krka) od 350.000,00 kn, da bi prvom izmjenom, donesenom 27. srpnja 2016., došao do 85.285.259,54 kn prihoda i primitaka, 1.054.859,96 kn prenesenog viška iz 2015. te 86.340.119,00 kn rashoda i izdataka. Drugom izmjenom, potvrđenom 20. prosinca 2016., definiran je konačni gradski budžet od 69.563.082,79 kn prihoda i primitaka, 1.054.859,96 kn prenesenog viška iz 2015. te 70.617.942,75 kn rashoda i izdataka.

Naposlijetku, konsolidirani Proračun (kojim su obuhvaćeni i financijski rezultati proračunskih korisnika) ostvaren je u iznosu od 66.082.844,76 kn, što čini 95% plana, a u odnosu na 2015. kada je ostvareno 73.245.435,00 kn, prihodi i primici smanjeni su za oko 10%. Prema tome, možemo zaključiti kako je ovogodišnje ostvarenje, kojem treba pribrojiti i preneseni višaka prihoda iz 2015. u iznosu od 947.200,35 kn, bitno niže od prošlogodišnjeg, i to uglavnom radi primitaka od zaduživanja koji su 2015. ostvareni u iznosu od 5.051.539,00 kn, dok 2016. oni iznose tek 49.177,18 kn.

Prihodi poslovanja ostvareni su iznosu od 63.830.77,28 kn, što čini 97% plana, a u odnosu na 2015. tijekom koje je uprihodovano 63.197.671,00 kn, ove ih je godine realizirano 1% više. Prihodi od prodaje nefinancijske imovine ostvareni su u iznosu od 2.202.890,30 kn, što je 56% plana, te za 56% manje od ostvarenja koje je u iznosu od 4.996.225,00 kn realizirano prošle godine. Prihodi od financijske imovine i zaduživanja ostvareni su u iznosu od 49.177,18 kn, i kao takvi značajno su niži od prošlogodišnjeg rezultata ostvarenog u iznosu od 5.051.539,00 kn. 

Povećanje prihoda tako je u odnosu na prethodnu godinu ostvareno od poreza na dohodak (za 16%), poreza na imovinu (za 27%), pomoći od izvanproračunskih korisnika (za 6%), pomoći proračunskim korisnicima iz nenadležnog proračuna (za 20%), prihoda od imovine (za 14%), prihoda po posebnim propisima (za 4%), prihoda od kazni (za 25%) te prihoda od prodaje proizvedene dugotrajne imovine (za 211%).

Smanjenje prihoda u odnosu na prethodnu godinu ostvareno je od pomoći međunarodnih organizacija (za 45%), pomoći iz drugih proračuna (za 45%), prihoda od upravnih i administrativnih pristojbi (za 3%), uključujući komunalnu naknadu i komunalni doprinos (za 7%), zatim prihoda od prodaje proizvoda i usluga (za 45%), prihoda od donacija (za 10%), prihoda od prodaje nefinancijske imovine (za 58%) te ostalih prihoda (za 56%).

Porezni prihodi ostvareni su iznosu od 21.355.584,71 kn, što čini 98% plana, dok su pomoći i potpore realizirane u iznosu od 14.187.973,28 kn, što je 94% od ukupno planiranog.

Rashodi i izdaci Proračuna ostvareni su u iznosu od 65.798.902,35 kn, što u odnosu na planiranih 70.617.942,75 kn, čini 93,2% ostvarenih rashoda, a u odnosu na 2015. rashodi su smanjeni za 10%. 

Rashodi za zaposlene tako su ostvareni u iznosu od 18.679.837,26 kn, što je 97% plana, materijalni rashodi u iznosu od 18.992.309,00 kn - 92% plana, financijski rashodi u iznosu od 773.113,86 kn - 88% plana, subvencije u iznosu od 20.439,95 kn - 41% plana, pomoći u iznosu od 854.120,42 kn - 94% plana, naknade građanima i kućanstvima u iznosu od 1.510.254,89 kn - 98% plana, ostali rashodi u iznosu od 3.940.311,79 kn - 95% plana, odnosno tek 21% u usporedbi s prošlogodišnjim ostvarenjem kada je obaveza za izvlašteno građevinsko zemljište prema sudskoj presudi realizirana u iznosu od 11.671.950,00 kn. Nadalje, rashodi za nabavu nefinancijske imovine ostvareni su iznosu od 13.521.825,04 kn, što čini 86% plana, a izdaci za financijsku imovinu i otplatu zajmova u iznosu od 7.506.689,48 kn, što čini 100% plana te ostvarenje za čak 180% veće nego li ono realizirano prošle godine.

U strukturi ostvarenih rashoda i izdataka 68% čine rashodi poslovanja, 21% rashodi za nabavu dugotrajne imovine te 11% izdaci za otplatu glavnice primljenih zajmova i financijsku imovinu.

Konačno, uzmu li se u obzir prihodi i primici ostvareni u iznosu od 66.033.667,58 kn, preneseni višak prihoda iz 2015. u iznosu od 947.200,35 kn te rashodi i izdaci realizirani u iznosu od 65.798.902,35 kn, konsolidirani višak prihoda za 2016. godinu iznosi 1.231.142,76 kn.

 

Materijale preuzmite ovdje: 1, 2, 3, 4, 5.

 

- jednoglasno usvojen prijedlog Odluke o raspodjeli rezultata za 2016. godinu

 

Godišnjim izvještajem o izvršenju Proračuna Grada Krka za 2016. godinu, obzirom na proračunski višak u iznosu od 383.336,75 kn, manjak potraživanja iz Državnog proračuna za sredstva namijenjena decentraliziranoj funkciji vatrogastva u iznosu od 7.818,31 kn, višak prihoda Javne vatrogasne postrojbe Grada Krka u iznosu od 836.224,63 kn, višak prihoda Centra za kulturu Grada Krka u iznosu od 10.164,10 kn te višak prihoda Dječjeg vrtića Katarina Frankopan Krk u iznosu od 9.235,59 kn, utvrđuje se konsolidirani višak prihoda za 2016. godinu u iznosu od 1.231.142,76 kn.

Dio viška prihoda poslovanja za 2016. u iznosu od 1.466.690,75 kn tako će se utrošiti na uređenje kotlovnice upravne zgrade Grada Krka (128.173,25 kn), na uređenje stanova (253.358,77 kn), na uređenje gradskih zidina i trgova (131.854,89 kn), za program građenja komunalne infrastrukture (334.041,02 kn), za uređenje vježbališta na otvorenom Dražica (106.100,00 kn) te za realizaciju programa stručnog osposobljavanja (9.462,82 kn). Manjak prihoda poslovanja u iznosu od 7.818,23 kn predstavlja potraživanje za sredstva iz Državnog proračuna namijenjena decentraliziranoj funkciji vatrogastva za 2016. godinu (neuplaćeni dio). Preostali višak prihoda poslovanja u iznosu od 17.543.642,72 kn prenosi se za pokriće manjka prihoda od nefinancijske imovine (8.580.214,13 kn) te za pokriće dijela manjka primitaka od financijske imovine (8.963.428,59 kn).

Ukupan rezultat poslovanja za 2016. godinu, odnosno konsolidirani višak prihoda u iznosu od 1.231.142,76 kn, kao i prethodno navedeni rashodi, bit će uvršteni u Izmjene i dopune Proračuna Grada Krka za 2017. godinu. 

 

Materijal preuzmite: ovdje.

 

- jednoglasno usvojeni prijedlozi Izvješća o izvršenju: Programa raspodjele sredstava boravišne pristojbe za 2016. godinu, Programa korištenja sredstava ekološke pristojbe za 2016. godinu, te Plana raspodjele sredstava spomeničke rente za 2016. godinu

 

Prihodi od boravišne pristojbe u 2016. godini ostvareni su u iznosu od 1.010.648,44 kn, a utrošeni su na rad turističke ambulante i hitnu medicinsku službu (230.648,44 kn), sufinanciranje izdavaštva (101.808,99 kn), sufinanciranje festivala Melodije Istre i Kvarnera (37.000,00 kn), sufinanciranje rada Turističke zajednice otoka Krka (142.345,68 kn), organizaciju Krčkog karnevala, Melodija Istre i Kvarnera te Krčkog sajma (98.131,91 kn), sufinanciranje rada Turističke zajednice Kvarnera (59.734,46 kn), sufinanciranje mjesnog prijevoza (85.000,00 kn), proslave i pokroviteljstva (119.765,22kn), proslave u mjesnim odborima (20.834,59 kn), intelektualne usluge u Odsjeku za komunalno gospodarstvo (57.130,46 kn), bežični Internet - Wi-Fi (25.500,00 kn), te opremu Wi-Fi sustava (33.071,67 kn).

Prihodi od ekološke pristojbe u 2016. godini ostvareni su u iznosu od 799.920,78 kn, a utrošeni su na zaštitu kulturne baštine (47.830,00 kn), održavanje spomenika (88.668,72 kn), sustavno gospodarenje energijom (41.150,00 kn), fotonaponsku elektranu na krovu Javne vatrogasne postrojbe Grada Krka (38.051,54 kn), intelektualne usluge u Odsjeku za komunalno gospodarstvo (18.750,00 kn), održavanje poljoprivrednih puteva (138.823,00 kn), projektiranje - projektnu dokumentaciju (170.240,00 kn), naknadu za odlagalište otpada Treskavac (110.000,00 kn), istražne radove na poljima Kimpi i Kaštel (11.856,53 kn), opremanje punionica za električna vozila (73.016,21 kn) te uređenje starogradske jezgre (61.534,10 kn).

Prihodi od spomeničke rente u 2016. godini ostvareni su u iznosu od 126.253,96 kn. Neutošena sredstva spomeničke rente iz prethodnih godina (ostvarena 2014. i 2015.) u ukupnom iznosu od 234.261,93 kn, tijekom 2016., utrošena su na održavanje gradskih zidina i trgova, i to u iznosu od 228.661,00 kn. Preostali neutrošeni iznos prenesenih sredstava (5.600,93 kn), zajedno s prošle godine ostvarenim sredstvima (126.253,96 kn) uvrstit će se u Izmjene i dopune Proračuna Grada Krka za 2017. godinu te također utrošiti u održavanje gradskih zidina i trgova.

 

Materijale preuzmite ovdje: 1, 2, 3.

 

- jednoglasno usvojen prijedlog Odluke o kriterijima za financiranje Javne vatrogasne postrojbe Grada Krka za 2017. godinu

 

Prema Zakonu o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, iz Državnog proračuna izdvajaju se pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije vatrogastva. Uredbom o načinu izračuna iznosa pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne samouprave u 2017. godini za Javnu vatrogasnu postrojbu Grada Krka određen je iznos od 2.763.521,00 kn, koji se mora utrošiti namjenski na način da je 2.487.170,00 kn predviđeno za plaće djelatnika, a 276.351,00 kn za materijalne troškove. Ovom Odlukom tako su utvrđeni kriteriji i mjerila za sufinanciranje rashoda redovne djelatnosti Javne vatrogasne postrojbe Grada Krka u okviru sredstava utvrđenih spomenutom Uredbom. Naime, sredstva za decentraliziranu funkciju vatrogastva raspoređuju se na rashode za zaposlene što ga čine plaće za redovan rad, prekovremeni rad i posebne uvijete rada u iznosu od 2.028.000,00 kn te doprinosi za plaće u iznosu od 459.170,00 kn, odnosno materijalni rashodi kojima su obuhvaćene naknade troškova zaposlenima u iznosu od 75.000,00 kn, rashodi za materijal i energiju u iznosu od 75.000,00 kn, rashodi za usluge u iznosu od 114.351,00 kn te premije osiguranja u iznosu od 12.000,00 kn. Ostala sredstva za rad Javne vatrogasne postrojbe osiguravaju se iz proračuna jedinica lokalne samouprave - Grada Krka i ostalih otočnih općina - te proračuna Područne vatrogasne zajednice otoka Krka.

 

Materijal preuzmite: ovdje.

 

- jednoglasno usvojen prijedlog Odluke o donošenju II. Izmjena i dopuna Urbanističkog plana uređenja UPU 1 - Krk (NA1, R11, R38, R310, R311)

 

Sažetak II. Izmjena i dopuna UPU 1 - Krk preuzmite ovdje: 1 (prezentacija), 2 (sažetak).

 

Ostale materijale preuzmite ovdje: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14.

 

- pitanja i odgovori

 

Skupština TZ Grada Krka: Krk dobiva paletu posebno dizajniranih proizvoda

U Maloj gradskoj vijećnici, 11. travnja 2017. godine, održana je 6. sjednica Skupštine Turističke zajednice Grada Krka, koju je otvorio predsjednik Darijo Vasilić, poželjevši okupljenima na ovom tradicionalnom proljetnom sastanku srdačnu dobrodošlicu.

Vođenje Skupštine potom je preuzela Nataša Jurina, direktorica Turističkog ureda, prezentiravši prošlogodišnje financije, poduzete aktivnosti i ostvarene programe, nakon čega su jednoglasno usvojeni Verifikacija Službene zabilješke s prethodne sjednice, Izvješće o obavljenom nadzoru materijalnog i financijskog poslovanja Turističke zajednice Grada Krka te Izvještaj o realizaciji Programa rada za 2016. godinu.

Tijekom prezentacije prošlogodišnjih aktivnosti zajedno s financijskom strukturom istaknuto je kako se budžet Turističke zajednice ulaže u administrativne rashode, dizajn vrijednosti, komunikaciju vrijednosti, distribuciju i prodaju vrijednosti, interni marketing, marketinšku infrastrukturu te posebne programe. Na administrativne rashode, pojašnjava Jurina, tako je tijekom 2016. godine utrošeno 1.029.000,00 kn, a isti uključuju plaće za radnike, rashode ureda, kao i naknade za rad tijela turističke zajednice. Sljedeću, ujedno i najveću skupinu rashoda čini dizajn vrijednosti koji obuhvaća akcije s ciljem uređenja grada, organizaciju čitavog niza tematskih manifestacija te razvijanje novih proizvoda, za što je izdvojeno 1.023.000,00 kn. U komunikaciju vrijednosti, odnosno online i offline komunikaciju te smeđu signalizaciju, uloženo je 610.000,00 kn, u distribuciju i prodaju vrijednosti 84.000,00 kn, u interni marketing 55.000,00 kn, u marketinšku infrastrukturu 10.000,00 kn te u posebne programe 415.000,00 kn, što nas, zajedno s Gradu transferiranim dijelom prihoda od boravišne pristojbe u iznosu od 1.024.000,00 kn (30%), dovodi do 4.250.000,00 kn ukupno realiziranih rashoda, koji se u cijelosti poklapaju s osiguranim prihodima, ističe Jurina.

Nakon analize (prošlogodišnjeg) financijskog rezultata, predstavljene su neposredne aktivnosti bitne za pripremu nadolazeće turističke sezone, zajedno s nekolicinom novih programa i projekata.

Ono što predstavlja novost, uvodi Jurina, jest informatička platforma Ala šu (www.ala-su.com) koja se trenutno, što se izrade tiče, nalazi u završnoj fazi, a riječ je o zajedničkom projektu svih otočnih turističkih zajednica pokrenutom s ciljem da se gosti na našem području objedinjeno informiraju o događanjima duž čitavog otoka. Njegova baza podataka, u ovom slučaju sastavljena od kalendara aktualnih programskih sadržaja, bit će povezana s Internet stranicama Turističke zajednice otoka Krka, što znači da će gostima biti omogućeno da otočna događanja pretražuju bilo po mjestu u kojem se priređuju, bilo po tipu. Sigurni smo kako će ovaj novitet, obzirom na veću dostupnost informacija, bitno pridonijeti mobilnosti gostiju, s time da se njegovo puštanje u promet planira već ovaj mjesec. Pored toga, nastavlja Jurina, važno je izdvojiti i rezultat inicijative koja je došla i s ove Skuštine, a riječ je o koordiniranoj zajedničkoj akciji svih turističkih zajednica otoka poduzetoj sa zadaćom objedinjavanja događanja i njihovog zajedničkog marketinškog plasiranja. Prva takva manifestacija posvećena šurlicama i šparogama, pod motom Krk Food Fest, krenula je početkom travnja, s namjerom da se zajednički predstave svi na otoku organizirani gastro sadržaji, a za kojom će uslijediti Dani janjetine i sira. Ukoliko se takav model pokaže dobrim, u što, obzirom na prve reakcije, ne sumnjamo, krenut će se u pripremanje prigodnog jesenjeg paketa novih gastro evenata. Programi Krk Food Fest i Krk Outdoor, koji početkom svibnja donosi manifestaciju Krk Bike Experience, predstavljaju značajan iskorak u kontekstu otočnog turizma jer po prvi put donose marketinški objedinjene postojeće, ali i neke novokreirane manifestacije. Po pitanju digitalnog marketinga, ističe Jurina, Turistička zajednica Grada Krka prošle je godine uspostavila dva uspješna Facebook profila primarno namijenjena turistima, dok otočani mnoge servisne informacije mogu potražiti na našim službenim Internet stranicama koje također bilježe značajnu posjećenost. Nedavno je, moramo kazati, pokrenut Instagram profil, kao i blog Krk Story, koji su također dijelom strategije digitalnog marketinga, a o čijim ćemo rezultatima biti u prilici raspravljati tek krajem ove godine. Još jedna od najrecentnijih inicijativa koju upravo razvijamo, tumači Jurina, jest projekt brendiranih suvenira, kojem je primarni cilj unapređenje trgovačke ponude. Nakon što smo uložili u dizajniranje palete brendiranih proizvoda (poput vrećica, torbi, majica, obuće, šešira, ručnika, aroma lampi i drugih predmeta), drugi korak je da se profesionalna agencija uključi u njihovu produkciju i distribuciju prema krajnjim korisnicima, odnosno trgovačkim subjektima koji će takve proizvode plasirati na tržište. Sami proizvodi trebali bi biti pod kontrolom Turističke zajednice i stručnog Povjerenstva koje će pratiti čitav tijek realizacije ove inicijative. Prema tome, svake će se godine odabirati proizvodi koji će biti ponuđeni trgovačkim subjektima, s time da će se komercijalni dio, kao što je prethodno spomenuto, povjeriti agenciji koja će u svome angažmanu zasigurno pronaći financijski interes, pa će tako biti motivirana da pronađe dobre proizvođače, ponudi dobre cijene, ali ujedno i brine o kvaliteti, jer pomno dizajnirani proizvodi svakako zaslužuju zavidnu razinu realizacije, zaključuje Jurina.    

U drugome dijelu Skupštine, stručni suradnik za lokalni ekonomski razvoj Grada Krka Igor Hrast i (vanjska) suradnica na projektu uređenja krčke starogradske jezgre Ema Aničić, zajednički su predstavili dosad poduzete aktivnosti vezane uz primjenu novih standarda po pitanju urbane opreme svih ugostiteljskih, trgovačkih i drugih komercijalnih objekata u zoni starog grada. Uz to, najavljeno je i kretanje u projekt ozelenjavanja starogradske jezgre te projekt uvođenja dekorativne rasvjete, a prezentirani su i dosad realizirani radovi na uređenju vježbališta nedaleko plaže Dražica te radovi na sanaciji sunčališta plaže Plav.

 |<  < 1 - 2  >  >|