Najave

  • Krk Food Fest: Dani šurlica i šparoga

    08.04.2017
    Između 07. i 30. travnja 2017. godine duž otoka Krka - koji se obzirom na obilje domaćih namirnica smatra oazom autohtone gastronomije, možete krenuti na pravu gastro-turneju koja je dijelom prve proljetne etape Krk Food Festa, manifestacije namijenjene ljubiteljima kvalitetne hrane i jedinstvenih iskustava!
     
  • Radionica: Definiranje utjecaja medija na samopercepciju mladih žena

    27.04.2017
    Mjesec ženskog aktivizma predstavlja projekt riječke Udruge PaRiter, kojem je cilj povezivanje i osnaživanje žena svih generacija na području Primorsko-goranske županije, i to edukacijom o ženskim pravima, rodnoj ravnopravnosti i aktivističkom djelovanju, a ujedno i stvaranjem baze za njihovo umrežavanje i suradnju.
  • Proslava Dana Osnovne škole Fran Krsto Frankopan

    28.04.2017
    Proslava Dana Osnovne škole Fran Krsto Frankopan održat će se 28. travnja 2017. godine u prostorijama škole, s početkom u 10.00 sati.
     
  • Prvomajski inkubator uskoro donosi seriju koncerata i skupnu tematsku izložbu

    29.04.2017
    Ovogodišnje, jedanaesto izdanje Prvomajskog inkubatora, svojevrsnim zagrijavanjem, započelo je već 14. travnja, a (po)trajat će sve do 18. svibnja. Ovaj festival, čiju je organizaciju vodi Udruga Kreativni Krk, kao i dosad, nudit će mnoge žanrovski različite glazbene sadržaje, dopunjene međunarodnom, skupnom izložbom na temu Masovni turizam.
     

Skupština TZ Grada Krka: Krk dobiva paletu posebno dizajniranih proizvoda

U Maloj gradskoj vijećnici, 11. travnja 2017. godine, održana je 6. sjednica Skupštine Turističke zajednice Grada Krka, koju je otvorio predsjednik Darijo Vasilić, poželjevši okupljenima na ovom tradicionalnom proljetnom sastanku srdačnu dobrodošlicu.

Vođenje Skupštine potom je preuzela Nataša Jurina, direktorica Turističkog ureda, prezentiravši prošlogodišnje financije, poduzete aktivnosti i ostvarene programe, nakon čega su jednoglasno usvojeni Verifikacija Službene zabilješke s prethodne sjednice, Izvješće o obavljenom nadzoru materijalnog i financijskog poslovanja Turističke zajednice Grada Krka te Izvještaj o realizaciji Programa rada za 2016. godinu.

Tijekom prezentacije prošlogodišnjih aktivnosti zajedno s financijskom strukturom istaknuto je kako se budžet Turističke zajednice ulaže u administrativne rashode, dizajn vrijednosti, komunikaciju vrijednosti, distribuciju i prodaju vrijednosti, interni marketing, marketinšku infrastrukturu te posebne programe. Na administrativne rashode, pojašnjava Jurina, tako je tijekom 2016. godine utrošeno 1.029.000,00 kn, a isti uključuju plaće za radnike, rashode ureda, kao i naknade za rad tijela turističke zajednice. Sljedeću, ujedno i najveću skupinu rashoda čini dizajn vrijednosti koji obuhvaća akcije s ciljem uređenja grada, organizaciju čitavog niza tematskih manifestacija te razvijanje novih proizvoda, za što je izdvojeno 1.023.000,00 kn. U komunikaciju vrijednosti, odnosno online i offline komunikaciju te smeđu signalizaciju, uloženo je 610.000,00 kn, u distribuciju i prodaju vrijednosti 84.000,00 kn, u interni marketing 55.000,00 kn, u marketinšku infrastrukturu 10.000,00 kn te u posebne programe 415.000,00 kn, što nas, zajedno s Gradu transferiranim dijelom prihoda od boravišne pristojbe u iznosu od 1.024.000,00 kn (30%), dovodi do 4.250.000,00 kn ukupno realiziranih rashoda, koji se u cijelosti poklapaju s osiguranim prihodima, ističe Jurina.

Nakon analize (prošlogodišnjeg) financijskog rezultata, predstavljene su neposredne aktivnosti bitne za pripremu nadolazeće turističke sezone, zajedno s nekolicinom novih programa i projekata.

Ono što predstavlja novost, uvodi Jurina, jest informatička platforma Ala šu (www.ala-su.com) koja se trenutno, što se izrade tiče, nalazi u završnoj fazi, a riječ je o zajedničkom projektu svih otočnih turističkih zajednica pokrenutom s ciljem da se gosti na našem području objedinjeno informiraju o događanjima duž čitavog otoka. Njegova baza podataka, u ovom slučaju sastavljena od kalendara aktualnih programskih sadržaja, bit će povezana s Internet stranicama Turističke zajednice otoka Krka, što znači da će gostima biti omogućeno da otočna događanja pretražuju bilo po mjestu u kojem se priređuju, bilo po tipu. Sigurni smo kako će ovaj novitet, obzirom na veću dostupnost informacija, bitno pridonijeti mobilnosti gostiju, s time da se njegovo puštanje u promet planira već ovaj mjesec. Pored toga, nastavlja Jurina, važno je izdvojiti i rezultat inicijative koja je došla i s ove Skuštine, a riječ je o koordiniranoj zajedničkoj akciji svih turističkih zajednica otoka poduzetoj sa zadaćom objedinjavanja događanja i njihovog zajedničkog marketinškog plasiranja. Prva takva manifestacija posvećena šurlicama i šparogama, pod motom Krk Food Fest, krenula je početkom travnja, s namjerom da se zajednički predstave svi na otoku organizirani gastro sadržaji, a za kojom će uslijediti Dani janjetine i sira. Ukoliko se takav model pokaže dobrim, u što, obzirom na prve reakcije, ne sumnjamo, krenut će se u pripremanje prigodnog jesenjeg paketa novih gastro evenata. Programi Krk Food Fest i Krk Outdoor, koji početkom svibnja donosi manifestaciju Krk Bike Experience, predstavljaju značajan iskorak u kontekstu otočnog turizma jer po prvi put donose marketinški objedinjene postojeće, ali i neke novokreirane manifestacije. Po pitanju digitalnog marketinga, ističe Jurina, Turistička zajednica Grada Krka prošle je godine uspostavila dva uspješna Facebook profila primarno namijenjena turistima, dok otočani mnoge servisne informacije mogu potražiti na našim službenim Internet stranicama koje također bilježe značajnu posjećenost. Nedavno je, moramo kazati, pokrenut Instagram profil, kao i blog Krk Story, koji su također dijelom strategije digitalnog marketinga, a o čijim ćemo rezultatima biti u prilici raspravljati tek krajem ove godine. Još jedna od najrecentnijih inicijativa koju upravo razvijamo, tumači Jurina, jest projekt brendiranih suvenira, kojem je primarni cilj unapređenje trgovačke ponude. Nakon što smo uložili u dizajniranje palete brendiranih proizvoda (poput vrećica, torbi, majica, obuće, šešira, ručnika, aroma lampi i drugih predmeta), drugi korak je da se profesionalna agencija uključi u njihovu produkciju i distribuciju prema krajnjim korisnicima, odnosno trgovačkim subjektima koji će takve proizvode plasirati na tržište. Sami proizvodi trebali bi biti pod kontrolom Turističke zajednice i stručnog Povjerenstva koje će pratiti čitav tijek realizacije ove inicijative. Prema tome, svake će se godine odabirati proizvodi koji će biti ponuđeni trgovačkim subjektima, s time da će se komercijalni dio, kao što je prethodno spomenuto, povjeriti agenciji koja će u svome angažmanu zasigurno pronaći financijski interes, pa će tako biti motivirana da pronađe dobre proizvođače, ponudi dobre cijene, ali ujedno i brine o kvaliteti, jer pomno dizajnirani proizvodi svakako zaslužuju zavidnu razinu realizacije, zaključuje Jurina.    

U drugome dijelu Skupštine, stručni suradnik za lokalni ekonomski razvoj Grada Krka Igor Hrast i (vanjska) suradnica na projektu uređenja krčke starogradske jezgre Ema Aničić, zajednički su predstavili dosad poduzete aktivnosti vezane uz primjenu novih standarda po pitanju urbane opreme svih ugostiteljskih, trgovačkih i drugih komercijalnih objekata u zoni starog grada. Uz to, najavljeno je i kretanje u projekt ozelenjavanja starogradske jezgre te projekt uvođenja dekorativne rasvjete, a prezentirani su i dosad realizirani radovi na uređenju vježbališta nedaleko plaže Dražica te radovi na sanaciji sunčališta plaže Plav.