Grad Krk iznova je demonstrirao da promišlja dugoročno kada su u pitanju održivi razvoj i zaštita okoliša, i to kupnjom električnog skutera sve traženije njemačke marke Govecs kojeg će koristiti gradsko komunalno, odnosno prometno redarstvo.
Skuter je pribavljen podsredstvom uvoznika i distributera - tvrtke Krk moto, a uz jednog kupljenog Grad je drugog, bez naknade, dobio na jednogodišnje korištenje.
Tijekom primopredaje dvaju novih električnih skutera, gradonačelnik Darijo Vasilić, kazao je kako Grad Krk ovim činom na najbolji mogući način pokazuje vjerodostojnost u svome opredjeljenju iskazanom kroz studiju Otok Krk s nultom emisijom CO2. Naime, koncepcija koju je Hrvatska prihvatila do 2020. godine očituje se u dvadeset postotnom smanjenju CO2, dvadeset postotnoj uštedi energije te dvadeset postotnom povećanju proizvodnje energije iz obnovljivih izvora. Prema tome, nastavlja Vasilić, komunalno i pometno redarstvo što su svakodnevno u opticaju, s jedne će strane prezentirati naša nastojanja, dok će s druge biti izuzetno funkcionalni, obzirom da redovito pohode kako naše mjesne odbore tako i sve gradske prometnice. Zanimljivo je spomenuti da se na dosadašnji benzinski Piaggo skuter godišnje trošilo 1.563,00 kn, a kupnjom električnog možemo govoriti u prilog uštedi od 1.500,00 kn jer će novi trošiti svega 63,00 kn struje. Pored toga, važna je i dobra suradnja s krčkom tvrtkom Krk moto, a ovaj zasad jedinstveni poduhvat u sferi gradskih vlasti može predstavljati izvrstan način da Grad promovira proizvod kojeg se kod nas može kupiti i koji bi mogle koristiti ostale tvrtke, ali i građani za internu gradsku komunikaciju. Vizualni pečat čitavoj priči, zaključuje Vasilić, dao je gradski dizajner Igor Gržetić.
Sam skuter predstavio je Dinko Jakovljević, direktor tvrtke Krk moto, istakavši kako je njegova cijena nemalih 41.400,00 kn, tako da se bez državnih subvencija tvrtke i pojedinici još uvijek vrlo rijetko odlučuju na kupnju, iako se radi o jednim od najiskoristivijih električnih vozila, uopće. Gradu Krku, ovom smo prilikom izašli u susret, davši mu, bez naknade, jedan skuter na korištenje tijekom godine dana u čemu se očituje i naš doprinos inicijativi smanjenja emisije štetnih plinova, čiji bi pozitivni rezultati na toliko razina dononijeli novu kvalitetu. Njemački Govecs je, pojašnjava Jakovljević, nakon zatvaranja pogona američkog Vectrixa, na globalnoj razini ostao jedinim proizvođačem koji zaista izrađuje vrhunske skutere. Međutim, postoje i druge marke, ali Govecs karakterizira činjenica da sto posto proizvodnje odrađuje u Europskoj uniji. Što se trendova tiče, oni su takvi da se sve više koriste električni skuteri, pa se tako osim Krka za komunalna redarstva, odnosno aktivnosti različitih gradskih tvrtki, koriste u Amsterdamu ili Barceloni. Naime, već nakon 20.000 km u eksploataciji s investijom se, čak i bez poticaja, dođe na nulu, što je civilima sigurno puno, međutim profesionalcima bi moglo biti prihvatljivo. Baterija skutera, koja se puni dva do tri sata, jamči i do 100 km s jednim punjenjem, međutim obzirom na njezinu laku izmijenjivost, kada se istovremeno koriste dvije, od kojih se jedna puni, a druga je funkciji, skuter može biti u pogonu i puna 24 sata, zaključuje naposlijetku Jakovljević.