Održan 84. Kolegij gradonačelnika Grada Krka

U uredu gradonačeknika održan je 84. sastanak Kolegija na kojem su osim Darija Vasilića nazočili njegov zamjenik Čedomir Miler, Marinko Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka, Josip Staničić, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka, Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Ines Galjanić, stručna suradnica za prostorno uređenje i zaštitu okoliša, Radmila Živanović Čop, voditeljica Imovinsko pravne službe i Marinka Margan, stručna suradnica za društvene djelatnosti.

Ovotjedno zasjedanje započelo je rješavanjem predmeta Imovinsko pravne službe, odnosno zaprimanjem obavijesti Županijskog izbornog povjerenstva o osiguravanju sredstava iz Proračuna Grada potrebnih za organizaciju izbora članova vijeća nacionalnih manjina, kao i predstavnika nacionalnih manjina, koji će se održati 10. srpnja 2011. Kao najpovoljniji natjecatelj za zakup zemljišta radi formiranja okućnice, i to dijela k.č. 3267/1, površine 67 m2 u gradu Krku, s početnom zakupninom od 67,00 kn godišnje, utvrđen je Kruno Marević. Osim toga, kao najpovoljniji natjecatelj za zakup zemljišta radi formiranja okućnice, i to dijela k.č. 3330/1, površine 371 m2 u gradu Krku, s početnom zakupninom od 371,00 kn godišnje, utvrđen je Darko Sindičić. Najpovoljnijim natjecateljem za davanje u zakup poslovnog prostora u Ulici J. J. Strossmayera 24 u gradu Krku, površine 40,44 m2, s određenom djelatnošću prodaje unikatnih predmeta - suvenira (gift shop) i početnom zakupninom od 401 € mjesečno, pored tri pristigle ponude, utvrđen je Vilim Mandekić, vlasnik Trgovačkog obrta Reful, zato što je jedini udovoljio svim natječajnim uvjetima. U nastavku, odbijen je zahtjev Marije Dujmović i Nade Pintar iz Krka, suvlasnica k.č. 2852/10 i k.č. 2852/11, k.o. grad Krk, čije dijelove Grad Krk ima u zakupu, da se dosadašnji iznos godišnje zakupnine od 10.631,00 kn za 2011. poveća na 15.000,00 kn po zakupniku. Prihvaćen je prijedlog Gorana Stanića i Dina Jakovljevića za zakup javne površine radi uređenja ugostiteljske terase ispred Konobe Bachus u gradu Krku, s time da se dopušta postavljanje triju uz fasadu položenih stolova maksimalne dubine do 60 cm, te uz svaki od njih postav po dviju stolica. Načelno je prihvaćen prijedlog tvrtke Meifang d.o.o. sa sjedištem u Krku za korištenje terase uz prodajni objekt na Šetalištu Sv. Bernardina bb za postav pokretnih polica uz fasadu trgovine, i to maksimalne širine do 0,5 m. Djelomično je prihvaćen i prijedlog Teri trgovine d.o.o., te se od tri tražena, sukladno Pravilniku o jednostavnim građevinama, daje suglasnost za postavljanje jednog kioska veličine do 12 m2 na k.č. 3617/8, k.o. grad Krk, u vlasništvu Nuo Nušija, i to za obavljanje isključivo trgovačke djelatnosti prodaje proizvoda u originalnom pakiranju. Odbijen je zahtjev Knjigotiska d.o.o. iz Splita za davanje u zakup javne površine radi postavljanja privremenog objekta za prodaju knjiga, obzirom da za spomenutu namjenu nema raspoloživih lokacija. Prihvaćen je prijedlog Carla Leskošeka iz Krka za zakup javne površine radi kovanja/prodaje zlatnika s otiskom grada, kao i prijedlog Milana Kukića iz Karlovca da javnu površinu tijekom ljetnih mjeseci koristi za izvođenje glazbenih performansa. Rješavajući predmete Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša načelno je prihvaćen prijedlog tvrtke Set d.o.o. iz Samobora za izmjenu DPU dijela poslovne zone 29 na predjelu Sv. Petar u gradu Krku, odnosno objedinjavanje građevinskih parcela K-28, K-29, K-30 i K-31, s time da uvijeti građenja ostanu nepromijenjeni. Uz to, doznajemo da 16. lipnja 2011. započinju radovi na rekonstrukciji Male vijećnice Grada Krka koji bi trebali završiti u roku od 45 dana. Razmatrajući predmete Odsjeka za komunalno gospodarstvo najprije je razmotren problem povlaštenog parkiranja onih koji rade u starogratskoj jezgri što nije predviđeno Odlukom o organizaciji i naplati parkiranja, te se njegovo rješavanje odgađa do poduzimanja razgovora s nositeljima koncesije za spomenutu djelatnost. Nadalje, prihvaćena je zamolba tvrtke Magnus d.o.o. iz Dobrinja za potpisivanje Aneksa Ugovora o građenju, i to na izgradnji linijske rešetke, okna, slivnka i oborinskog kanala na raskrižju Kvarnerske ulice i pristupnog puta stambenim zgradama Fani. Navedenim Ugovorom o građenju radovi su bili ugovoreni na iznos od 51.277,47 kn. Kako je prilikom izvođenja došlo do povećanja obima radova zbog potrebne izmjene tehničkog rješenja radi prilagodbe instalacijama koje postoje u trupu Kvarnerske ulice, izvođaču su priznati dodatni radovi u iznosu od 10.418,75 kn. Udovoljava se zamolbi Josipa i Nade Rafaj iz Krka za desetodnevno produženje izvođenja fasaderskih radova na njihovu stambenom objektu, kao i zamolbi Slavka Bonettija iz Rijeke za nastavak izvođenja radova na izgradnji stambene građevine smješreni u zoni DPU Mali Kankul, i to do 30. lipnja 2011. Rješavajući predmete Odsjeka za društvene djelatnosti, najprije je slikaru Ivici Blažiću iznosom od 1.500,00 kn pomognut odlazak na prestižnu izložbu Europa E-N (Asimetrična Europa) u Leipzig, gdje sudjeluje kao član umjetničke grupe ABS. Riječ je o koncepcijskom projektu koji razmatra problem post-tranzicijskog vremena, a selektiran je od strane najeminentnijih europskih kustosa. Novo izdanje knjige Krk - Splendidissima Civitas Curictarum Anne Marie Fiorentin, Grad će podržati otkupom 250 primjeraka, po pojedinačnoj cijeni od 100,00 kn.