Održan 87. Kolegij gradonačelnika Grada Krka

U uredu gradonačeknika održan je 87. sastanak Kolegija na kojem su osim Darija Vasilića nazočili njegov zamjenik Čedomir Miler, Marinko Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka, Anton Malatestinić, voditelj Odsjeka za proračun i financije, Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Josip Staničić, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka, Radmila Živanović Čop, voditeljica Imovinsko-pravne službe, Ines Galjanić, stručna suradnica za prostorno uređenje i zaštitu okoliša, Marinka Margan, stručna suradnica za društvene djelatnosti, Igor Hrast, stručni suradnik za gospodarstvo i vođenje projekata (vježbenik) i Mladena Cvitković, administrativna referentica.Ovotjedno zasjedanje, na inicijativu Čedomira Milera i podršku Javne ustanove Priroda, započelo je donošenjem zaključka da se lokve uz pješačke i kolne staze, zbog svoje iznimne biološke raznolikosti, zaštite postavljanjem višejezičnih tabli s upozorenjem, kako bi se spriječilo sve intenzivnije hvatanje i uznemiravanje tamošnje, uglavnom zaštićene, faune. Rješavajući predmete  Odsjeka za opće, pravne i kadrovske poslove, Klubu športskih ribolovaca Sv. Fuska odobreno je održavanje dviju ribarskih fešti u uvali Sv. Fuska, i to 30. srpnja i 13. kolovoza 2011., u trajanju od 21.30 do 04.00 sata. Nadalje, odbijena je zamolba Ugostiteljskog obrta Vignole u vlasništvu Ermana Lužine za produljenjem radnog vremena, s time da je traženo moguće realizirati jedino uz organiziranje manifestacija pod pokroviteljstvom Grada Krka. Nakon kratke rasprave o problemu nedostatka prostora u Krčkoj luci, na koji je ukazala Udruga brodara grada Krka, zaključeno je kako jedino Lučka uprava Primorsko-goranske županije ima ovlasti da iznađe adekvatno riješenje. Rješavajući predmete Odsjeka za komunalno gospodarstvo najprije je, pored pet prikupljenih, odabrana najpovoljnija ponuda za izvođenje građevinskih radova odvodnje oborinskih voda na platou do Sportsko-rekreativnog centra Josip Uravić Pepi. Kao najpovoljnija, odabrana je ona Građevinskog obrta Gratel, u vlasništvu Ivana Dude iz Krasa, i to na iznos od 57.133,50 kn. Spomenuti radovi trebali bi startati početkom listopada 2011., a u vrijeme trajanja Sajma široke potrošnje, koji se ondje održava, izvođač je dužan s platoa ukloniti sve strojeve. Iznova razmotrivši zhtjev tvrtke Altmann & Partner d.o.o. iz Salatića, zaključeno je kako Grad Krk nema ni pravnog, ni ekonomskog, interesa sudjelovati u izmještanju transportnog cjevovoda koji prolazi predlagateljevim zemljištem. Nakon ponovnog razmatranja, Udruzi za promicanje indijeske glazbe i plesa Avadhuta dana je suglasnost za korištenje javne površine, i to 17. i 19. srpnja, ujutro, na kraju Ribarskog mula, te 18. i 20. srpnja, navečer, na Štetališta Sv. Bernardina. Tvrtki Alfacommerce d.o.o. iz Njivica, sukladno Odluci o zabrani izvođenja građevinskih radova u turističkoj sezoni,  odbijena je zamolba za produženje istih na stambenim objektima u Ulici Smokvik, u gradu Krku, obzirom da se radi o lokaciji u čijem se susjedstvu nalaze iznajmljivači. U nastavku, prihvaćena je zamolba Miroslava Akrapovića iz Zagreba za prodaju dječje igračke (letećeg helikoptera) uz naknadu od 50,00 kn dnevnog zakupa. Osim toga, razmotreni su izvedbeni projekt krajobraznog uređenja kružnog toka na raskrižju Dunat (izvedba - 284.908,19 kn), te idejni i izvedbeni projekt krajobraznog uređenja prostora oko kipa Bogorodice na placi u naselju Linardići (izvedba - 30.511,38 kn). Oba projekta potpisuje tvrtka Studio Perivoj d.o.o. iz Malinske. Rješavajući predmete Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, podržana je inicijativa Krunoslava Zmajle iz Malinske za rješavanje pristupnog puta u naselju Linardići. No, kako su prema Prostornom planu uređenja Grada Krka pristupni putevi javne površine, Grad preuzima obvezu njihova uređivanja (odnosno podnošenja zahtjeva za izdavanje lokacijske dozvole), te će s predlagateljem koji snosi troškove, Sukladno zakonu o prostornom uređenju i gradnji, sklopiti odgovarajući ugovor. Razmatrajući predmete Imovinsko-pravne službe, odbijen je zahtjev Humanitarne udruge Banka hrane Republike Hrvatske da tijekom srpnja ili kolovoza organizira prikupljanje hrane, obzirom da Grad u traženim terminima ne raspolaže slobodnim javnim površinma, te kao alternativu predlaže održavanje akcije tijekom listopada. Rješavajući predmete Odsjeka za društvene djelatnosti najprije je zaključeno kako će potpore za kupnju udžbenika i školskog pribora za nadolazeću školsku godinu, za sve osnovnoškolce iznositi 200,00 kn po učeniku, kao i za srednjoškolce, s time da se u ovom slučaju potpora ne daje izravno učenicima već isključivo Srednjoj školi Hrvatski kralj Zvonimir. Udruzi demo bendova grada Krka za organizaciju trećeg po redu festivala Evo ti pa slušaj odobrena je pomoć u iznosu od 3.000,00 kn. Rješavajući predmete Odsjeka za proračun i financije, prihvaćen je prijedlog Turističke zajednice Grada Krka da se, kao i prethodnih godina, iznosom od 200.000,00 kn sufinanciraju ovogodišnje manifestacije u organizaciji predlagatelja.