27. Kolegij: Kreće uspostava sustava kontrole nepropisno odbačenog otpada

U uredu gradonačeknika, nakon vanrednog 26. sastanka, tijekom kojeg je raspravljen Urbanistički plan uređenja UPU 5 - Vrh, 20. siječnja 2014. godine, održan je 27. Kolegij kojem su pored Darija Vasilića nazočili njegov zamjenik Čedomir Miler i Marinko Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka.

Od ostalih prisutni su bili Josip Staničić, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka, Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Radmila Živanović Čop, voditeljica Imovinsko-pravne službe, Marinka Margan, stručna suradnica za društvene djelatnosti, Ines Galjanić, stručna suradnica za prostorno uređenje i zaštitu okoliša, Mladena Cvitković, viša stručna referentica te Aleksandra Jurić, referentica općih poslova i arhivarka.
Ovotjedno zasjedanje, započelo je raspravom i dogovorom vezanim uz prilagodbu koja proizlazi iz skorašnjeg uvođenja nove programske podrške za potrebe pisarnice čije je mogućnosti u odnosu na postojeću pojasnio djelatnik riječke tvrtke NetCom. Kao datum prelaska s postojećeg na novi program definiran je 01. travanj, a dotad bi trebala biti zaključena edukacija.
Prezentirajući svoje predmete zamjenik gradonačelnika Čedomir Miler dotakao se novih obveza Grada koje proizlaze iz Zakona o održivom gospodarenju otpadom, a tiču se kontrole nepropisno odbačenog otpada, odnosno evidentiranja njegovih lokacija. Za uspostavu sustava koji će omogućiti praćenje tih podataka (u suradnji s riječkim Geodetskim zavodom) zadužen je Čedomir Miler. U nastavku iznova je aktualizirana potreba za prometnim redarom o čemu će više riječi biti na nekoj od narednih sjednica Kolegija, a definiran je i termin edukacije vezan uz sustav upravljanja pilomatima (podiznim sutupićima) postavljenim na nekoliko gradskih lokacija.
Rješavajući predmete Odsjeka za opće, pravne i kadrovske poslove prihvaćena je inicijativa Mjesnog odbora Poljica da se od Hrvatske pošte d.d. zatraži obrazloženje za odnedavno izmijenjen raspored dostave pošiljki, s triput na jednom tjedno, u naseljima na području Grada Krka, što tamošnjim poslovnim subjektima bitno otežava poslovanje. Nadalje se razgovaralo o donošenju Plana prijema na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u Jedinstveni upravni odjel Grada Krka za tekuću godinu te o izmjenama Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu Centra za kulturu Grada Krka koje sukladno Statutu ove ustanove moraju proći proceduru Gradskog vijeća.
Razmatrajući predmete Odsjeka za komunalno gospodarstvo, prihvaćeno je Izvješće o izvršenom otpisu duga komunalne naknade za dužnike čiji je dug stariji od deset godina, sukladno stanju poslovnih knjiga na dan 04. prosinca 2013. godine. Obzirom na odredbe Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti, prihvaćen je prijedlog Programa mjera suzbijanja patogenih mikroorganizama, štetnih člankonožaca i štetnih glodavaca čije je planirano, organizirano i sustavno suzbijanje mjerama dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije od javnozdravstvene važnosti za područje Grada Krka u tekućoj godini. Riječ je o Programu kojeg svake godine početkom siječnja predlaže Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije.
Rješavajući predmete Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, razmotren je prijedlog Sanjina Karabaića iz Krka za postavljanje montažnog ugostiteljskog objekta na z.č. 2512/4, k.o. grad Krk (područje Dražice), a zaključeno je kako će predmet preuzeti Imovinsko-pravna služba, dok će se predlagatelja uputiti da zatraži koncesijsko odobrenje. Prihvaćena je inicijativa Maje i Ivana Karabaića iz Krka da se na području Paradizo - Turči izgradi i opremi dječje igralište te je za tu namjenu predložen dio parcele k.č. 1336/1,k.o. Krk. Nakon in situ uvida, od ovlaštenog nadzornog inžinjera Eda Hera planira se naručiti tehničko rješenje budućeg igrališta.
Raspravljajući o predmetima Imovinsko-pravne službe, prihvaćen je prijedlog Vinka Brusića iz Krka da mu se za mjesec siječanj ne obračuna zakupnina za poslovni prostor (Caffe bar Caffeteria XVIII. stoljeće) obzirom da je u tijeku njegova adaptacija. Također, prihvaćen je prijedlog Keramičarske radnje Pipić u vlasništvu Josipa Mrakovčića iz Vrha da se rok za dovršetak radova na uređenju prizemlja zgrade negdašnje škole u naselju Milohnići produlji do 28. veljače, ove godine. U nastavku, razmotren je i definiran oglas za prodaju ugostiteljskog objekta - negdašnjeg Neptuna koji će uskoro biti objavljen u Narodnim novinama, a zajedno s uvrštenim primjedbama usvojen je i prijedlog Pravilnika o provedbi postupka javne nabave bagatelne vrijednosti.
Rješavajući predmete Odsjeka za društvene djelatnosti, vezano uz zamolbu Dobrovoljnog vatrogasnog društva Krk da im se pomogne s podmirivanjem troška knjigovodstveno-računovodstvenih usluga, istaknuto je kako Grad više ne sudjeluje u pokrivanju tih troškova te po tom pitanju nije moguće napraviti izuzetak. Prihvaćen je prijedlog Saveza školskih sportskih društava Primorsko-goranske županije da im se za organizaciju natjecanja u koršaci na korištenje bez naknade ustupi nova školska sportska dvorana. To se natjecanje, namijenjeno dječacima, planira održati 06. veljače, ove godine, od 09.30 do 13.00 sati. Kao i prošle godine, na inicijativu Doma zdravlja Primorsko-goranske županije, Patronažne službe, Ispostave krk, za organizaciju i realizaciju tečaja pod nazivom Priprema trudnica za porod i roditeljstvo, izdvojeno je 5.796,00 kn. Ovaj se tečaj, kojem je prošle godine prisustvovalo dvadeset parova s područja Grada Krka, organizira u četiri ciklusa u trajanju od dva školaska sata. Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, Područnom uredu Rijeka, za organizaciju Sajma poslova Rijeka, izdvojeno je 1.000,00 kn, kao i Hrvatskom društvu likovnih umjetnika za redovan rad.