Naime, prema članku 18. stavku 1. prethodno spomenutog Pravilnika, vlasnik odnosno korisnik građevine u kojoj se nalazi azbest, dužan je, radi planiranja sustava gospodarenja građevnim otpadom koji sadrži azbest, na poziv jedinice lokalne samouprave, u roku određenim pozivom, dostaviti podatke o lokaciji građevine, procjeni količine, vrste i statusu materijala za kojeg je izvjesno da će postati azbestni otpad.
Vodeći se time, jedinice lokalne samouprave otoka Krka i Trgovačko-komunalno društvo Ponikve eko otok Krk d.o.o. u suradnji s Udrugom Moj otok, priređuju (besplatno) predavanjene na temu Zamjena azbestnih krovova i fasada koje će se, 19. lipnja 2017. godine, s početkom u 19.00 sati, održati u Velikoj gradskoj vijećnici. Tijekom izlaganja raspravljat će se o utjecaju azbesta na zdravlje i okoliš, nedavno uvedenim zakonskim obvezama, kvalitetnijim zamjenskim materijalima, adekvatnom uklanjanju i zbrinjavanju azbesta te načinima uključivanja u ovu akciju.
Vlasnici, odnosno korisnici građevina u kojima se nalazi azbest, popunjeni
obrazac (prijave objekta koji sadrži azbest) dostupan u prilogu ove obavijesti moraju dostaviti pisanim ili elektronskim putem svojoj jedinici lokalne samouprave, a za Grad Krk na Trg Josipa bana Jelačića 2, 51500 Krk, ili mailom na
grad-krk@ri.t-com.hr.