U uredu gradonačeknika, 31. siječnja 2014. godine, održan je 28. sastanak Kolegija kojem su pored Darija Vasilića nazočili njegov zamjenik Čedomir Miler i Marinko Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka.
Od ostalih prisutni su bili Josip Staničić, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka, Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Radmila Živanović Čop, voditeljica Imovinsko-pravne službe, Marinka Margan, stručna suradnica za društvene djelatnosti, Mladen Pavačić, viši stručni referent za financijsko i materijalno poslovanje te Mladena Cvitković, viša stručna referentica.
Ovotjedni sastanak započeo je razmatranjem predmeta Odsjeka za društvene djelatnosti, točnije prijedloga Doma mladih Rijeka za provođenje akcije Prvi koraci u prometu, namijenjene djeci prvih razreda osnovnih škola. Obzirom da će na našem području ovaj edukativni program realizirati Auto klub Krk, kao dio svojih zadaća, predlagatelju nije moguće dati suglasnost za provođenje planirane akcije. Krčkoj Karnevalskoj udruzi Povero Krko odobrena je uplata cjelokupnog iznosa (8.000,00 kn) ostvarenog po Programu javnih potreba u društvenim djelatnostima, budući da ovo udruženje svoje programe u cijelosti realizira tijekom trajanja karnevala. Prostoriji gdje je pred kraće vrijeme smještena osoba koja se radi niza okolnosti našla u nezavidnoj životnoj situaciji biti će dodijeljeno samostalno brojilo električne energije. Uz to, Odsjek za prostorno planiranje i zaštitu okoliša zadužuje se da predloži tehničko rješenje za izradu sanitarnog bloga unutar same prostorije. Kako je Nastavni zavod za javno zdravstvo Rijeka tek nedavno dostavio izvješće koje omogućava isplatu sredstava (ostvarenih po Programu javnih potreba u društvenim djelatnostim) iz posljednjeg prošlogodišnjeg kvartala, ista im, budući da je prošla proračunska godina istekla, neće biti biti uplaćena. Katedri Čakavskog sabora Kornić odobrena je isplata 5.000,00 kn za troškove vezane uz relizaciju programskih aktivnosti ostvarenih tijekom mjeseca siječnja. Mjesnom odboru Kornić odobreno je 9.156,00 kn radi kupnje video i audio opreme (LCD projektora, Blu-ray playera, zvučnika i pojačala) za Narodni dom Kornić, i to s ciljem obogaćivanja društvenog života naselja. Nadalje, raspravljen je i prihvaćen prijedlog Ugovora o sufinanciranju programa javnih potreba u društvenim djelatnostima za tekuću godinu. U odnosu na prethodnu, a sukladno novim ugovornim obvezama, odobrena sredstva udrugama će se doznačavati prema dinamici programa, i to u skladu s raspoloživim sredstvima iz gradskog Proračuna. Prema tome, ako njegovi ukupni prihodi budu manji od planiranih, sredstva namijenjena udrugama razmjerno će se umanjiti. Kako bi im se uopće mogla izvršiti uplata udruge su odsad dužne dostaviti poseban zahtjev, kao i preslike dokumenata iz kojih je vidljiva namjena trošenja (račun, predračun, ponudu, ugovor, uplatnicu i sl.), a po završetku programa i izvješće sa specifikacijom svih utošenih sredstava.
Rješavajući predmete Imovinsko-pravne službe donesene su odluke o početku postupka nabave bagatelne vrijednosti za: uslugu podrške i održavanja sustava ILS u 2014. te poslovne i tehničke usluge koje proizlaze iz odredbi Zakona o prostornom uređenju i gradnji za potrebe Grada u 2014. godini. Uz to, donesena je i odluka o početku postupka nabave za ustupanje radova na trećoj fazi uređenja plaže ispod hotela Tamaris i Bor u gradu Krku. Po razmatranju prijedloga Andreja Zupana iz Krka, za sufinanciranje radova na uređenju zgrade u Ulici J. J. Strossmayera 18 u gradu Krku gdje se u prizemlju nalazi gradski poslovni prostor, izražena je spremnost da se uđe u pedeset postotno sufinanciranje troška, ali prema stavkama koje odredi gradsko nadzorno tijelo, i to u dijelu koji se tiče konstrukcije. Riječ je izgradnji nove ploče između prizemlja i prvog kata koji je u vlasništvu predlagatelja. Ivani Prah iz Krka dana je suglasnost za obavljanje prodaje izvan prodavaonice. Naime, ona je članica OPG-a Mato Vrankić, a izložbeno prodajni prostor uredila bi u polunadsvođenom hodniku koji vodi u unutrašnje dvorište kuće smještene u Ulici J. J. Strossmayera 25 u gradu Krku.
Rješavajući predmete Odsjeka za proračun i financije usvojen je prijedlog Plana nabave za 2014. godinu kojim je određena nabava roba, radova i usluga za koje su u Proračunu planirana sredstva, a koja će se provoditi prema odredbama Zakona o javnoj nabavi.
Razmatrajući predmete Odsjeka za komunalno gospodarstvo prihvaćeno je Izvješće tvrtke Dezinsekcija d.o.o. iz Rijeke o provedenim mjerama preventivne dezinsekcije, dezinfekcije i deratizacije (DDD mjere) te zaštite bilja na području Grada Krka u prošloj godini. Sukladno ovom dokumentu, tijekom provedbe DDD mjera nije utvrđena značajnija pojava štetnih glodavaca i insekata, izuzev populacije tigrastog komarca koja je u konstantnom porastu duž čitavog Jadrana, dok od strane građana i nadležnih službi nije bilo molbi za provođenjem interventnih DDD mjera, više nego li je to inače uobičajeno. Što se tiče onog dijela Izvješća koji se odnosi na provedbu mjera zaštite bilja istaknuto je da su sva tretiranja obavljena u noćnim satima te kako je dosadašnji način provedbe zaštite ukrasnog bilja zadovoljavajući. Nakon što je analizirano Izvješće, prihvaćene su ponude i prijedlzi ugovora tvrtke Dezinsekcija d.o.o. za provođenje DDD mjera u 2014., na iznos od 68.355,00 kn te za provođenje mjera zaštite bilja u 2014. godini na iznos od 20.910,00 kn. Nadalje, prihvaćeno je Izvješće tvrtke Studio Perivoj d.o.o. iz Malinske o nadzoru održavanja površina zelenila u gradu Krku za period jesen - zima (srpanj - prosinac) u prošloj godini, uz osvrt na cjelogodišnje stanje. Kako stoji u ovome dokumentu kojeg potpisuje ovlaštena krajobrazna arhitektica Dobrila Kraljić cjelokupno stanje površina zelenila u prošloj godini nije odavalo nabolju sliku kao što je znalo biti prethodnih godina. S ciljem potrebe sagledavanja i otkrivanja uzroka propusta, pored ostalog, predloženo je da se: djelatnici izvođača bolje osposobe za vrtlarske vještine i da steknu odgovornost u stručnijim zahvatima; napravi reda u prenatrpanosti centra grada različitim sadržajima zato što zelenilo i ukrasne vaze postaju smetnja i izgubljeni detalji; strogo kažnjava nemaran odnos vlasnika štandova uz Veliki park kojima travnjak služi za odlaganje ambalaže i sličnih stvari; nađe rješenje i potreba za kontrolom noćnog uništavanja javnih zelenih površina, a ponajviše sustava za navodnjavanje. Nakon analize Izvješća i definiranja zaključaka po prethodno istaknutim prijedlozima, prihvaćena je ponuda Studija Perivoj d.o.o.za provođenje stručnog nadzora nad održavanjem površina zelenila i uređenjem krajobraza za ovu godina, na iznos od 67.000,00 kn. Na inicijativu Odsjeka prihvaćeni su troškovnici vezani uz sanaciju i uređenje zgrade mrtvačnice na Gradskom groblju Krk.
Rješavajući predmete Odsjeka za opće, pravne i kadrovske poslove usvojeni su Plan prijema u službu Grada Krka za 2014. te Plan prijema na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u Jednistveni upravni odjel Grada Krka za 2014. godinu.