U uredu gradonačeknika, 28. kolovoza 2014. godine, održan je 50. sastanak Kolegija kojem su pored Darija Vasilića nazočili njegov zamjenik Čedomir Miler i Marinko Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka.
Od ostalih prisutni su bili Marinka Margan, stručna suradnica za društvene djelatnosti, Antonela Jurina, stručna suradnica za investicije i razvoj, Igor Hrast, stručni suradnik za održivi razvoj te Mladena Cvitković, viša stručna referentica.
Ovotjedni sastanak, nakon gotovo jednomjesečne stanke, otvorila je rasprava o predmetima
Odsjeka za društvene djelatnosti te su, najprije, u Povjerenstvo koje će nakon analize prispjelih zahtjeva definirati raspored korištenja osnovnoškolske sportske dvorane imenovani Igor Hrast za predsjedina te Marinka Margan i Danko Milohnić za članove. Sukladno još uvijek aktualnom
javnom pozivu dvorana će korisnicima biti na raspolaganju od 15. rujna 2014., pa sve do 15. lipnja 2015. godine. Nadalje je istaknuto kako će javni poziv za sufinanciranje programa javnih potreba u društvenim djelatnostima za 2015. godinu, biti objavljen već 01. rujna, s time da će se prijedlozi programa, pripremljeni sukladno propozicijama poziva, zaprimati zaključno s 30. rujnom 2014. godine. U odnosu na prethodni natječaj, ovogodišnji ne donosi značajnije novine osim što će se za udruge kao dio potrebne dokumentacije tražiti preslika važećeg Rješenja o upisu u Registar udruga Republike Hrvatske, i to ne starija od šest mjeseci. Na znanje je potom primljeno Izvješće o radu Dječjeg vrtića Katarina Frankopan za razdoblje od 01. siječnja do 30. lipnja 2014. godine. Kako je prilikom njegovog predstavljanja izdvojeno, ova otočna odgojno-obrazovna ustanova svoju je djelatnost realizirala u Matičnom vrtiću Krku te podružnicama Omišalj, Njivice, Malinska, Vrh, Baška, Polje i Vrbnik. Sveukupno, vrtić je imao 24 odgojne skupine, od čega 18 vrtičkih i šest jasličkih, sa 498 upisanih mališana. Za njih se u neposrednom radu brinulo 49 odgajateljica, dok je jedna bila angažirana na poslovima izrade didaktičkih materijala. U spominjanju recentnih zadaća odgojno-obrazovnog rada izdvojeno je poticanje cjelovitog razvoja djeteta uz glazbu, dok je, sukladno statusu ustanove, obrađena godišnja eko-tema Za manje otpada, čime se vrtić priključio poznatoj međunarodnoj inicijativi Litter Less Campaign. U nastavku, župljanima Župe Kornić za hodočašće u Assisi, koje će biti organizirano između 19. i 21. rujna ove godine, odobreno je 2.000,00 kn. Riječ je o svojevrsnoj pripremi Kornićara za proslavu 150. obljetnice Župe kada se planira posjetiti poznati španjolski hodočasnički centar - Santiago de Compostela. Riječkoj Udruzi specjalne policije iz Domovinskog rata Ajkula dodijeljeno je 1.000,00 kn potpore za organizaciju ovogodišnjeg Dana sjećanja koji podrazumijeva odlazak članova udruge, kao i članova obitelji poginulih branitelja, u Gospić na mjesta stradavanja heroja Domovinskog rata. Za izdavanje publikacije Miljenka Fičora Otočni gradovi i općine - Grad Krk 1993. - 2013. osigurano je 40.000,00 kn. Radi se o vrijednom materijalu koji donosi prikaz općih obilježja Grada Krka, kao i prikaz relevantnih pokazatelja u kretanju gradskog proračuna, gospodarstva i obrtništva, a sve u usporedbi s podacima drugih gradova/općina riječkog prstena. Udruzi demo bendova grada Krka za organizaciju nadolazećeg Festivala Evo ti pa slušaj odobrena je potpora vrijedna 3.000,00 kn. Isti iznos dodijeljen je i krčkom Športsko-ribolovnom društvu Lovrata kao pomoć izbornicima i trenerima Hrvatskih reprezentacija u lovu štapom iz brodice te lovu štapom s obale (Milivoju Juriću, Antonu Lončaru i Tončiju Babiću) za sudjelovanje na natjecanjima svjetskog prvenstva koja se tijekom rujna i listopada održavaju u Francuskoj i Engleskoj. Na zahtjev košljunskih franjvaca, hodočasnicima s područja Grada Krka koji će nazočiti programu kojim se i ove godine obilježava obljetnica smrti sluge Božjeg fra Ivana Perana, biti će subvencioniran trošak prijevoza autobusom. Boćarskom klubu Brzac odobreno je 5.000,00 kn za organizaciju 19. po redu
Memorijalnog boćarskog turnira Brzac 2014., koji je uz sudjelovanje 12 ekipa održan sredinom kolovoza.
Rješavajući predmete Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, s ciljem ishođenja lokacijske dozvole, uskoro će se krenuti u prikupljanje ponuda za izradu idejnog projekta rekonstrukcije Vinogradske ulice i Ulice Stjepana Radića u gradu Krku. Sama rekonstrukcija biti će ugrađena u Program gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2015. godinu, kao i polaganje kabela javne rasvjete i optike, odnosno izgradnja temelja za stupove rasvjetnih tijela, na potezu od crkvice sv. Lucije do Kampa Krk, također u gradu Krku. Na inicijativu grupe građana iz naselja Brzac, radi uređenja poljoprivrednog puta (ispod samog naselja, nedaleko uvale Vela Jana) koji će pojedine vlasničke areale spojiti s morem, biti će naručen troškovnik, a potom i zatražene ponude.
Tijekom rasprave o predmetima
Odsjeka za gospodarstvo podneseno je izvješće o nedavno zaključenim natječajima vezanim uz subvencioniranje dvaju programa:
Poticanje korištenja obnovljivih izvora energije u kućanstvima na području Grada Krka (OIE) te
Energetska učinkovitost obiteljskih kuća u Gradu Krku (EnU). Dok je prvospomenuti zaključen 01., potonji je bio otvoren do 11. kolovoza. Na oba natječaja prijavilo se čak 37 kućanstava s ukupno 42 zahtjeva, a procijenjena vrijednost prijavljenih radova iznosi 3.920.000,00 kn od čega 3.060.164,00 kn otpada na zahtjeve vezane uz program EnU, a 859.836,00 kn na zahtjeve programa OIE. Natječajem za program OIE osigurana su sredstva Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (60%) i Grada Krka (5%) u iznosu od 195.000,00 kn (180.000,00 kn + 15.000,00 kn), iz čega će se izabranim kandidatima sufinancirati 65% investicije po sustavu, i to najviše do 19.500,00 kn, što bi značilo deset maksimalnih potpora. Natječajem za program EnU osigurana su sredstva Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (60%) i Grada Krka (5%) u iznosu od 429.000,00 kn (396.000,00 kn + 33.000,00 kn), iz čega se izabranim kandidatima također planira sufinanciranje 65% investicije po sustavu, i to najviše do 48.750,00 kn, što bi značilo devet maksimalnih potpora. Nakon terenskog pregleda i formiranja službene bodovne liste svi izabrani kandidati moći će startati s realizacijom prijavljenih projekata. U nastavku su razmotreni programi što će se kandidirati na natječaj za prijavu projekata i aktivnosti za provedbu programa Centra za brdsko planinsku poljoprivredu Primorsko-goranske županije u 2015. godini. Među njima svoje su mjesto osigurali: dovršenje certificiranja krčkog sira, izrada Studije izvodljivosti za banku sjemena, sufinanciranje poljoprivrednika za prijelaz na eko-poljoprivredu te sufinanciranje poljoprivrednika u zaštiti od alohtone divljači ograđivanjem obradive površine električnim pastirom.
Rješavajući predmete Odsjeka za Opće, pravne i kadrovske poslove prihvaćena je ponuda tvrtke DLS d.o.o. iz Rijeke u iznosu od 11.000,00 kn (bez PDV-a) za izradu revizija Procjene ugroženosti stanovništva, materijalnih i kulturnih dobara te okoliša od katastrofa i većih nesreća te Plana zaštite i spašavanja, što nalaže Zakon o zaštiti i spašavanju te Pravilnik o metodologiji za izradu procjena ugroženosti i planova zaštite i spašavanja.