U uredu gradonačeknika, 15. rujna 2014. godine, održan je 52. sastanak Kolegija kojem su pored Darija Vasilića nazočili Marinko Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka i Josip Staničić, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka.
Od ostalih prisutni su bili Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Radmila Živanović Čop, voditeljica Imovinsko-pravne službe, Marinka Margan, stručna suradnica za društvene djelatnosti, Ines Galjanić, stručna suradnica za prostorno uređenje i zaštitu okoliša, Igor Hrast, stručni suradnik za održivi razvoj te Mladena Cvitković, viša stručna referentica.
Tijekom razmatranja predmeta Odsjeka za gospodarstvo, prezentiran je tijek projekta Elektroenergetske učinkovitosti javne rasvjete Grada Krka. Kako doznajemo trenutno se, na području Kornića, Muraja, Lakmartina, Dunata, Vrha, Milohnića, Linardića, Skrbčića i Pinezića, radi na zamjeni četiristotinjak ekološki i energetski neučinkovitih svjetiljki s novom LED rasvjetom, što se planira dovršiti u roku nešto manjem od dva mjeseca. Instalirana snaga u navedenim naseljima Grada Krka tako će se sa 69,31 kW, smanjiti za 35,78 kW (ili 51,6%). Prethodnom zamjenom energetski neučinkovitih svjetiljki na šetalištu Dražica u gradu Krku, instalirana snaga u tom se strujnom krugu smanjila za 4,096 kW (ili 77%), dok će se zamjenom živinih s natrijevim svjetiljkama u preostalim naseljima Grada Krka instalirana snaga smanjiti za 6,326 kW. Obzirom na prethodno izdvojene podatke instalirana vršna snaga na području Grada Krka krajem ove biti će za 195,83 kW (ili 19%) manja nego li u istom razdoblju prošle godine. Pretoči li se to u novčani ekvivalent, potrošnja električne energije u narednoj godini biti će smanjena za 19%, odnosno 170.000,00 kn. Vrijednost prvospomenute investicije koja se odnosi na zamjenu četiristotinjak svjetiljki iznosi 1.139.000,00 kn što će se zajednički financirati sredstvima Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (60%) i Grada Krka (40%), s time da će Grad u ovaj projekt uloženih 455.000,00 kn, obzirom na ušedu, uspjeti vratiti u roku nešto kraćem od tri godine.
Rješavajući predmete Odsjeka za komunalno gospodarstvo, sukladno Odluci o komunalnom doprinosu, Grad Krk oslobađa se plaćanja komunalnog doprinosa, u iznosu od 17.192,00 kn, za ozakonjenje završene, slobodnostojeće, jednostave, poslovne zgrade ugostiteljske namjene (objekt Neptun), izgrađene na k.č. 2518/2, k.o. grad Krk. Temeljem Odluke o komunalnom doprinosu, zamolbi tvrtke Platana d.o.o. iz Vantačića da im se umanji iznos komunalnog doprinosa za ozakonjenje postojeće, završene, slobodnostojeće, zahtjevne, poslovne zgrade - skladišne hale obujma 5.437,86 m3 - izgrađene na k.č. 3031/5, k.o. Poljica, ne može se udovoljiti, obzirom da gradonačelnik nije nadležan da donese odluku o umanjenju komunalnog doprinosa za objekte izgrađene u zoni koja se komunalno proširuje. Uvidom u dostavljenu dokumentaciju, prihvaćena je žalba Marije i Ljubomira Strike iz Krka, što znači da im je priznata uplata komunalnog doprinosa za 118,95 m3, dok će se razlika od 126,03 m3 utvrditi donošenjem novog Riješenja o komunalnom doprinosu za ozakonjenje postojeće, dovršene, slobodnostojeće, manje zahtjevne, stambene zgrade, izgrađene na k.č. 3402/1, k.o. grad Krk. Nadalje, razmotren je i prihvaćen polugodišnji Izvještaj tvrte Studio perivoj d.o.o. iz Malinske o izvršenom nadzoru na održavanju zelenila na području grada Krka, i to za period od siječnja do lipnja ove godine. Kako nam donosi predmetni dokument, u izvještajnom su razdoblju postavljeni temelji za dugoročnu strukovnu sigurnost u osiguranju nužnog vrtlarskog kadra u smislu biranih djelatnika na radovima hortikulture (zaposlenju vrtlarice i aktivnom prisustvu inžinjerke krajobrazne arhitekture na strukovnom i terenskom usavršavanju) što se odrazilo i na činjenicu da je stanje zelenih površina ove neusporedivo bolje nego li u istom razdoblju prošle godine. Također, razmotrena je i usvojena Dopuna Zaključka kojim su kriteriji, mjerila i načini postavljanja reklama na javnim površinama i drugim mjestima vidljivim s javnih površina u starogradskoj jezgri grada Krka i kontaktnoj zoni uz zidine, dopunjeni kriterijima i mjerilima za postav izložbenih, ostakljenih vitrina što služe izlaganju robe.
Razmatrajući predmete Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, analizirane su ponude opatijske tvrtke Geoprojekt d.d. za izradu geodetskog projekta i projektne dokumentacije (elektrotehničkog projekta javne rasvjete i elektrotehničke komunikacijske infrastrukture, idejnog građevinskog projekta odvodnje oborinskih voda te idejnog građevinskog projekta) prilazne ceste za Turističku zonu Torkul, o čemu će uskoro biti obaviješteni vlasnici tamošnjih parcela radi utvrđivanja načina sufinanciranja navedenih dokumenata. Nadalje, prihvaćena su rješenja Hrvatskih voda o vodnom doprinosu, i to za jednostavnu poslovnu zgradu (ugostiteljski objekt Neptun) lociranu na k.č. 2518/2, k.o. grad Krk, u iznosu od 2.778,13 kn te za zgradu javne namjene (mrtvačnicu) lociranu na k.č. 889, k.o. Vrh, u iznosu od 1.394,69 kn. Nakon što su pregledani pojedinačni zahtjevi grupe građana iz Skrbčića za proširenje građevinskog područja Grada Krka, zaključeno je kako se planira krenuti u analizu prostora s ciljem utvrđivanja mogućnosti za predloženo. Temeljem molbe tvrtke GTEMING, vodeći se odredbama Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim parvima, a uz prethodnu suglasnost Gradskog vijeća Grada Krka, Grad je spreman zemljište u zoni javne i društvene namjene Sv. Lucija u gradu Krku staviti u funkciju propisanu Urbanističkom planu uređenja UPU 1 - Krk, i to sukladno prijedlogu, za izgradnju staračkog doma.
Rješavajući predmete Imovinsko-pravne služnbe, donesena je odluke o zaključenju Ugovora o zakupu poslovnog prostora na daljnji rok od pet godina, s dosadašnjom zakupnicom Zlatom Justić iz Krka (podzakupnik Vali Krk d.o.o. u vlasništvu Vinka Brusića iz Krka) za ugostiteljski objekt lociran na adresi Vela placa 1, inače Caffeteria XVIII. stoljeće. Vezano uz prijedlog Alena Bekera iz Žgaljića da zakupi mošunu u gradskom vlasništvu, prije donošenja konačnog zaključka zatražiti će se mišljenje Mjesnog odbora Poljica.
Tijekom razmatranja predmeta Odsjeka za društvene djelatnosti, istaknuto je kako su predstavnici Odbora za društvene djelatnosti na nedavno održanoj sjednici prihvatili prijedlog Odluke o imenovanju članova Socijelanog vijeća Grada Krka za mandatno razdoblje od 2014. do 2018. godine, o čemu će uskoro raspravljati i Gradski vijećnici. Nakon analize rasporeda korištenja sportske dvorane Osnovne škole Fran Krsto Frankopan, uvažen je prijedlog Javne vatrogasne postrojbe Krk da im se dodijeli pogodniji termin, kao i inicijativa Yacht cluba Punat da dvoranu, uz jasno definirane uvijete, koriste nedjeljom. Tijekom posljednje održane sjednice Socijalnog vijeća Grada Krka, razmotrena su 64 zahtjeva, od kojih su svi pozitivno riješeni. Obzirom na prezentirano izvješće, 19 učenika dobilo je besplatne školske udžbenike i pribor, 18 učenika imati će besplatnu školsku marendu, petorici učenika i trojici studenata dodijeljena je mjesečna novčana pomoć u vidu socijalne stipendije (od 400,00 kn), dvojici učenika i dvojici studenata osiguran je besplatan javni prijevoz na relaciji Krk - Rijeka - Krk, devetero mališana imati će besplatan boravak u krčkom dječjem vrtiću, dvjema djevojčicama dodijeljena je jednokratna novčna pomoć za sufinanciranje ortopedskih pomagala, jedan korisnik ostvario je pravo na mjesečni paket hrane do iznosa od 400,00 kn, dok su jednom korisniku podmireni troškovi stanovanja.