28. Kolegij: Izgradnja zgrade (hangara) Jedriličarskog kluba Plav - ulaganje vrijedno 2,48 milijuna kn

U Malenoj gradskoj vijećnici, 07. veljače 2022. godine, održan je 28. sastanak Kolegija u čijim su raspravama, pored gradonačelnika Darija Vasilića, sudjelovali Nikša Franov, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka i Marinko Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka.

Pored njih, o temama iz dnevnog reda također su kazivali: Radmila Živanović Čop, voditeljica Imovinsko-pravne službe, Đimi Skomeršić, stručni suradnik za komunalne poslove i komunalni doprinos, Ines Galjanić, stručna suradnica za prostorno uređenje i zaštitu okoliša, Igor Hrast, stručni suradnik za lokalni ekonomski razvoj, Andreana Gluvaković, stručna suradnica za društvene djelatnosti i Vedran Hajdin, voditelj Pododsjeka za redarstvo, dok je bilježenje povjereno Mladeni Matejčić, višoj stručnoj referentici.

Na početku ovotjednog sastanka, rješavajući predmete Odsjeka za društvene djelatnosti, na prijedlog Osnovne škole Fran Krsto Frankopan - Matične škole Krk, prihvaćena je ponuda Obrta Meštrija iz Krka, s uračunatim PDV-om vrijedna 60.918,78 kn, za uklanjanje postojećih ograda u dvorištu škole (Scena Zidine), njihovo deponiranje te izradu i montažu novih. Nadalje, usvojen je prijedlog Ugovora o poslovnoj suradnji iniciran od strane Kliničko-bolničkog centra Rijeka (KBC Rijeka), a vezan uz pružanje specijalističko-konzilijarne zdravstvene zaštite u ordinacijama Doma zdravlja Krk od strane djelatnika KBC-a Rijeka. Temeljem ovog Ugovora, koji se zaključuje na razdoblje od 01. siječnja do 31. prosinca 2022. godine, Grad Krk u obvezi je KBC-u Rijeka isplatiti iznos od 1.200,00 kn po dolasku liječnika i medicinskih sestara, sukladno zaprimljenim fakturama. Usvojen je, također, i prijedlog Ugovora o suradnji na provedbi programa Pomoć u kući na području Grada Krka u 2022. godini, a čija je provedba povjerena Gradskom društvu Crvenog križa Krk. Kao i prethodnih godina, u provedbu ovog programa uključena je jedna gerontodomaćica, dok je novitet angažman voditelja (koordinatora) programa Pomoć u kući na razini čitavog otoka, za čiji će se rad iz gradskog Proračuna izdvajati mjesečni iznos od 2.109,33 kn. Riječ je osobi koja će koordinirati korisnike programa, gerontodomaćicu, jedinice lokalne samouprave i Gradsko društvo Crvenog križa Krk te povremeno (u vrijeme bolovanja ili godišnjeg odmora gerontodomaćice) odrađivati osnovne usluge namijenjene korisnicima programa. Na prijedlog Osnovne škole Fran Krsto Frankopan i Dječjeg vrtića Katarina Frankopan, prihvaćen je Sporazum o suradnji u provođenju međunarodnog programa Eko-škole u Republici Hrvatskoj za 2022. godinu. Budući da obje odgojno-obrazovne ustanove imaju status Eko-škole/vrtića, Grad će na ime Udruge Lijepa naša iz Zagreba, zadužene za provedbu spomenutog programa, uplatiti godišnju članarinu u iznosu od 8.000,00 kn. Riječ je o danas najpriznatijem statusu kojim se potvrđuje model odgoja i obrazovanja osjetljiv na pitanja ekologije, odnosno zaštite okoliša i održivog razvoja. Za potrebe knjižnica Osnovne škole Fran Krsto Frankopan - Matične škole Krk i Područne škole Vrh te Srednje škole Hrvatski kralj Zvonimir, prihvaćena je ponuda Naklade Kvarner d.o.o. iz Novog Vinodolskog za nabavu šest primjeraka novog Englesko-hrvatskog rječnika Željka Bujasa. Cijena jednog primjerka ove vrijedne i opsežne publikacije s uračunatim PDV-om iznosi 375,00 kn. Mladim plivačicama N. Ž. i L. Ž. iz Pinezića, koje, kao članice Plivačkog kluba Primorje, treniraju u Rijeci, odobrena je pomoć tako da im se troškovi prijevoza sufinanciraju iznosom od 0,40 kn po km, ali uz obveznu dostavu izvješća o broju realiziranih natjecanja, treninga, vježbi i slično, ovjerenog od strane kluba. Naposljetku, usvojena je ponuda Obrta za proizvodnju i uslugu TonChiArt iz Krka, za nabavu 100 primjeraka najrecentnije slikovnice Ćuk Krk autora Antona Žužića. Cijena jednog primjerka ove simpatične, mališanima namijenjene publikacije iznosi 40,00 kn.

Razmatrajući predmete Odsjeka za komunalno gospodarstvo, načelno je prihvaćen prijedlog Ugovora Veterinarske ambulante Crikvenica d.o.o. iz Crikvenice o pružanju usluga veterinarsko-higijeničarskog servisa na području Grada Krka za 2022. godinu, s time da paušalna cijena ponuđenih usluga iznosi 1.000,00 kn mjesečno, odnosno 12.000,00 kn godišnje, bez PDV-a, a čime je obuhvaćeno održavanje skloništa za životinje te kontrola i mjesečni obilazak epizootiološkog područja Grada Krka, uz dostavu pisanih izvješća. Pored navedenog, predmetnim su Ugovorom obuhvaćene i pojedinačne naknade za ostale, paušalom neobuhvaćene, usluge, a koje su kao i one prvotne ostale na prošlogodišnjoj razini. No, prije nego li se Ugovor u cijelosti prihvati, potrebno ga je dopuniti odredbom vezanom uz jamstvo izvršitelja s ciljem urednog ispunjavanja ugovorenih poslova. Udruzi Progres iz Krka dana je suglasnost da bez zakupa koristi javnu površinu, točnije prostor uz istočnu stranu Velikog parka te trg iznad Krušije (u razdoblju od 01. srpnja - 31. kolovoza), i to s ciljem organizacije Ekološke tržnice (05. ožujka, 02. travnja, 07. svibnja, 04. lipnja, 21. lipnja, 02. srpnja, 19. srpnja, 06. kolovoza, 16. kolovoza, 03. rujna, 20. rujna, 01. listopada, 18. listopada i 05. studenog 2022. godine, od 09.00 do 19.00 sati), kao i Sajma autohtonih proizvoda Primorsko-goranske županije (16. travnja, 21. svibnja, 18. lipnja, 16. srpnja, 20. Kolovoza, 17. rujna i 15. listopada 2022. godine, od 09.00 do 19.00 sati). Braniteljskoj udruzi Jabuka iz Zagreba dana je suglasnost za korištenje privatne površine - Trga bana Josipa Jelačića u gradu Krku (plato ispred Erste & Steiermärkische banke), gdje će, između 07. i 10. ožujka te 11. i 15. travnja 2022. godine, organizirati prodajnu izložbu domaćih prehrambenih proizvoda (voća, povrća, sireva, meda, vina, sokova, likera, zimnica, čajeva i ostalog) pod geslom Najbolje od domaćeg i našeg. Udruzi Ruke iz Kornića, 14. i 15. veljače 2022. godine, također je dana suglasnost za korištenje privatne površine - Trga bana Josipa Jelačića u gradu Krku, i to s ciljem prodajne prezentacije hrvatskih tradicijskih proizvoda.

Obrađujući teme Pododsjeka za redarstvo, načelno je prihvaćena građanska inicijativa za asfaltiranje dijela Ul. Matka Laginje u gradu Krku (od njezinog početka do skretanja za Ul. Ježevac), s obzirom na to da značajna oštećenja asfalta (uglavnom zakrpe i rupe) uzrokuju oštećenja na podvozjima vozila. Ta se sanacija planira u drugom dijelu ove godine. Pored toga, temeljem još jedne građanske inicijative, prihvaćena je ponuda Zidarskog obrta Zidar Ivo iz Vrha, vrijedna 25.800,00 kn, za betoniranje nogostupa iznad ulaza u sjedište Javne vatrogasne postrojbe Grada Krka.

Tijekom rasprave o predmeta Imovinsko-pravne službe, u postupku javne nabave za ustupanje radova na izgradnji zgrade (hangara) Jedriličarskog kluba Plav u gradu Krku, pored dvije zaprimljene ponude (GP Krk d.d. iz Krka i Velkom plus d.o.o. iz Kalnika), kao povoljnija prihvaćena je ona tvrtke GP Krk d.d. iz Krka, s uračunatim PDV-om vrijedna 2.487.798,00 kn. Nadalje, donesena je odluka o pokretanju postupka javne nabave male vrijednosti za nabavu elektro vozila, s time da procijenjena vrijednost te investicije iznosi 240.000,00 kn bez PDV-a. Također, donesena je i odluka o početku postupka jednostavne nabave za ustupanje radova na sanaciji pročelja i krova na zgradi sjedišta Turističke zajednice otoka Krka, smještenoj na adresi Trg sv. Kvirina 1 u gradu Krku, s time da procijenjena vrijednost navedenih radova iznosi 349.820,00 kn bez PDV-a. Budući da je prošlog tjedna raspisan I. natječaj za davanje u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata (štandova) u Gradu Krku za naredno trogodišnje razdoblje, raspisivanje II. natječaja za davanje u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata u Gradu Krku za naredno jednogodišnje razdoblje (tj. turističku sezonu 2022.) najavljeno je nakon isteka roka I. natječaja, odnosno 21. veljače ove godine. S ciljem evidentiranja tržišne vrijednosti poslovnih prostora u poslovne knjige Grada Krka, usvojen je prijedlog Odluke o utvrđivanju tržišne vrijednosti poslovnih prostora u vlasništvu Grada Krka, kojom se svi poslovni prostori prve zone (Obala hrvatske mornarice, Šetalište sv. Bernardina, Ul. Josipa Jurja Strossmayera, Trg sv. Kvirina, Trg Kamplin, Ul. Alojzija Stepinca, Vela placa i Trg bana Josipa Jelačića) procjenjuju na 2.271,00 EUR po m2, a svi poslovni prostori druge zone (sve ostale ulice u gradu Krku) na 1.317,00 EUR po m2. Naposljetku, prihvaćen je prijedlog P. M. iz Slovenije, za kupnju dijela z.č. 1385/1, k.o. Skrpčići, površine od 19,0 m2, koji se nalazi u sastavu kuće i okućnice u vlasništvu predlagatelja, a izgrađene na gr.č. 90/1 i gr.č. 91, obje k.o. Skrpčići, u naselju Pinezići. Kupoprodajna cijena predmetne nekretnine iznosi 90,00 EUR po m2.

Obrađujući teme Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, analiziran je i prihvaćen troškovnik i procjena izgradnje nerazvrstane ceste planske oznake U-5.3 locirane unutar Poslovne zone 29 na predjelu Sv. Petar u gradu Krku. Procjena, koju potpisuje tvrtka GPZ d.d. iz Rijeke, s uračunatim PDV-om iznosi 1.244.271,25 kn, a obuhvaća grube građevinske radove tj. formiranje trase ceste. Riječ je o investiciji kojom će se aplicirati na Javni poziv za dostavu prijedloga projekata za Program razvoj otoka u 2022. godini Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije.

Rješavajući predmete Odsjeka za opće, pravne i kadrovske poslove, odobren je prijedlog Ugovora o financiranju Turističke zajednice otoka Krka za administrativne troškove i programske aktivnosti u 2022. godini, čiji su potpisnici Grad Krk i Turistička zajednica otoka Krka, a kojim udio Grada u financiranju administrativnih troškova Turističkog ureda iznosi 66.520,74 kn (22,32 posto od ukupno planiranog iznosa iliti 298.032,00 kn), dok je za programsku aktivnost od interesa za sve jedinice lokalne samouprave i turističke zajednice na području otoka Krka predviđeno izdvajanje od 68.726,07 kn (22,32 posto od ukupno planiranog iznosa iliti 307.912,50 kn). Plaćanja temeljem predmetnog Ugovora predviđena su u tri jednaka obroka: prvi do 15. veljače, drugi do 19. travnja i treći do 19. srpnja ove godine.

Tijekom razmatranja tema Odsjeka za gospodarstvo, prihvaćene su dvije ponude tvrtke Delfin grupa d.o.o. iz Rijeke: prva, vrijedna 19.000,00 kn bez PDV-a, za provođenje detaljnog energetskog pregleda, izradu izvješća s mjerama povećanja energetske učinkovitosti te izdavanje energetskog certifikata za Društveni dom Vrh, i, druga, vrijedna 17.000,00 kn bez PDV-a, za provođenje detaljnog energetskog pregleda, izradu izvješća s mjerama povećanja energetske učinkovitosti te izdavanje energetskog certifikata za Društveni dom Kornić. Također, usvojene su i dvije ponude tvrtke SML d.o.o. iz Krka: prva, vrijedna 22.500,00 kn bez PDV-a, za izradu projektne dokumentacije s ciljem uređenja interijera poslovnog prostora smještenog u Ribarskoj ulici u gradu Krku, i, druga, vrijedna 48.900,00 kn bez PDV-a, za kreiranje idejnog rješenja sportske dvorane unutar sportske zone (R12) u gradu Krku, na k.č. 3336/3 i dijelu k.č. 3320/1, obje k.o. Krk-grad.