129. Kolegij: Započinje druga faza rekonstrukcije građevine na Trgu Kamplin i njezine prenamjene u Multimedijalni-kulturni centar
U Malenoj gradskoj vijećnici, 15. srpnja 2024. godine, održan je 129. sastanak Kolegija u čijim je raspravama, pored gradonačelnika Darija Vasilića, sudjelovao i Nikša Franov, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka.
Teme iz dnevnog reda pritom su obrazlagali: Radmila Živanović Čop, voditeljica Imovinsko-pravne službe, Đimi Skomeršić, stručni suradnik za komunalne poslove i komunalni doprinos, Ines Galjanić, stručna suradnica za prostorno uređenje i zaštitu okoliša, Igor Hrast, stručni suradnik za lokalni ekonomski razvoj i Vedran Hajdin, voditelj Pododsjeka za redarstvo, dok je bilježenje povjereno Mladeni Matejčić, višoj stručnoj referentici.
Na početku sastanka, raspravljajući o predmetima Odsjeka za gospodarstvo, temeljem jednog od prethodnih zaključaka Kolegija, Poljoprivrednoj zadruzi otoka Krka za provedbu aktivnosti europskog projekta vezanog uz program Life DUPort - osiguravanje budućnosti za bjeloglave supove u Hrvatskoj, dodijeljena su sredstva u iznosu od 5.000,00 eura, s time da sada slijedi provjera mogućnosti i načina njihove isplate. Nastavno na projekt uređenja postojećeg dječjeg igrališta u naselju Linardići (izgrađenog na k.č. 1/1, k.o. Linardići), prihvaćena je ponuda tvrtke HERO-ING d.o.o. iz Baške, u iznosu od 3.800,00 eura bez PDV-a, za izradu: (1) geodetske snimke postojećeg stanja s visinskim kotama, (2) opisa i grafičkog prikaza te (3) glavnog građevinskog projekta. S ciljem nastavka uređenja sportskih igrališta u eksterijeru Srednje škole Hrvatski kralj Zvonimir u gradu Krku, potvrđena je ponuda Ureda ovlaštenog inženjera građevinarstva Edo Hero iz Rijeke, u iznosu od 1.000,00 eura bez PDV-a, za izradu novih vizualizacija i novog troškovnika građevinskih radova. U sklopu redovnog održavanja Centra aktivnosti Krk u gradu Krku, usvojene su dvije ponude: prva, tvrtke Audio tehnika d.o.o. iz Čavala, s pribrojenim PDV-im vrijedna 437,50 eura, za servis audio sustava i, druga, tvrtke EL-AN d.o.o. iz Malinske, s pribrojenim PDV-im vrijedna 4.775,00 eura, za demontažu postojećih te nabavu i ugradnju novih svjetiljki. Pored toga, najavljeno je provođenje postupka nabave za izradu izvedbenog projekta druge faze rekonstrukcije građevine na Trgu Kamplin u gradu Krku i njezinu prenamjenu u Multimedijalni-kulturni centar. Riječ je o dokumentaciji koja objedinjuje: arhitektonski projekt i strojarski projekt koji se sastoji od termotehničkih instalacija, elektrotehničkih instalacija i sustava zaštite od požara, a čija je izrada procijenjena na iznos od 19.440,00 eura bez PDV-a.
Tijekom izlaganja o temama Imovinsko-pravne službe, najavljeno je pokretanje postupka jednostavne nabave za izradu i montažu zaštitne ograde i vratnica (portuna) na ulazu u krčko boćalište (koje je dijelom Sportsko-rekreacijskog centra Josip Uravić Pepi). Po okončanom postupku jednostavne nabave usluge digitalne logopedske vježbenice za djecu s artikulacijsko-fonološkim poteškoćama u trajanju od šest mjeseci (srpanj - prosinac 2024. godine), kao jedina pristigla, prihvaćena je ponuda tvrtke E-Glas d.o.o. iz Rijeke, u iznosu od 21.600,00 eura s pribrojenim PDV-om. Nastavno na prijedlog za korištenje prostorije u vlasništvu Grada Krka radi smještaja opreme optičke infrastrukture, a kojeg je dostavila tvrtka Odašiljači i veze d.o.o. iz Zagreba, zaključeno je da će se predlagatelje uputiti prema tvrtki Smart Island Krk d.o.o. koja se, uz ostalo, bavi i razvojem optike na otoku Krku. Tvrtki Ponikve voda d.o.o. dana je suglasnost za izgradnju vodovoda i kanalizacije na predjelu Bor u gradu Krku.
U kontekstu rasprave o predmetima Pododsjeka za redarstvo, na inicijativu Mjesnog odbora Kornić, potvrđena je ponuda tvrtke Pinel Krk d.o.o. iz Krka, u iznosu od 1.512,00 eura bez PDV-a, za nabavu deset novih setova stolova s klupama za potrebe različitih događanja na području Mjesnog odbora. Turističkoj zajednici Grada Krka dana je suglasnost za korištenje javne površine - Škverića, i to onog dijela koji nije u lučkom području, radi organizacije ugostiteljske ponude u vrijeme trajanja Krčkog sajma - Lovrečeve, od 08. do 10. kolovoza ove godine. Za potrebe iste manifestacije, dana je suglasnost za postavljanje WC kabina na parkirna mjesta od spomenika Pralji do ulaza u Veliki park te uz ukopane kontejnere (moloke) preko puta Škverića zbog lokacije s ugostiteljskom ponudom. Također, Turističkoj zajednici Grada Krka dana je i suglasnost za korištenje javne površine, točnije dijela Obale Hrvatske mornarice i Šetališta sv. Bernardina, gdje će se, od 13. do 15. kolovoza ove godine odvijati program 27. Krčkih jedara - regate tradicijskih brodica, uz napomenu kako će pripadajuća fotografska izložba na otvorenom biti postavljena od 13. do 19. kolovoza. Pritom je dana suglasnost za izvedbu svjetlosno-pirotehničkih efekata tijekom Noćnog plesa barki koji će se odvijati 14. kolovoza (u vremenu od 21.00 do 22. sata), kao i za postavljanje pozornice s krovom na dijelu Obale Hrvatske mornarice te održavanje glazbenog programa u sklopu kojeg će, 14. kolovoza, nastupiti Martin Kosovac, a 15. kolovoza, Klapa Sv. Juraj, s time da je korištenje Male vijećnice Grada Krka odobreno tek 14. kolovoza, budući da su obije gradske vijećnice 15. kolovoza već prethodno zauzete zbog realizacije programa u organizaciji Centra za kulturu Grada Krka. Nadalje, usvojena je ponuda tvrtke Smart Island Krk d.o.o., vrijedna 2.590,80 eura bez PDV-a, za ugradnju javne rasvjete u dijelu naselja Brzac, i to triju svjetiljki sa zračnim vodom i dviju sa solarnim panelima.
Tijekom izlaganja o temama Odsjeka za komunalno gospodarstvo, predstavljeni su izvještaji tvrtke Studio perivoj d.o.o. iz Malinske o izvršenom nadzoru na održavanju zelenih površina u gradu Krku, i to za razdoblje od 01. kolovoza - 31. prosinca 2023. te od 01. siječnja - 30. lipnja 2024. godine. Naposljetku, na zahtjev Mjesnog odbora Milohnići, prihvaćena je ponuda tvrtke Dabiskop d.o.o. iz Nenadića, vrijedna 6.132,00 eura bez PDV-a, za sanaciju makadamskog puta od predjela Milušić do predjela Ormatine. Ponudom je uključeno strojno krčenje puta s obje strane u dužini od 1.200 metara, izrada nagiba puta i čišćenje kanala za odvodnju oborinskih voda te nabava, prijevoz, ravnanje i valjanje jalovine (130 m3). Ova investicija predviđena je ovogodišnjim Programom održavanja komunalne infrastrukture.