134. Kolegij: Usvojen prijedlog Natječaja za dodjelu stipendija učenicima za školsku godinu 2024./2025. čija objava slijedi ovog tjedna

U Malenoj gradskoj vijećnici, 16. rujna 2024. godine, održan je 134. sastanak Kolegija u čijim je raspravama, pored gradonačelnika Darija Vasilića, sudjelovao i Nikša Franov, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka.

Teme iz dnevnog reda pritom su obrazlagali: Marino Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka, Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Igor Hrast, voditelj Odsjeka za gospodarstvo i Andreana Gluvaković, voditeljica Odsjeka za društvene djelatnosti, dok je bilježenje povjereno Mladeni Matejčić, višoj stručnoj referentici.

Na početku sastanka, raspravljajući o predmetima Odsjeka za gospodarstvo, temeljem jednog od prethodnih zaključaka Kolegija, Poljoprivrednoj zadruzi otoka Krka za provedbu aktivnosti europskog projekta vezanog uz program Life SUPort - osiguravanje budućnosti za bjeloglave supove u Hrvatskoj, dodijeljena su sredstva u iznosu od 5.000,00 eura, s time da sada slijedi provjera mogućnosti i načina njihove isplate. Nastavno na zahtjev Mjesnog odbora Poljica, kao i zaključak s jednog od prethodnih Kolegija, prihvaćena je ponuda Elektroinstalaterskog obrta Elektrominik, s pribrojenim PDV-om vrijedna 487,50 eura, za osvjetljivanje obnovljenog križa u naselju Nenadići. Ponudom je obuhvaćena nabava i montaža rasvjetnog tijela te povlačenje vodiča od rasvjetnog stupa do pozicije i njegovo spajanje automatskim osiguračem u rasvjetnom stupu. Temeljem zamolbe Stolnoteniskog kluba Malinska-Dubašnica da se u krčkoj osnovnoškolskoj sportskoj dvorani osigura adekvatna rasvjeta s obzirom na propozicije koje proizlaze i plasiranja krčkih stolnotenisača u 1. Hrvatsku ligu, zaključeno je kako će se najprije zatražiti ponuda iz koje će proizaći vrijednost zatraženog zahvata.

 Tijekom izlaganja o predmetima Odsjeka za društvene djelatnosti, usvojen je prijedlog Natječaja za dodjelu stipendija učenicima za školsku godinu 2024./2025., čija se objava na internetskim stranicama Grada Krka (pod rubrikom Natječaji) može očekivati do kraja ovog tjedna. Prijave će se na odgovarajućem obrascu sa svom traženom dokumentacijom zaprimati do 21. listopada ove godine. Tako će pravo na prijavu za dodjelu stipendija temeljem školskog uspjeha uskoro imati redoviti učenici drugih, trećih ili četvrtih razreda srednjih škola u Republici Hrvatskoj, koji pored ostalih uvjeta, imaju ostvaren prosjek ocjena u svim prethodnim razredima najmanje 4,5. Pravo na prijavu za dodjelu stipendija deficitarnim zanimanjima pritom će imati redoviti učenici drugih, trećih ili četvrtih razreda srednjih škola upisani u program za stjecanje zvanja koja se, temeljem Odluke o deficitarnim zanimanjima na području Grada Krka, smatraju deficitarnima, s tima da pored ostalih uvjeta, imaju ostvaren prosjek ocjena u svim prethodnim razredima najmanje 3,5. Sve učenike koji zadovolje natječajne uvijete, u odnosu na prethodnu godinu, očekuje uvećana mjesečna stipendija u iznosu od 120,00 eura (umjesto prošlogodišnjih 90,00 eura). Kao što se može iščitati iz prethodnih navoda, od ove se godine razdvajaju natječaji za dodjelu stipendija učenicima i studentima, a objava onog namijenjenog studentima planirana je za kraj listopada. Pored prijedloga Natječaja za dodjelu stipendija učenicima, usvojen je i prijedlog nove Odluke o deficitarnim zanimanjima na području Grada Krka, kojim su utvrđena deficitarna zanimanja, i to kao jedan od posebnih uvjeta za dodjelu gradske stipendije. Odlukom će biti obuhvaćene srednjoškolske i fakultetske struke. Uz sve navedeno, najavljeno je i raspisivanje Javnog poziva za predlaganje javnih potreba u kulturi Grada Krka za 2025. godinu. Naime, sukladno odredbama Zakona o kulturnim vijećima i financiranju javnih potreba u kulturi, Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi objavljuje se izdvojeno od Javnog poziva za financiranje javnih potreba u društvenim djelatnostima, a njegova se objava na internetskim stranicama Grada Krka (pod rubrikom Natječaji) može očekivati do kraja rujna, uz napomenu da će se prijave zaprimati zaključno do 31. listopada ove godine. Sredstva osigurana za financiranje javnih potreba u kulturi namijenjena su potpori programima i projektima te aktivnostima i manifestacijama u kulturi od interesa za Grad Krk. Pozvani da apliciraju na predmetni Javni poziv bit će predstavnici udruga, samostalni umjetnici i druge fizičke osobe u područjima: kulturno-umjetničkog amaterizma (glazbenog i folklornog), glazbene, glazbeno-scenske i scenske umjetnosti, vizualnih umjetnosti i novih umjetničkih praksi, poticanja književnog stvaralaštva, valorizacije i prezentacije povijesnog, kulturno-umjetničkog, folklornog i etnografskog nasljeđa te redovne djelatnosti udruga u kulturi. Također, istaknuto je pritom da će se za financiranje javnih potreba u kulturi uvećati ukupan budžet, i to s prošlogodišnjih 110.000,00 eura, na 125.000,00 eura. Nadalje, na zahtjev Folklornog društva Poljica, prihvaćeno je pokroviteljstvo nad nastupom njegovih članova na 59. Dječjim Vinkovačkim jesenima. Na prijedlog Ženskog odbojkaškog kluba Krk za nabavu sportskih rekvizita i opreme za potrebe Kluba osigurana je potpora vrijedna 2.455,38 eura. Mjesnom odboru Poljica naposljetku je odobreno 500,00 eura za pokriće troškova vezanih uz program kojim će se ove godine obilježiti blagdan sv. Kuzme i Damjana.

U kontekstu razmatranja tema Odsjeka za komunalno gospodarstvo, na inicijativu Mjesnog odbora Kornić, prihvaćena je ponuda Obrta za usluge Gardenia iz Kornića, u ukupnom iznosu od 5.200,00 eura, za održavanje, odnosno košnju i plijevljenje te čišćenje ulica, parkova i dječjih igrališta u naseljima Kornić, Lakmartin i Muraj, za period od 01. lipnja do 01. listopada ove godine. Sukladno prijedlogu Mjesnog odbora Milohnići, usvojena je ponuda tvrtke Dabiskop d.o.o. iz Nenadića, vrijedna 2.998,00 eura bez PDV-a, za sanaciju i uređenje maslinarskog puta ispod naselja Brzac, s dva odvojka u dužini od 600 m i širini od 2,1 m. Temeljem zamolbe istog predlagatelja, prihvaćena je ponuda Uslužnog obrta Težak iz Linardića, u ukupnom iznosu od 2.730,00 eura, za sanaciju i uređenje makadamskog puta od predjela Gromac do predjela Muraj u naselju Brzac, u dužini od 500 m i širini od 3 m.

U sklopu rasprave predmeta Odsjeka za opće, pravne i kadrovske poslove, usvojena je ponuda Obrta za poslovno savjetovanje Strategis iz Ilača, ukupno vrijedna 1.300,00 eura, za izradu Analize upravljanja komunalnom infrastrukturom Grada Krka, a kojom će se definirati ciljevi i kriteriji za uspješnije pronalaženje optimalnih rješenja kojima će se dugoročno očuvati komunalno gospodarstvo. Dakle, analizirat će se i vrednovati učinci upravljanja i korištenja komunalne infrastrukture radi utvrđivanja učinkovitosti upravljanja, prepoznavanja i rješavanja problema povezanih s upravljanjem i korištenjem, utvrđivanja upravljanja na lokalnu zajednicu te pronalaženja načina na koje se upravljanje komunalnom infrastrukturom može unaprijediti.