145. Kolegij: Najavljeno raspisivanje Javnog poziva za financiranje javnih potreba u 2025. godinu; prijaviteljima će na raspolaganju biti ukupan budžet od 480.500,00 eura

U Malenoj vijećnici Grada Krka, 16. prosinca 2024. godine, održan je 145. sastanak Kolegija u čijim je raspravama, pored gradonačelnika Darija Vasilića, sudjelovao i Nikša Franov, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka.

Teme iz dnevnog reda pritom su obrazlagali: Marino Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka, Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Igor Hrast, voditelj Odsjeka za gospodarstvo, Andreana Gluvaković, voditeljica Odsjeka za društvene djelatnosti i Vedran Hajdin, voditelj Pododsjeka za redarstvo, dok je bilježenje povjereno Mladeni Matejčić, višoj stručnoj referentici.

Na početku ovotjednog sastanka, tijekom rješavanja predmeta Pododsjeka za redarstvo, prihvaćena je inicijativna Mjesnog odbora Milohnići za ličenje interijera Društvenog doma Brzac tijekom zimskih mjeseci s obzirom na činjenicu da je njegovo korištenje tada najminimalnije, a za što će se najprije zatražiti ponuda. Potom je prihvaćena ponuda tvrtke EL-AN Malinska d.o.o. iz Malinske, vrijedna 380,00 eura bez PDV-a, za ispitivanje kabela te izradu napajanja za rampu u dvorištu Policijske postaje Krk. Najavljeno je i provođenje postupka nabave za ustupanje radova na izgradnji oborinske odvodnje u eksterijeru Doma zdravlja Krk, a koji će teći paralelno s njegovom energetskom obnovom. Riječ je o investiciji koja je Programom održavanja komunalne infrastrukture u 2025. godini procijenjena na iznos od 67.000,00 eura. Prihvaćena je, nadalje, prijedlog stanara iz Ul. Draga Gervaisa u gradu Krku, da se u narednoj godini, zbog niza oštećenja, sanira dio ulice ispred kbr. 7, 8 i 10. Rasadniku i trgovini Lavanda iz Krka dana je suglasnost za paljenjem bio-otpada (nakon sanitarne sječe) na parcelama 2579/1, 2579/2 i 2579/4, sve k.o. Krk, ispod Ružmarinske ulice u gradu Krku, a što se ima odraditi u skladu s pravilima struke i vremenskim uvjetima (na miran dan bez vjetra) te uz prethodnu najavu vatrogasnoj službi.

Tijekom izlaganja o temama Odsjeka za komunalno gospodarstvo, na inicijativu Mjesnog odbora Vrh, prihvaćena je ponuda Zidarskog obrta Zidar Ivo iz Vrha, u iznosu od 6.551,68 eura bez PDV-a, za nabavu i postavljanje cestovnih rubnjaka u dužini od 72 metra na predjelu Plovani u naselju Vrh s ugradnjom potrebne jalovine u širini od 30 metara, a čime će se onemogućiti nezakonito parkiranje.

U sklopu rasprave o predmetima Odsjeka za društvene djelatnosti, Mjesnom odboru Vrh dodijeljena je potpora vrijedna 400,00 eura za realizaciju programa svečanog ukrašavanja božićne jelke u naselju Vrh, pred zgradom škole, a koji će se održati danas, 16. prosinca. Temeljem aktualnog Programa javnih potreba u području obrazovanja i brige o mladima Grada Krka, Osnovnoj školi Fran Krsto Frankopan Krk odobreno je financiranje kapitalne opreme za Matičnu školu Krk i Područnu školu Vrh u ukupnom iznosu od 9.538,00 eura, kao i financiranje dodatnih programa u školstvu u ukupnom iznosu od 4.477,05 eura. Na prijedlog tvrtke ARVALIS j.d.o.o. iz Zagreba, prihvaćena je ponuda za otkup časopisa Krčki val u 2025. godini, a koja podrazumijeva mjesečni trošak od 265,45 eura (iliti 3.185,40 eura godišnje) čime se osigurava 80 primjeraka tog popularnog otočnog mjesečnika. Pored toga, prihvaćen je prijedlog Javnog poziva za financiranje javnih potreba u 2025. godini, s time da se njegova objava može uskoro očekivati na mrežnim stranicama Grada Krka, dok će se prijedlozi programa i projekata zaprimati sve do 31. siječnja 2025. godine, i to uvažavajući sljedeća prioritetna područja: (1) razvoj sporta i sportske rekreacije, (2) razvoj sporta i sportske rekreacije - održavanje Sportsko-rekreacijskog centra Josip Uravić Pepi, (3) promicanje tehničke kulture, (4) socijalno-humanitarni rad, (5) poljoprivreda, (6) poljoprivreda - kapitalna ulaganja i (7) građanske inicijative. Pravo apliciranja na Javni poziv imat će udruge i druge organizacije civilnog društva sa sjedištem na području grada i otoka Krka te ostale civilne organizacije registrirane na području Republike Hrvatske, ako imaju članove s prebivalištem iz Grada Krka. Ukupna planirana vrijednost Javnog poziva iznosi 480.500,00 eura, a taj se budžet raspoređuje sukladno prioritetnim područjima, što znači da je razvoju sporta i sportske rekreacije namijenjeno 278.000,00 eura, održavanju Sportsko-rekreacijskog centra Josip Uravić Pepi 50.000,00 eura, promicanju tehničke kulture 11.000,00 eura, socijalno-humanitarnom radu 92.000,00 eura, poljoprivredi 11.000,00 eura, kapitalnim ulaganjima u poljoprivredi 11.000,00 eura te građanskim inicijativama 27.500,00 eura. Najmanji mogući iznos financijskih sredstava koji će se moći prijaviti i ugovoriti po pojedinom programu ili projektu iznosit će 300,00 eura, dok najviši iznos ovisi o prioritetnom području, pa tako za razvoj sporta i sportske rekreacije on iznosi 80.000,00 eura, za održavanje Sportsko-rekreacijskog centra Josip Uravić Pepi 50.000,00 eura, za promicanje tehničke kulture 5.000,00 eura, za socijalno-humanitarni rad 25.000,00 eura, za poljoprivredu 6.000,00 eura, za kapitalna ulaganja u poljoprivredi 6.000,00 eura te za građanske inicijative 9.000,00 eura. Nastavno na ovu temu, imenovani su članovi dvaju povjerenstava koja će pratiti provedbu Javnog poziva: Povjerenstva za provedbu natječaja za financiranje javnih potreba u 2025. godini koje će utvrđivati ispunjavaju li prijave formalne uvjete Javnog poziva te Povjerenstva za ocjenjivanje prijavljenih programa i projekata.

Tijekom razmatranja tema Odsjeka za opće, pravne i kadrovske poslove, prihvaćen je prijedlog Pravilinka o mjerilima i načinu korištenja nenamjenskih donacija i vlastitih prihoda proračunskih korisnika Grada Krka. Uz to, na znanje je primljena obavijest Hrvatske pošte d.d. o otkazivanju Ugovora o sufinanciranju rada Poštanskog ureda 51517 Kornić, uz otkazni rok od 90 dana, a koji je započeo teći danom dostave predmetnog otkaza Gradu Krku.

Obrađujući predmete Odsjeka za gospodarstvo, prihvaćena je ponuda tvrtke Frisd d.o.o. iz Krka, vrijedna 1.328,50 eura bez PDV-a, za nabavu i montažu vidio-nadzora u dijelu Ul. Lukobran u gradu Krku, kod sjedišta komunalnog poduzeća Vecla.