157. Kolegij: Za projekt Uređenje dječjeg igrališta na predjelu Portapisana u gradu Krku odobrena potpora u iznosu od 82.500,00 eura
U Malenoj gradskoj vijećnici, 31. ožujka 2025. godine, održan je 157. sastanak Kolegija u čijim su raspravama, pored gradonačelnika Darija Vasilića, sudjelovali Nikša Franov, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka i Franjo Volarić, privremeni gradonačelnikov zamjenik.
Teme iz dnevnog reda pritom su obrazlagali: Marinko Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka, Radmila Živanović Čop, voditeljica Imovinsko-pravne službe, Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Igor Hrast, voditelj Odsjeka za gospodarstvo i Vedran Hajdin, voditelj Pododsjeka za redarstvo, dok je bilježenje povjereno Mladeni Matejčić, višoj stručnoj referentici.
Na početku ovotjednog sastanka, tijekom izlaganja o temama Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Udruzi Kreativni Krk za potrebe organiziranja ovogodišnjeg izdanja manifestacije Prvomajski inkubator, dana je suglasnost za korištenje javnih gradskih površina, i to dijela Obale hrvatske mornarice, 30. travnja, s koje će krenuti akcija čišćenja gradskih plaža i gdje će biti locirani popratni programi, zatim dijela Šetališta sv. Bernardina (na mikrolokaciji: istezalište), 01. svibnja, gdje će se odvijati program Prvomajskog šušura, i plaže Plav (ili boćališta u slučaju lošeg vremena), 03. svibnja, koja će biti poprište tradicionalnog koncerta krčkih glazbenika. Međutim, postavljanje konkretne infrastrukture potrebne za provođenje navedenih aktivnosti, Udruga mora dogovoriti izravno s krčkim komunalnim poduzećem Vecla. Istom predlagatelju, za potrebe organiziranja ovogodišnjeg izdanja manifestacije Krk Etno Fest: Pul Kaštela dana je suglasnost za korištenje javne gradske površine, konkretnije Trga Kamplin, gdje će se 23. svibnja održati prvi dio festivalskog programa, a koji podrazumijeva nastup članova Udruge Sopaca otoka Krka (kantura/pjevača i kanturica/pjevačica) te projekcije filmova: Škoj ili ne i Inkorničata. Drugi će se dio odvijati dan kasnije, 24. svibnja, u Frankopanskom kaštelu, a tada su planirani nastupi dviju hrvatskih etno grupa: Veja i Dunije. Također, postavljanje potrebne infrastrukture organizator dogovara izravno s Veclom. Grupi Don Lunas odobreno je izvođenje južnoameričke glazbe i folklora tijekom ljetnih mjeseci (lipanj - rujan), na dijelu Šetališta sv. Bernardina, prije štandova s ugostiteljskom ponudom, svakog utorka i nedjelje.
U kontekstu obrade tema Pododsjeka za redarstvo, a temeljem zamolbe Klape Vejanke, Grad Krk iskazao je spremnost da financira jednodnevni najam Frankopanskog kaštela gdje se, 31. svibnja, planira organizirati premjerno izdanje smotre klapa Sv. Kvirinu na dar, no svu korespondenciju s vlasnikom, odnosno upraviteljem traženog prostora organizator je u obvezi samostalno provesti. Nastavno na molbu Ž. V. i već prethodno verificiran troškovnik nadzornog inženjera, prihvaćena je ponuda Obrta Marijo interijeri iz Kornića, ukupno vrijedna 2.665,00 eura, za radove na rješavanju problema kojeg oborinske vode stvaraju slijevajući se iz zone osnovnoškolske sportske dvorane smještene na Trgu krčkih glagoljaša prema nekretnini podnositelja molbe.
Tijekom rasprave o predmetima Odsjeka za gospodarstvo, predstavljena je Odluka o odabiru projekata Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije Republike Hrvatske kojom je Gradu Krku, u okviru Plana usmjeravanja i rasporeda sredstava za razvoj područja otoka u 2025. godini, za projekt Uređenje dječjeg igrališta na predjelu Portapisana u gradu Krku odobrena potpora u iznosu od 82.500,00 eura. Temeljem Javnog poziva za dostavu prijedloga projekata za Program razvoja otoka u 2025. godini, Uprava za otoke, kao provedbena jedinica predmetnog Ministarstva, zaprimila je 72 projektne prijave te obavila administrativnu provjeru. Svaka prihvatljiva projektna prijava morala je, prema propozicijama Javnog poziva, ostvariti najmanje 36 bodova da bi bila upućena Povjerenstvu za odabir projekata, s time da su minimalni bodovni prag ostvarile sve zaprimljene prijave koje su, naposljetku, i prihvaćene za (su)financiranje. S namjerom zamjene postojeće rasvjete u Velikoj vijećnici Grada Krka (Kinu Krk), prihvaćene su dvije ponude tvrtke AVinstal d.o.o. iz Lovrana, prva, u iznosu od 7.123,75 eura s pribrojenim PDV-om, za zamjenu postojećih, motoriziranih reflektora te uspostavu kartice s programom za njihovu kontrolu, i, druga, u iznosu od 2.386,25 eura s pribrojenim PDV-om, za podešavanje sustava upravljanja, čišćenje opreme, provjeru njezine ispravnosti i obuku budućih korisnika. Prihvaćena je i ponuda Obrta za usluge Gardenia iz Kornića, ukupno vrijedna 850,00 eura, za uređenje igrala i klupica (što podrazumijeva: brušenje, bojanje i poliranje) na dječjem igralištu Dunat. Pored toga, razmotrena je i usvojena ponuda tvrtke Projekt jednako razvoj d.o.o. iz Zagreba, s pribrojenim PDV-om vrijedna 3.300,00 eura, za uslugu pripreme i provedbe pregovaračkog postupka javne nabave, a vezanog uz uslugu izrade izvedbene i glavne dokumentacije unutarnjeg uređenja i muzeološkog postava budućeg Multimedijalnog kulturnog centra Krk.
Prilikom razmatranja tema Imovinsko-pravne službe, donesena je Odluka o izboru najpovoljnijih natjecatelja radi davanja u zakup javnih površina za postavljanje privremenih objekata na području grada Krka (za lokacije: kod Velog parka, na Šetalište Sv. Bernardina - iza pultova brodara, na staroj tržnici, na Trgu Kamplin te na predjelu Portapisana) o čemu je oglas Natječaja objavljen u Narodnim novinama i na internetskim stranicama Grada Krka, a potom i Dopuna Natječaja na internetskim stranicama Grada Krka. Na predmetni je Natječaj ukupno prispjelo 17 ponuda za 14 raspoloživih lokacija, a za iste će se ugovori zaključivati na period od 30. travnja do 30. studenog 2025. godine.
Naposljetku je istaknuto kako pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka Marinko Bajčić s danom 03. travnjem ove godine odlazi u mirovinu te da će ga od navedenog datuma pa sve do raspisivanja javnog natječaja za prijem u službu, mijenjati voditeljica Imovinsko-pravne službe Radmila Živanović - Čop.