Grad Krk, s ciljem što potpunije evidencije i što ažurnijeg rješavanja problema iz područja komunalija i zaštite okoliša, svojim građanima nudi mogućnost njihove brze prijave putem specjaliziranog web servisa: ZAKRPAJ.to.
Riječ je o modernim i učinkovitom alatu za evidentiranje i upravljanje prijavama, koji radi vodeći se geslom - slušamo naše građane i rješavamo njihov problem!
Sve prijave (poput rupa na cesti, napuštenih vozila, neispravnih žarulja javne rasvjete, grafita, razbijenih klupica u parku, slomljenih grana itd.) bit će vidljive komunalnoj službi Grada Krka, ali i svim ostalim posjetiteljima web servisa
ZAKRPAJ.to. Osim što će nadležni voditi bolju evidenciju, građani će imati uvid u dinamiku rješavanja njihovih, ali i svih ostalih prijava.
Probleme je moguće prijaviti jednostavno i detaljno - položajem na terenu, slikom i opisom. Ovaj je web servis namijenjen prijavi problema koji se mogu prostorno definirati. Međutim, ukoliko postoje problemi koji nisu pogodni za prijavljivanje putem ovog servisa, oni se kao i dosad rješavaju izravnim kontaktom s gradskom upravom, odnosno njezinim službama.
Najjednostavnija prijava ona je putem pametnih telefona, i to korištenjem besplatne aplikacije
ZAKRPAJ.to (Android / iPhone): Opiši problem - Slikaj - Šalji. Uz to, prijave su moguće i računalom izravno na karti. Na istoj se može dobiti uvid u status rješavanja problema, od prijave, problema u postupku rješavanja, preko proslijeđenog problema drugim ovlaštenicima do samog rješavanja. Sukladno statusu rješavanja, mijenja se i boja balona prijave na karti.
Grad Krk jedna je od prvih jedinica lokalne samouprave koja svojim građanima na raspolaganje stavlja ovakvu aplikaciju, a u testnom periodu do 01. siječnja 2014. godine zajedno s riječkim Geodetskim zavodom, s kojim je sklopljen ugovor o korištenju, raditi će se na njezinom unapređenju.
U konačnici ova bi aplikacija trebala biti od koristi kako građanima, tako i Gradu Krku. Građanima u što boljoj interakciji s lokalnom upravom, bržem rješavanju problema te transparentnijim upravljanjem prijavama, a Grad Krku u olakšavanju posla komunalnog redara te arhiviranju i cjelovitijem sustavu svih prijava i tijeka rješavanja prijavljenih problema.