Laura Vadjon i Vladimir Has nastupili u atriju franjevačkog samostana

Upoznavanje s baroknom glazbenom tradicijom, u čast Nikoli Udini Algarottiju, samozatajnom krčkom svećeniku i strastvenom kolekcionaru koji je svojim sugrađanima u nasljeđe ostavio pravo malo glazbeno bogatstvo, zbirku muzikalija i vrijednih instrumenata, nastavljeno je koncertom Laure Vadjon i Krešimira Hasa. 

U prekrasnom povijesnom ambijentu eksterijera krčkog franjevačkog samostana jedna od naših ponajboljih umjetnica na baroknoj violini Laura Vadjon i poznati orguljaš i čembalist Krešimir Has maestralno su predstavili program u kojem su svoje mjesto pronašla djela ponajboljih skladatelja baroknog razdoblja poput  Antonija Bertalija (Sonata prima), Antonija Vivaldija (Manchester - sonata za violinu i continuo, br. 2, RV 12), Johanna Erasmusa Kindermana (Sonata terza a violino solo), Johana Heinricha Schmelzera (Sonata quarta), Georga Bohma (Suita in C), Giuseppea Tartinija (Sonata br. 10 u G-molu) i Arcangela Corellija (Sonata op.5. br. 12). Ovaj koncert, u sklopu 55. Ljetnih priredbi, bio je dobra prilika da Krčani još jednom, tijekom ugodne ljetne večeri, osim u povijesnom ambijentu uživaju i u virtuoznim interpretacijama europskih klasika. 
Laura Vadjon jedno je od vodećih imena na području reprodukcije glazbe starih epoha. Ova vrsna violinistica umjetnička je voditeljica i koncertna majstorica Hrvatskog baroknog ansambla s kojim od 1999. ostvaruje iznimne uspjehe donoseći na pozornice brojne hrvatske praizvedbe djela zaboravljenih skladatelja, kao i velikana kasnog baroka. Redovito surađuje s nizom najznačajnijih imena svjetske barokne scene, a članica je i brojnih ansambala. U interpretaciji solističke i komorne glazbe imala je mnogo uspješnih koncertnih i diskografskih projekata, a posebno je tražena kao interpret za literaturu ranog talijanskog baroka. Laura Vadjon muzicira na autentičnom talijanskom povijesnom glazbalu, radu Giovannija Battiste Guadagninija iz 1759. godine. 
Orguljaš i čembalist Krešimir Has svoju je umjetničku djelatnost usmjerio ka glazbi visoke renesanse i baroka. Nakon završenih studija orgulja i čembala na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, te usavršavanja na Musikhochschule Lübeck, aktivno sudjeluje u radu Hrvatskog baroknog ansambla, te ansambala Musica da camera i Erato. Kao solist i komorni umjetnik posebnu pažnju posvetio je izvedbama rijetko izvođenih djela za čembalo i orgulje. Dobitnik je i više nagrada za svoje umjetničko, te liturgijsko - glazbeno djelovanje. Kao suosnivač Malog festivala čembala, kontinuirano doprinosi afirmaciji tog glazbala u nas.