U Krčkoj katedrali, kao dio glazbenog programa Ljetnih priredbi orjentiranog prema baroknoj glazbenoj tradiciji, odzvanjali su svečani zvuci veličanstvenog glazbenog epa - oratorija Mesija, HWV 56, njemačkog skladatelja Georga Friedricha Händela.
U izvedbi Akademskog zbora Ivan Goran Kovačić i Hrvatskog baroknog ansambla, pod dirigentskom palicom Saše Britvića, najpoznatije Händelovo sakralno djelo dobilo je sasvim novo, jedinstveno lice. Obzirom da je Hrvatski barokni ansambl izuzetno osjetljiv na povijesno osviještene izvedbe, njihova je interpretacija pratila stilski usko određenu nit vodilju koja ih čini specifičnima u odnosu na ostale domaće ansamble. Čitav kristološki triptih, zbor, orkestar i solisti dočarali su s visokom razinom individuacije, te pažljivom dozom ekspresivnosti koja prati ideju autentičnog izvođenja i nadasve muzikalnošću. Osobito uspješan pokazao se odabir solista, i to sopranistice Marije Kuhar Šoša, mezzosopranistice Helene Lucić, tenora Dejana Vrbančića te basa Gorana Jurića, dok kao zborovođu jednog od naših najpoznatijih zborskih sastava valja izdvojiti Luku Vukšića.
Inače, oratorij Mesija Händelovo je najpoznatije djelo, nastalo u svega 24 dana, te praizvedeno u Dublinu 13. travnja 1742. godine. To remek-djelo snažno meditativnog karaktera ne posjeduje radnju u klasičnom smislu već koristi dijelove Starog i Novog zavjeta. Naime, prvi dio oratorija uvodi u proročanstvo Mesijina dolaska, drugi opisuje Isusov život, žrtvu, smrt i uskrsnuće, dok treći govori o vjeri u vječni život. Jedan od najpoznatijih segmenata Händelovog oratorija svakako je uskrsni poklik Aleluja koji se tako snažno utisnuo u svijest mnogobrojnih glazbenika i ljubitelja glazbe pridonjevši njegovoj omiljenosti unutar cjelokupne glazbene povijesti. Obzirom na pun auditorij Katedrale, krčka je publika zasigurno prepoznala vrijednost ovog projekta čiju organizaciju zajednički potpisuju Centar za kulturu Grada Krka i Osorske glazbene večeri. Krčka izvedba Händelovog oratorija posvećena je maestru Ivici Frleti.