Turistička zajednica otoka Krka u suradnji sa Turističkom zajednicom Kvarnera, 19. ožujka 2015. godine, u ljubljanskom predstavništvu Hrvatske turističke zajednice, na poziv direktora Gorana Blažića, predstaviti će brojne predsezonske programe Kvarnera, pa tako i otoka Krka.
Značaj slovenskog tržišta za Krk je velik obzirom da Slovenci sudjeluju u turističkim ostvarenjima otoka s više od 17% te su na drugom mjestu po broju dolazaka i ostvarenih noćenja. Slovenija također spada u red najjačih emitivnih tržišta Krka, što ne čudi obzirom da Slovenci imaju razvijenu tradiciju dolazaka na naš otok te dobro poznaju sve segmente njegove ponude, zajedno s kulturom, gastronomijom i sve šarenijom paletom aktivnosti vezanih uz prirodu. Slovenci na otok poradi njegove blizine dolaze uglavnom tijekom proljetnih i ljetnih mjeseci, a kao gosti najvećim su dijelom zastupljeni u kampovima i privatnom smještaju. U ovoj godini očekuje se porast broja slovenskih gostiju od 2% do 3%, što će pokazati prvi dolasci koje iščekujemo već za vrijeme uskršnjih blagdana.
Turistička zajednica otoka Krka u suradnji sa svih sedam lokalnih turističkih zajednica i Turističkom zajednicom Kvarnera u Ljubljani će imati priliku predstaviti pedesetak proljetnih programa kojima je pored zabave i gastronomije naglasak stavljen upravo na aktivni odmor, i to najvećim dijelom organizirane biciklističke i pješačke ture.
Raznovrsni programi otočnih turističkih zajednica koji traju od početka travnja pa sve do kraja lipnja zajedno s ponudom vrbničkih vinara i njihovom nezaobilaznom Vrbničkom žlahtinom u Ljubljani će biti prezentirani u sklopu projeta Hrvatska 365 koji Turistička zajednica otoka Krka provodi u suradnji s Crikveničko-vinodolskom rivijerom i otokom Rabom.