U zagrebačkom Muzeju za suvremenu umjetnost, 20. lipnja 2017. godine, održana je svečana podjela priznanja pobjednicima Croatian Makers lige, kojoj su, pored ostalih, nazočili predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović, ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak te predsjednik Instituta za razvoj i inovativnost mladih Nenad Bakić.
U ovoj (2016./2017.) školskoj godini, u sklopu Croatian Makers lige, održano je pet kola natjecanja, s time da je na svakom sudjelovalo oko 1.700 školaraca koji su se unutar dvije dobne skupine (mlađoj i starijoj) natjecali u svojim regijama. Priznanja su tako dobile 64 najbolje ekipe prema ukupnom poretku nakon svih pet kola lige, što znači paket dodatnih elemenata za proširenje mBot robota koji se koriste u samom natjecanju te pripadajuće diplome za svakog pojedinog učenika. Među 30 najboljih ekipa plasirala se i ona krčke Osnovna škola Fran Krsto Frankopan, koju su na zagrebačkoj svečanosti predstavljali učenici Bruna Marchioli Hajdinac i Gabriel Bajčić, mentor Boris Bolšec te ravnatelj Serđo Samblić.
Izražavam iskrenu zahvalnost Institutu za razvoj i inovativnost mladih, ističe Grabar Kitarović, što je osmislio i pokrenuo ovaj hvalevrijedan projekt. Našim učenicima tako je pružena jedinstvena prilika da steknu znanja i vještine koje će im trebati kada odrastu. Ujedno im je omogućeno da kroz dječju radoznalost i zaigranost bolje razumiju svijet te da zaista odrastaju u 21. stoljeću kojem je napredna tehnologija neizostavan dio. Ovaj filantropski projekt jedinstven je po mnogočemu: po dosegu, po veličini, ali i po sadržaju. Jedinstven je i po tome što demonstrira kako je u Hrvatskoj zajedništvo moguće kada su u pitanju obrazovanje i budućnost naše djece. Držim da je to zajedništvo ne samo dobrodošlo, već nam je, prije svega, potrebno, zaključila je Grabar Kitarović.
Obrazovanje, znanost i tehnologija, nastavlja Divjak, moraju biti iznad rovovskih i ideoloških podjela, a Ministarstvo će pokušati prizvati što više sinergijskih efekata. Ovakve inicijative su inspirativne, ali i iznimno važne za motivaciju, odnosno za to da učenici budu oni koji će inicirati promjene. Također, važna je ideja da su mladi, djeca i učenici agenti promjena, oni od kojih počinje transformacijski proces. Ne možemo samo čekati promjene odozgo, nego je bitno inicirati i promjene odozdo. No, u svemu tome i država treba realizirati svoju ulogu kako naposljetku ni jedno dijete ne bi zaostalo u pristupu tehnologiji, niti novim znanjima i vještinama, kazala je Divjak.