U uredu gradonačeknika, 23. veljače 2015. godine, održan je 74. sastanak Kolegija kojem su pored Darija Vasilića prisustvovali njegov zamjenik Čedomir Miler i Marinko Bajčić, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Krka.
Od ostalih nazočni su bili Josip Staničić, predsjednik Gradskog vijeća Grada Krka, Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo, Marinka Margan, stručna suradnica za društvene djelatnosti, Ines Galjanić, stručna suradnica za prostorno uređenje i zaštitu okoliša te Mladena Cvitković, viša stručna referentica.
Ovotjedni sastanak započeo je rješavanjem predmeta Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, točnije analizom zahtjeva Jelice Žgombić iz Malinske koja je, obzirom na položaj dviju parcela u njezinom vlasništvu, predložila širenje građevinskih područja naselja Krk i Vrh. Kako je nakon rasprave zaključeno, iako izmjena granica građevinskih područja nije predmet III. Ciljanih izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Krka koje su u tijeku, tijekom ove godine planira se pokrenuti izrada stručne analize prostora u kojoj će se temeljem recentnih ortofoto podloga ocijeniti izgrađenost i iskorištenost dosadašnjih građevinskih područja. Temeljem iste, utvrditi će se opravdanost, kao i mogućnosti povećanja građevinskih područja naselja Grada Krka. S ciljem što skorijeg postavljanja javne rasvjete (koju će pratiti i optika) na potezu od crkvice sv. Lucije do Kampa Krk, u gradu Krku, prihvaćene su ponude tvrtke Muraj d.o.o. iz Krka, i to za izradu elektro projekta u iznosu od 6.500,00 kn (bez PDV-a) te izradu troškovnika u iznosu od 2.500,00 kn (bez PDV-a). Nakon što je na inicijativu Mjesnog odbora Kornić razmotreno projektno rješenje autobusne stanice u naselju Muraj, ono nije prihvaćeno obzirom da se ne radi o tipskom projektu kojeg je, u skladu s gradskim aktima, moguće postaviti bez projektne dokumentacije. Izrada troškovnika tipske čekaonice potom je povjerena ovlaštenom nadzornom inžinjeru Edu Heru. U nastavku, prihvaćen je prijedlog Izvješća o izvršavanju Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2014. godinu, koji će biti prezentiran tijekom prve sljedeće sjednice Gradskog vijeća.
Pored ostalih predmeta što ih je Kolegiju predstavio gradonačelnikov zamjenik Čedomir Miler, prihvaćena je ponuda tvrtke Lama d.o.o. iz Splita, vrijedna 4.275,00 kn (bez PDV-a), kako bi se za 25 gradskih računala, na period od godine dana, obnovile antivirusne licence. Nakon što je komunalno redarstvo odnedavno započelo s korištenjem dvaju električnih skutera, dogovoreno je kako će se za dosadašnji benzinski Piaggo provesti postupak prodaje.
Razmatrajući predmete
Odsjeka za društvene djelatnosti, Udruzi vinara otoka Krka Bukaleta donirano je 2.000,00 kn, radi nabave aparata za mjerenje sumpora u vinu, što sukladno dostavljenom programu udruženja predstavlja jedan dio opreme budućeg laboratorija. Udruzi umirovljenika Grada Krka i ove će se godine financijski pomoći u podmirivanju honorara učitelju pjevanja koji vodi njihovu Klapu Nono. Pored toga, Udruzi umirovljenika Grada Krka i Udruzi umirovljenika Poljica - Šotovento odobreno je financiranje poklon-paketa, pojedinačno vrijednih 120,00 kn, koji će se povodom nadolazećih uskršnjih blagdana dijeliti njihovim najstarijim i bolesnim članovima. Forumu žena Udruge antifašističkih boraca i antifašista otoka Krka dodijeljeno je 2.000,00 kn za realizaciju programa čija se realizacija planira za Međunarodni dan žena. Prihvaćen je prijedlog Gradskog društva Crvenog križa Krk da im se odobrena financijska sredstva, kao i dosad, iplaćuju mjesečno, kako bi što kvalitetnije mogli planirati i provoditi svoje aktivnosti.
Nadalje, predstavljen je Sporazum o mjerama za ublažavanje financijskih teškoća određenog dijela građana koji su ovršenici u postupcima prisilne naplate tražbina male vrijednosti na novčanim sredstvima, čiji su potpisnici Vlada Republike Hrvatske i drugi vjerovnici, među kojima je i Grad Krk. U postupku provedbe navedenog Sporazuma eventualni korisnici njegovih mjera mogu podnijeti zahtjev za otpust/otpis duga ako su državljani Republike Hrvatske te ako im je na dan 30. rujan 2014. godine račun blokiran dulje od 360 dana. Dužnici koji su korisnici novčanih naknada iz sustava socijalne skrbi (zajamčene minimalne naknade, pomoći za uzdržavanje ili osobne invalidnine) Zahtjev za otpust/otpis duga mogu podnijeti u razdoblju od 02. veljače do 02. travnja 2015. godine (dužnici prema kriteriju A). Dužnici čija mjesečna primanja ne prelaze 2.500,00 kn za samca, odnosno 1.250,00 kn po članu kućanstva, a koji nemaju u vlasništvu drugu nekretninu osim one u kojoj žive, odnosno drugu imovinu koju bi mogli koristiti ili prodati bez ugrožavanja osnovnih životnih potreba te koji nemaju oročena sredstva, ugovor o stambenoj štednji i/ili depozit u kreditnoj uniji, osim onih građana čija su navedena sredstva ovršena u cijelosti, ali su i dalje blokirani jer je iznos duga bio veći od iznosa koji su bili raspoloživi na računima za navedene svrhe, Zahtjev mogu podnijeti u razdoblju od 03. travnja do 30. lipnja 2015. godine (dužnici prema kriteriju B). Dužnici prema kriteriju A kako bi iskoristili mjere propisane Sporazumom, najprije su u FINI dužni podignuti potvrdu i popis vjerovnika s čime odlaze u Centar za socijalnu skrb Krk gdje popunjavaju Zahtjev za otpust/otpis duga kojeg potom, na razmatranje, šalju vjerovniku, dok dužnici prema kriteriju B u Centru za socijalnu skrb Rijeka na licu mjesta vrše pregled opravdanosti podnošenja takvog Zahtjeva.
Rješavajući predmete Odsjeka za komunalno gospodarstvo prihvaćen je prijedlog Izvješća godišnjeg Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2014. godinu, koji se s ciljem usvajanja proslijeđuje Gradskom vijeću. Na inicijativu Mjesnog odbora Kornić, odobrena je ponuda Zanatskog obrta Alu - Krk iz Krka, vrijedna 6.098,46 kn (s PDV-om), s ciljem da se zamijene dotrajali prozori Mjesnog doma Kornić.