Grad Krk, sa zadaćom što potpunije evidencije i što ažurnijeg rješavanja problema iz područja komunalija i zaštite okoliša, svojim građanima već godinu dana, u suradnji s riječkim Geodetskim zavodom, nudi mogućnost njihove brze prijave putem specjaliziranog web servisa - ZAKRPAJ.to.
Riječ je o modernim i učinkovitom alatu za evidentiranje i upravljanje prijavama, koji radi vodeći se geslom - slušamo naše građane i rješavamo njihov problem! Sve prijave koje se pošalju (poput rupa na cesti, napuštenih vozila, neispravnih žarulja javne rasvjete, grafita, razbijenih klupica u parku, slomljenih grana itd.) bit će vidljive komunalnoj službi Grada Krka, ali i svim ostalim posjetiteljima web servisa ZAKRPAJ.to. Osim što će nadležni voditi bolju evidenciju, građani će imati uvid u dinamiku rješavanja njihovih, ali i svih ostalih prijava.
Probleme je moguće prijaviti jednostavno i detaljno - položajem na terenu, slikom i opisom. Ovaj je web servis namijenjen prijavi problema koji se mogu prostorno definirati. Međutim, ukoliko postoje problemi koji nisu pogodni za prijavljivanje putem ovog servisa, oni se kao i dosad rješavaju izravnim kontaktom s gradskom upravom, točnije njezinim službama.
Najjednostavnija prijava ona je putem pametnih telefona, i to korištenjem besplatne aplikacije ZAKRPAJ.to (
Android /
iPhone): opiši problem - fotografiraj - šalji. Uz to, prijave su moguće i računalom izravno na karti. Na istoj se može dobiti uvid u status rješavanja problema, od prijave, problema u postupku rješavanja, preko proslijeđenog problema drugim ovlaštenicima do samog rješavanja. Sukladno statusu rješavanja, mijenja se i boja balona prijave na karti.
Grad Krk jedna je od prvih jedinica lokalne samouprave koja je svojim građanima na raspolaganje stavila ovakvu aplikaciju, od koristi kako građanima, tako i samoj gradskoj upravi. Građanima u što boljoj interakciji s upravom, bržem rješavanju problema te transparentnijim upravljanjem prijavama, a Gradu Krku u olakšavanju posla komunalnog redara te arhiviranju i cjelovitijem sustavu svih prijava i tijeka rješavanja prijavljenih problema.