Odluka o imenovanju predsjednika i članova Povjerenstva za stručno vrednovanje prijavljenih programa i projekata na Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Grada Krka
Na temelju članka 21. stavka 4. Zakona o kulturnim vijećima i financiranju javnih potreba u kulturi (Narodne novine broj 83/22), članka 52. Statuta Grada Krka (Službene novine Primorsko-goranske županije broj 28/09, 41/09, 13/13, 20/14, 3/18, 7/20, 26/20 - pročišćeni tekst i 6/21) i članka 3. stavka 2. Odluke o osnivanju Povjerenstva za stručno vrednovanje prijavljenih programa i projekata na Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Grada Krka (Službene novine Primorsko-goranske županije broj 45/22), Gradonačelnik Grada Krka na 65. Kolegiju gradonačelnika, održanom 23. siječnja 2023. godine, donio je Odluku o imenovanju predsjednika i članova Povjerenstva za stručno vrednovanje prijavljenih programa i projekata na Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Grada Krka.
I. Ovom Odlukom imenuje se predsjednik i članovi Povjerenstva za stručno vrednovanje prijavljenih programa i projekata na Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Grada Krka.
II. U Povjerenstvo za stručno vrednovanje prijavljenih programa i projekata na Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Grada Krka imenuju se:
- Igor Gržetić, Krk, Slavka Nikolića 38B, za predsjednika,
- Edvard Braut, Kornić, Lokvić 8C, za člana,
- Bruna Kocijan, Krk, Plavnička 14, za članicu.
III. Članovi povjerenstva imenuju se na četiri godine.
IV. Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se na mrežnim stranicama Grada Krka: www.grad-krk.hr.