Promotivna kampanja grada Krka aktivirana na glavnim emitivnim tržištima - Austriji i Njemačkoj!
Nakon što je Turistička zajednica Grada Krka prošle godine provela vrlo uspješnu marketinšku kampanju na njemačkom i austrijskom tržištu, s promocijom se nastavilo i ovog proljeća, i to s namjerom prezentacije Krka kao poželjne destinacije za odmor tijekom predsezone i glavne turističke sezone, koristeći, pritom, inspirativne priče i atraktivne vizuale.
Promotivna kampanja provodi se kroz storytelling (pričam ti priču) formate, promidžbene napise i mamce te dinamičke članke, s tekstovima i vizualima koji promoviraju grad Krk i okolicu, odnosno prirodnu i kulturnu baštinu s ponuđenim aktivnostima. Kampanja je provedena kroz partnerstvo s najvećim medijskim kućama u Njemačkoj (Regional Germany portals) i Austriji (Krone).
Kampanja ističe raznovrsnu ponudu grada Krka za odmor tijekom predsezone i glavne turističke sezone, a na oba tržišta ona je aktivirana putem vodećih medija, poput Kronen Zeitunga, kako bi osigurala relevantan doseg i vidljivost među odabranom ciljanom publikom.
Cilj kampanje je promovirati glavne turističke proizvode koji privlače goste - sunce i more, plaže, aktivnosti na otvorenom, kao i bogatu gastronomsku ponudu te povijesnu i kulturnu baštinu. Njezina je ključna poruka usmjerena na inspiraciju novih potencijalnih gostiju koji traže destinaciju, kao i na poticanje povratka onih koji su već posjetili Krk da ga ponovno dožive.
Ovom se promotivnom kampanjom željelo dodatno učvrstiti status grada Krka kao idealne destinacije za odmor te informirati potencijalne goste o aktivnostima i iskustvima, manifestacijama, gastronomskoj ponudi, bogatoj kulturno-povijesnoj baštini, rastućoj ponudi aktivnosti na otvorenom te prirodnim ljepotama koje mogu doživjeti kako u gradu tako i na otoku Krku.