Turističko ostvarenje u prvih pet mjeseci ove godine za 18 posto više nego li u istom prošlogodišnjem razdoblju
Turistička zajednica Grada Krka nedavno je predstavila turističko ostvarenje za područje Grada Krka u razdoblju od siječnja do svibnja 2023. godine, a temeljem iskazanih rezultata Grad Krk se iznova našao u društvu najpopularnijih kvarnerskih destinacija, zauzevši treću poziciju, odmah iza Opatije i Malog Lošinja.
Pored niza atraktivnih manifestacija tj. brojnih kulturnih, zabavnih, tradicijskih, sajmenih i sportsko-rekreacijskih programa, kojim se gostima pruža puno više od sunca i mora, Grad Krk može se pohvaliti i zavidnim brojkama.
Ostvarenje za razdoblje: siječanj - svibanj
Uzimajući u obzir komercijalni i nekomercijalni smještaj u razdoblju od siječanja do svibnja 2023. godine, ukupno je ostvareno 181.393 noćenja, što je za 18 posto više nego li u istom prošlogodišnjem razdoblju, kada ih je zabilježeno 154.014, te za 40 posto više u odnosu na 2019. godinu, kada ih je bilo 129.179. U promatranom razdoblju realizirano je 43.025 dolazaka, tj. za 13 posto više nego li prošle godine, kada ih je evidentirano 37.930, te za 32 posto više od ostvarenja iz 2019. godine, kada ih je bilo 32.617.
Samo u komercijalnom smještaju ostvareno je 173.318 noćenja, što je za 16 posto više nego li u istom prošlogodišnjem razdoblju (148.947) te za 44 posto više u odnosu na 2019. godinu (120.388), dok je dolazaka ukupno bilo 42.472, tj. za 14 posto više nego li prošle godine (37.412) te za 33 posto više od ostvarenja iz 2019. godine (31.965).
Najveći broj noćenja evidentiran je u kampovima - njih 110.067, što predstavlja porast od 23 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje te porast od zavidnih 81 posto, ako se u obzir uzmu rezultati iz 2019. godine (60.761). U hotelima je ostvareno 26.233 noćenja, što predstavlja 90 posto ostvarenja iz prošle godine (29.191) te 71 posto ostvarenja u odnosu na 2019. godinu (36.791). U objektima u domaćinstvu realizirano je 31.759 noćenja, tj. za 24 posto više u odnosu na prošlu godinu (25.702) te za 56 posto više s obzirom na rezultate iz 2019. godine (20.337).
Ostvarenje za svibanj
Ako govorimo o noćenjima u komercijalnom i nekomercijalnom smještaju samo za mjesec svibanj 2023. godine, ukupno ih je ostvareno 105.045, što je za 29 posto više nego li u istom prošlogodišnjem razdoblju, kada ih je zabilježeno 81.493, odnosno za 40 posto više u odnosu na 2019. godinu, kada ih je bilo 75.149. U promatranom razdoblju realizirano je 23.973 dolazaka, tj. za 26 posto više nego li prošle godine, kada ih je evidentirano 19.076, te za 40 posto više od ostvarenja iz 2019. godine, kada ih je bilo 17.107.
Samo u komercijalnom smještaju ostvareno je 101.339 noćenja, što je za 28 posto više nego li u istom prošlogodišnjem razdoblju (79.185) te za 45 posto više u odnosu na 2019. godinu (69.786), dok je dolazaka ukupno bilo 23.737, tj. za 26 posto više nego li prošle godine (18.852) te za 42 posto više od ostvarenja iz 2019. godine (16.779).
Najveći broj noćenja ponovo je evidentiran u kampovima - njih 61.848, što predstavlja porast od 35 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje (45.699) te porast od 69 posto, ako se u obzir uzmu rezultati iz 2019. godine (36.571). U hotelima je ostvareno 15.547 noćenja, što predstavlja 97 posto ostvarenja iz prošle godine (15.954) te 78 posto ostvarenja u odnosu na 2019. godinu (19.905). U objektima u domaćinstvu realizirano je 20.690 noćenja, tj. za 40 posto više u odnosu na prošlu godinu (14.824) te za 78 posto više s obzirom na rezultat iz 2019. godine (11.690).
Pet najjačih tržišta po ukupnom broju noćenja u razdoblju od siječnja do svibanj 2023. godine čine: Njemačka - njih 57.773 (udio od 55 posto), zatim Austrija - 13.511 (udio od 13 posto), Slovenija - 7.876 (udio od 8 posto), Poljska - 4.012 (udio od 4 posto) i Nizozemska - 3.566 (udio od 3 posto.)
Na razini čitavog Kvarnera, prema noćenjima evidentiranim tijekom prvih pet mjeseci ove godine, Grad Krk ostvario je 10 posto udjela, zauzevši tako treće mjesto, nakon Opatije (s udjelom od 16 posto) i Malog Lošinja (s udjelom od 11 posto).