Turističko ostvarenje u razdoblju od siječnja do lipnja ove godine u većini parametara nadišlo prošlogodišnje rezultate

Turistička zajednica Grada Krka ovih je dana predstavila turističko ostvarenje za područje Grada Krka u razdoblju od siječnja do lipnja ove godine, koje u većini promatranih parametara nadilazi prošlogodišnje rezultate. A tome su sigurno pridonijeli i brojni programski sadržaji kojima se gostima pruža puno više od sunca i mora.

 

Turističko ostvarenje: siječanj - lipanj 2023.
 

U komercijalnim smještaju, u razdoblju od siječnja do lipnja ove godine, ukupno je ostvareno 406.928 noćenja, što predstavlja rezultat za sedam posto viši u odnosu na isto razdoblje 2022., kada ih je ostvareno 378.445. Također, ukupno je ostvareno 84.759 dolazaka, što je za četiri posto više u usporedbi s 2022., kada ih je bilo 80.921. Najveći broj noćenja u promatranom razdoblju realiziran je u kampovima, njih 216.901, što govori u prilog porastu od 12 posto u odnosu na 2022. godinu. U objektima u domaćinstvu ukupno je realizirano 122.425 noćenja, tj. za sedam posto više nego li 2022., dok ih je u hotelima ostvareno 52.358, što predstavlja 94 posto od prošlogodišnjeg ostvarenja. U razdoblju od siječnja do lipnja pet najjačih tržišta po ukupnom broju ostvarenih noćenja čine: njemačko s udjelom od 43 posto (186.952), austrijsko s udjelom od 12 posto (50.139), slovensko s udjelom od 11 posto (49.002), hrvatsko s udjelom od pet posto (22.357) i talijansko s udjelom od četiri posto (19.407).

 

Turističko ostvarenje: lipanj 2023.
 

U komercijalnim smještaju, tijekom mjeseca lipnja ove godine, ukupno je ostvareno 233.093 noćenja, što predstavlja rezultat koji je za dva posto viši u odnosu na 2022., kada ih je evidentirano 229.498. Što se dolazaka tiče, ukupno ih je ostvareno 42.113, što predstavlja 97 posto ostvarenja u usporedbi s 2022. godinom. Najveći broj noćenja u promatranom razdoblju realiziran je u kampovima, njih 106.791, što govori u prilog porastu od dva posto u odnosu na lipanj 2022. godine. U objektima u domaćinstvu ukupno je realizirano 90.262 noćenja, tj. za jedan posto više nego li 2022., dok ih je u hotelima ostvareno 26.124, što predstavlja 98 posto od prošlogodišnjeg ostvarenja. U lipnju ove godine pet najjačih tržišta po ukupnom broju ostvarenih noćenja čine: njemačko s udjelom od 43 posto (107.167), austrijsko s udjelom od 12 posto (29.508), slovensko s udjelom od 10 posto (24.111), talijansko s udjelom od šest posto (14.909) i hrvatsko s udjelom od pet posto (12.114).