Vecla: Natječaj za davanje u zakup prodajnog prostora - RIBARNICE na tržnici na malo u sklopu Trgovačko poslovnog centra na adresi Šetalište svetog Bernardina (TPC)
Temeljem članka 9. Općih uvjeta isporuke komunalne usluge javih tržnica na malo (Službene novine Primorsko-goranske županije broj: 8/24) te prethodne suglasnosti Skupštine Društva od dana 11. prosinca 2024. godine, Uprava VECLA d.o.o. objavljuje Natječaj za davanje u zakup prodajnog prostora - RIBARNICE na tržnici na malo u sklopu Trgovačko poslovnog centra na adresi Šetalište svetog Bernardina (TPC).
Početna cijena zakupa:
Početna cijena je godišnja cijena zakupa sukladno Cjeniku komunalne usluge javnih tržnica na malo te iznosi 2.400,00 eura (iznos bez PDV-a).
Opis objekta zakupa:
Prodajni prostor koji je predmet zakupa nalazi se u prizemlju zgrade Trgovačko poslovnog centra na adresi Šetalište svetog Bernardina bb u Krku (TPC).
Površina prodajnog prostora iznosi 22,87 m2.
U prodajnom prostoru nalaze se pultovi, hladnjak za odlaganje ribe, zamrzivač, klima uređaja te zračna zavjesa koja se nalazi na vratima prodajnog prostora i garderobni ormarić koja oprema je vlasništvo VECLA d.o.o. i također je predmet zakupa.
Za prodajni prostor određeno je obavljanje djelatnosti: prodaja ribe i morskih plodova (ribarnica).
Nije dozvoljeno izlaganje robe i obavljanje djelatnosti izvan prodajnog prostora.
Vrijeme zakupa:
Prodajni prostor daje se u zakup na vremensko razdoblje do 31. prosinca 2029. godine.
Obrazac ponude i sve informacije ponuditelji mogu dobiti u poduzeću VECLA d.o.o. Krk, Lukobran 5, radnim danom od 08.00 do 12.00 sati osobno, telefonom na 051/401-181, mailom na vecla@vecla.hr ili mogu preuzeti sa web stranica VECLA d.o.o. (www.vecla.hr).
Na natječaju mogu sudjelovati fizičke i pravne osobe, registrirane za djelatnost koja će se obavljati na zakupljenom prodajnom mjestu sukladno ovom javnom natječaju.
Prijave na natječaj moraju sadržavati:
- ispunjen i potpisan obrazac ponude koji sadrži:
- ime, prezime i adresu ponuditelja za fizičke osobe, odnosno naziv i sjedište te ime i prezime zakonskog zastupnika za pravne osobe,
- IZNOS ponuđene zakupnine (bez PDV-a),
- IBAN broj ponuditelja za eventualni povrat jamčevine,
- adresa elektroničke pošte,
- presliku osobne iskaznice (za fizičke osobe);
- presliku izvatka iz odgovarajućeg registra (sudski, obrtni i drugi registar) ili presliku rješenja o upisu u odgovarajući registar za pravne osobe, obrtnike, nositelje OPG-a, a iz kojeg izvatka ili rješenja mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost koja će se obavljati u prodajnom mjestu;
- potvrdu o uplaćenoj jamčevini u visini od 20% početne cijene zakupnine s PDV-om, tj. iznos od 1.050,00 eura na žiro-račun Vecle d.o.o. Krk, IBAN: HR2124020061100071994, s pozivom na broj: OIB ponuditelja - uplata novčanog iznosa mora biti evidentirana na računu VECLA d.o.o. najkasnije u trenutku isteka roka za predaju ponuda;
- potvrdu Porezne uprave o stanju duga, koja ne smije biti starija od 15 dana do dana prijave na natječaj, iz koje mora biti vidljivo da ponuditelj nema dugovanja po osnovi javnih davanja odnosno da je ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje;
- presliku dokumentacije kojom se dokazuje pravo prednosti ukoliko se ponuditelj poziva na odredbe Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, i to:
- presliku Potvrde o utvrđenom statusu člana uže obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja/invalida/dragovoljca/branitelja i ostalih izdane od nadležnog tijela, odnosno Ureda za obranu, temeljem koje ostvaruju pravo prvenstva za zasnivanje zakupa te dokaz o srodstvu člana uže obitelji.
- izjavu da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, ovjerenu kod javnog bilježnika (za osobu koja se poziva na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora - članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji).
Pravo prvenstva na sklapanje Ugovora o zakupu nema pravna osoba čiji je osnivač ili suosnivač fizička osoba koja ima pravo prvenstva.
Ponuditelji ne smiju imati dugovanja prema evidenciji koju vodi Porezna uprava, dugovanja naspram Gradu Krku i VECLA d.o.o.
VECLA d.o.o. samostalno vrši provjeru postojanja dugovanja naspram VECLA d.o.o. i Gradu Krku.
Dostavom ponude, ponuditelji pristaju da se njihovi osobni podaci navedeni u ovom natječaju, obrađuju u potrebnom obimu i u svrhu provedbe Natječaja, od strane ovlaštenih osoba za provedbu natječaja uključujući pribavu podataka o stanju dugovanja od strane ovlaštenih osoba Grada Krka, a sve sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i vijeća o zaštiti pojedinca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46 EZ od 27. travnja 2016.godine (Službeni list Europske unije, L119/1).
Zakupnina:
Zakupnina se plaća u mjesečnim obrocima, i to prvi obrok prilikom početka obavljanja djelatnosti, a sljedeći obroci najkasnije do posljednjeg dana u mjesecu za tekući mjesec. Zakupnina se uvećava se za pripadajući porez na dodanu vrijednost (PDV) u visini od 25%.
Zakupnik je dužan i nakon isteka ugovora o zakupu, dokle god je u posjedu prodajnog prostora, plaćati zakupodavcu naknadu zakupnine za korištenje prodajnog prostora u visini ugovorene zakupnine te režijske troškove.
Dostava ponuda:
Pisane ponude se dostavljaju poštom preporučeno ili osobno te moraju prispjeti najkasnije do 16. siječnja 2025. godine do 10.00 sati na adresu VECLA d.o.o Krk, Lukobran 5, neovisno o načinu dostave. Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici s naznakom: Ne otvaraj - ponuda za natječaj - ribarnica. Natječaj se objavljuje na web stranici www.vecla.hr, dana 16. prosinca 2024. godine. Ponude koje pristignu dana 16. siječnja 2025. godine nakon 10.00 sati i nadalje, smatraju se zakašnjelima, neće se razmatrati te će biti vraćene podnositelju ponude.
Otvaranje ponuda, kriterij odabira, odluka o izboru najpovoljnijeg ponuditelja, sklapanje ugovora:
Natječaj provodi Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) u sastavu od 3 člana imenovanih od strane direktora VECLA d.o.o.
Članovi Povjerenstva ne mogu sudjelovati u radu Povjerenstva ako se oni sami, njihovi bračni/izvanbračni drugovi, srodnici po krvi u uspravnoj lozi, braća i sestre te posvojitelj odnosno posvojenik člana Povjerenstva natječu za prodajni prostor izložen natječaju.
Povjerenstvo obavlja sljedeće poslove: nakon proteka roka utvrđenog javnim natječajem preuzima pristigle ponude, otvara ponude pristigle u natječajnom roku, utvrđuje njihov sadržaj, provjerava potpunost dostavljene dokumentacije i sastavlja zapisnik o otvaranju pristiglih ponuda te ga dostavlja direktoru.
Javno otvaranje ponuda provest će Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) dana 16. siječnja 2025. godine u 12.00 sati u prostorijama Grada Krka (gradska vijećnica). Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuditelji osobno, zakonski zastupnici ponuditelja odnosno osobe koje imaju punomoć za zastupanje izdanu od strane ponuditelja (za fizičke osobe punomoć ovjerena od strane javnog bilježnika, a za pravne osobe punomoć potpisana od strane zakonskog zastupnika i ovjerena pečatom pravne osobe).
Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja donosi direktor VECLA d.o.o. na prijedlog Povjerenstva u roku od 15 dana računajući od dana otvaranja ponuda. Odluka će biti objavljena na web stranici www.vecla.hr.
Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je najviši iznos ponude uz uvjet da ponuda za natječaj sadrži svu traženu dokumentaciju iz koje se utvrđuje da ponuditelj ispunjava sve uvjete natječaja.
U slučaju da dvije ponude koje ispunjavaju sve uvjete nadmetanja glase na isti iznos zakupnine, najpovoljnijom će se utvrditi ponuda koja je ranije zaprimljena.
Ponuda ponuditelja koji naspram VECLA d.o.o., Gradu Krku ili sukladno potvrdi Porezne uprave ima neizmirene i neregulirane obveze, neće se razmatrati.
Nepotpune ponude neće se razmatrati.
Ponuditelj koji uspije u natječaju obvezan je sa VECLA d.o.o. zaključiti ugovor o zakupu najkasnije u roku od 8 dana od objave odluke o odabiru.
Ponuditelj kojeg Društvo pozove na zaključivanje ugovora o zakupu prodajnog mjesta, dužan je prije sklapanja ugovora, kao osiguranje plaćanja dostaviti bjanko zadužnicu solemniziranu po javnom bilježniku, izdanu do iznosa trogodišnje zakupnine s uključenim PDV-om.
Ukoliko ponuditelj ne pristupi sklapanju ugovora do navedenog datuma i/ili ne dostavi zadužnicu, smatrat će se da je ponuditelj odustao od zakupa te gubi jamčevinu.
Odluka o odabiru toga ponuditelja će se poništiti, a zakup prodajnog mjesta ponudit će se prvom sljedećem rangiranom ponuditelju pod uvjetima koje je taj ponuditelj ponudio. Ukoliko nema drugih ponuditelja ili oni ne udovoljavaju uvjetima za odabir, odluka o odabiru ponuditelja će se poništiti, a javni natječaj za to prodajno mjesto će se ponoviti.
Ponuditelj s kojim će se sklopiti ugovor o zakupu snose troškove sklapanja i potvrde (solmizacije) ugovora o zakupu od strane javnog bilježnika.
Ugovor o zakupu sadržavat će ovršnu klauzulu kojom će zakupnik potpisom ugovora o zakupu zakupodavca da temeljem ugovora o zakupu može neposredno provesti ovrhu, radi prisilne naplate dospjele, a nepodmirene zakupnine, troškova, naknade štete, na svojoj pokretnoj i nepokretnoj imovini zakupnika, te neposredno provesti ostvarenje činidbe - predaje prodajnog mjesta u posjed zakupodavcu slobodnog od osoba i stvari, nakon isteka ugovorenog roka zakupa odnosno prestanka ugovora po bilo kojoj osnovi ili nakon ostvarenja drugih uvjeta iz ugovora o zakupu.
Ponuditelj s kojim će se sklopiti ugovor o zakupu dužan je ishoditi, o svom trošku, svu potrebnu dokumentaciju mjerodavnih županijskih i državnih tijela vezano za obavljanje predmetne djelatnosti te osigurati sve potrebne sanitarno-tehničke uvjete.
Ponuditelj s kojim će se sklopiti ugovor o zakupu dužan je u svojstvu subjekta u poslovanju s hranom upisati prodajni prostor u Upisnik registriranih objekata u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla. Temeljem navedenog upisa, zakupnik je odgovoran za objekt prema Upravi za veterinarstvo i sigurnost hrane Ministarstva poljoprivrede.
Ponuditeljima koji ne uspiju na natječaju jamčevina se vraća, dok se ponuditeljima koji budu utvrđeni najpovoljnijima ista zadržava kao jamstvo za uredno izvršavanje ugovora te se uračunava u posljednji obrok zakupnine odnosno služi za podmirenje dugovanja po osnovi zakupnine i troškova ili se vraća kod isteka zakupa.
Zakupnik je dužan započeti s obavljanjem ugovorene djelatnosti najkasnije 60 dana od dana zaključenja ugovora te je sa danom početka obavljanja djelatnosti dužan uplatiti prvi obrok zakupnine, a u suprotnom, ugovor se raskida jednostranom izjavom zakupodavca te zakupodavac zadržava jamčevinu.
Prodajni prostor na kojem je zasnovan zakup na temelju uvjeta iz ovoga članka ne može se dati u podzakup.
VECLA d.o.o. zadržava pravo djelomičnog ili potpunog poništenja natječaja.