Obavijest otočanima o podnošenju zahtjeva za izdavanje otočnih iskaznica

Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava otočane da zahtjev za izdavanje otočne iskaznice za povlašteni prijevoz odsad mogu podnijeti direktno putem sustava e-Građani, i to odabirom usluge iz kategorije Promet i vozila. Međutim, zahtjev je moguće podnijeti i putem portala: otocna-iskaznica.hr, odnosno službenih internetskih stranica Agencije.

Korisnici, tako, elektronskim putem mogu podnijeti zahtjev za izdavanje otočne iskaznice za osobu ili vozilo, s time da će o statusu zahtjeva biti obaviješteni putem sustava e-Građani. Za uspješnu obradu zahtjeva, prije njegovog popunjavanja, potrebno je imati izvršenu uplatu naknade za izdavanje otočne iskaznice u Državi proračun (65,00 kn za osobu ili 80,00 kn za vozilo), kao i skeniranu fotografiju za osobni dokument (dimenzija: 35 mm x 45 mm), a koja će biti aplicirana na otočnu iskaznicu za osobu. Iskaznice će korisnicima biti dostavljene u poštanski ured koji odaberu prilikom podnošenja zahtjeva, i to u roku od dvadeset dana od dana njegovog odobrenja.

Međutim, zahtjevi će se i nadalje zaprimati u poštanskim uredima, prema popisu dostupnom: OVDJE.

Za tehničku podršku ili prijavu problema korisnici se mogu obratiti telefonom na 0800 0440, u redovno radno vrijeme kontakt centra (od ponedjeljka do petka između 08.00 i 16:00 sati) ili e-mailom na podrska@otocna-iskaznica.hr.