Odluka o imenovanju predsjednika i članova Povjerenstva za stručno vrednovanje prijavljenih programa i projekata na Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Grada Krka

Na temelju članka 21. stavka 4. Zakona o kulturnim vijećima i financiranju javnih potreba u kulturi (Narodne novine broj 83/22), članka 52. Statuta Grada Krka (Službene novine Primorsko-goranske županije broj 28/09, 41/09, 13/13, 20/14, 3/18, 7/20, 26/20 - pročišćeni tekst i 6/21) i članka 3. stavka 2. Odluke o osnivanju Povjerenstva za stručno vrednovanje prijavljenih programa i projekata na Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Grada Krka (Službene novine Primorsko-goranske županije broj 45/22), Gradonačelnik Grada Krka na 65. Kolegiju gradonačelnika, održanom 23. siječnja 2023. godine, donio je Odluku o imenovanju predsjednika i članova Povjerenstva za stručno vrednovanje prijavljenih programa i projekata na Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Grada Krka.

I. Ovom Odlukom imenuje se predsjednik i članovi Povjerenstva za stručno vrednovanje prijavljenih programa i projekata na Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Grada Krka.

II. U Povjerenstvo za stručno vrednovanje prijavljenih programa i projekata na Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Grada Krka imenuju se:

  1. Igor Gržetić, Krk, Slavka Nikolića 38B, za predsjednika,
  2. Edvard Braut, Kornić, Lokvić 8C, za člana,
  3. Bruna Kocijan, Krk, Plavnička 14, za članicu.

III. Članovi povjerenstva imenuju se na četiri godine.

IV. Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se na mrežnim stranicama Grada Krka: www.grad-krk.hr.

Prilozi: