Ostvarenje u razdoblju od siječnja do srpnja ove godine potvrdilo pozitivan trend turističke sezone

Turistička zajednica Grada Krka nedavno je predstavila turističko ostvarenje za područje Grada Krka u razdoblju od siječnja do srpnja ove godine, koje potvrđuje da turistička sezona nastavlja bilježiti pozitivan trend, nadilazeći, u većini predstavljenih parametara, prošlogodišnja ostvarenja.

 

Turističko ostvarenje: siječanj - srpanj 2023.
 

U komercijalnim smještaju, u razdoblju od siječnja do srpnja ove godine, ukupno je ostvareno 776.273 noćenja, što predstavlja rezultat za četiri posto viši u odnosu na 2022., kada ih je ostvareno 749.176. Također, ukupno je ostvareno 145.428 dolazaka ili za četiri posto više u usporedbi s 2022. godinom, kada ih je bilo 140.405. Najveći broj noćenja u promatranom razdoblju realiziran je u kampovima, njih 359.231, govoreći tako u prilog porastu od osam posto u odnosu na 2022. godinu. U hotelima je ostvareno 85.383 noćenja ili 97 posto ostvarenja iz 2022., dok je u objektima u domaćinstvu ukupno realizirano 300.796 noćenja, što predstavlja rezultat jednak prošlogodišnjem. U razdoblju od siječnja do srpnja ove godine pet najjačih tržišta po ukupnom broju ostvarenih noćenja čine: njemačko s udjelom od 38 posto (297.104), austrijsko s udjelom od 11 posto (86.468), slovensko s udjelom od devet posto (70.988), talijansko s udjelom od šest posto (44.672) i mađarsko s udjelom od pet posto (38.457).

 

Turističko ostvarenje: srpanj 2023.
 

U komercijalnim smještaju, tijekom mjeseca srpnja ove godine, ukupno je ostvareno 369.276 noćenja ili 99,6 posto ostvarenja iz 2022. kada ih je evidentirano 370.731. Što se dolazaka tiče, ukupno ih je ostvareno 60.627, odnosno dva posto više u usporedbi s 2022. godinom, kada ih je bilo 59.484. Najveći broj noćenja u promatranom razdoblju realiziran je u objektima u domaćinstvu, njih 178.311 ili 97 posto ostvarenja iz 2022. godine. U kampovima je realizirano 142.330 noćenja, što je za dva posto više u odnosu na 2022., dok je u hotelima ostvareno 33.024 noćenja, tj. za tri posto više nego li 2022. godine. U srpnju ove godine pet najjačih tržišta po ukupnom broju ostvarenih noćenja čine: njemačko s udjelom od 31 posto (112.653), austrijsko s udjelom od 10 posto (37.124), slovensko s udjelom od devet posto (31.566), mađarsko s udjelom od sedam posto (26.327) i talijansko s udjelom od sedam posto (25.465).