Sastanak ugostitelja na temu udruženih pred i posezonskih programa

U skladu s usvojenom Strategijom razvoja turizma otoka Krka koja promiče zajedništvo u cilju stvaranja uvjeta za uspješno pozicioniranje otoka Krka na turističkom tržištu, Turistička zajednica otoka Krka i ove godine nastavlja s inicijativama čiji je zadatak gospodarske subjekte integrirati u zajedničke projekte otočnog karaktera.
Takvi su gastro (i sportski) projekti tijekom prošle godine uspješno provedeni s tridesetak krčkih ugostiteljskih objekata, a u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama, ugostiteljima i vinarima osmišljeni su i za nadolazeće razdoblje te se namjeravaju intenzivnije promovirati izvan otoka kako bi prvenstveno u periodu predsezone privukli što više gostiju.
 
Riječ je o gastro programima sljedećih tema: 
 
  • 30. 03. - 29. 04. 2018.: Krk food fest - Dani šurlica i šparoga 
  • 04. 05. - 27. 05. 2018.: Krk food fest - Dani janjetine i sira 
  • 31. 08. - 07. 10. 2018.: Krk food fest - Promocija autohtonih proizvoda
 
Ti će se programi, kao i plan njihove promocije definiran u suradnji s riječkom Agencijom Astorija, predstaviti u srijedu, 31. siječnja 2018. godine, u Hotelu Marina u gradu Krku, s početkom u 11.00 sati. Stoga, ovom se prigodom pozivaju svi ugostitelji da nazoče tom susretu, s time da je dolazak potrebno najaviti, i to e-mailom na tz-otoka-krka@ri.t-com.hr, odnosno telefonom na 051 221 359 iliti na e-mailove lokalnim turističkim zajednicama, a najkasnije do 30. siječnja 2018. godine.
 
Gastro programi u krčkim ugostiteljskim objektima provode se u cilju da: 
 
  • obogate predsezonsku ponudu i povećaju broj gostiju;
  • promoviraju lokalne, autohtone i certificirane proizvode;
  • potaknu kreiranje tematskih menija po promotivnim cijenama (Bodulski pijat);
  • ugostiteljima omoguće osobnu promociju;
  • potencijalnog gosta i posjetitelja upoznaju s raznolikom ugostiteljskom ponudom, specifičnim interijerima i ostalom sadržajima pojedinih ugostiteljskih objekata.