Skupština TZ Grada Krka: Najavljena sadržajima bogata predsezona
U Maloj gradskoj vijećnici, 28. ožujka 2019. godine, održana je 2. sjednica Skupštine Turističke zajednice Grada Krka, koju je otvorio predsjednik Darijo Vasilić, poželjevši okupljenima na ovom tradicionalnom proljetnom sastanku srdačnu dobrodošlicu.
Vođenje Skupštine potom je preuzela Nataša Jurina, direktorica Turističkog ureda, prezentiravši prošlogodišnje financije, poduzete aktivnosti i ostvarene programe, nakon čega su jednoglasno usvojeni Verifikacija Službene zabilješke s prethodne sjednice, Izvješće o obavljenom nadzoru materijalnog i financijskog poslovanja Turističke zajednice Grada Krka te Izvještaj o realizaciji Programa rada za 2018. godinu.
Tijekom prezentacije prošlogodišnjih aktivnosti zajedno s financijskom strukturom istaknuto je kako se budžet Turističke zajednice ulaže u administrativne rashode, dizajn vrijednosti, komunikaciju vrijednosti, distribuciju i prodaju vrijednosti, interni marketing, marketinšku infrastrukturu te posebne programe. Na administrativne rashode, pojašnjava Jurina, tako je do 31. prosinca prošle godine utrošeno 1.067.772,50 kn (točnije 1.078.000,00 kn ako se kao mjerodavnom vodimo vrijednošću predloženom Rebalansom), a isti uključuju plaće za radnike, rashode ureda, kao i naknade za rad tijela turističke zajednice. Sljedeću, ujedno i najveću skupinu rashoda čini dizajn vrijednosti koji obuhvaća akcije s ciljem uređenja grada, organizaciju čitavog niza tematskih manifestacija te razvijanje novih proizvoda, za što je izdvojeno 1.550.288,22 kn (1.539.000,00 kn). U komunikaciju vrijednosti, odnosno online i offline komunikaciju te smeđu signalizaciju, uloženo je 652.026,69 kn (tj. 656.000,00 kn), u distribuciju i prodaju vrijednosti 71.114,51 kn (64.000,00 kn), u interni marketing 69.960,04 kn (72.000,00 kn), u marketinšku infrastrukturu 20.464,00 kn (21.000,00 kn) te u posebne programe 418.380,26 kn (421.000,00 kn), što nas, zajedno s Gradu transferiranim dijelom prihoda od boravišne pristojbe u iznosu od 1.213.903,21 kn (1.214.000,00 kn), dovodi do 5.063.909,43 kn (tj. 5.065.000,00 kn) ukupno realiziranih rashoda, s time da su prihodi viši što znači da se s prenesenim viškom prihoda iz prethodnih godina (16.000,00 kn iz 2018. te 661.302,00 kn iz 2017.) krenulo u pripremu novog turističkog ciklusa, istakla je na početku Jurina.
Nakon analize (prošlogodišnjeg) financijskog rezultata, predstavljene su neposredne aktivnosti bitne za pripremu sezone, zajedno s nekolicinom nadolazećih programa.
S namjerom stvaranja motiva dolaska turista na otok Krk, kao i podizanja razine atraktivnosti same destinacije u periodu predsezone, uvodi Jurina, u suradnji s ostalim otočnim turističkim zajednicama osmislili smo dva biciklistička vikenda namijenjena svim ljubiteljima aktivnog odmora. Radi se o programu nazvanom Krk Bike Story, s obzirom na to da se gostima neće nudi tek bicikliranje već i priča o samom otoku uvijek ispričana iz neke druge perspektive, s time da prvo izdanje ove manifestacije fokus postavlja upravo na gastronomiju. Prvi biciklistički vikend, što će se dogoditi između 12. i 14. travnja, obuhvatit će bicikliranje sjevernom stranom otoka Krka, dok će drugi, planiran za period od 17. do 19. svibnja, okupljene bicikliste provesti južnom otočnom stranom. Svaka od šest predviđenih biciklijada, po tri u sklopu svakog od dvaju spomenutih događanja, krenut će iz drugog otočnog mjesta, a sudionicima će se ponuditi sve ono što gradi gastro-identitet našeg otoka. Uz poziv na stjecanje jedinstvenog gastro-biciklističkog iskustva, nastavlja svoje izlaganje Jurina, potrebno je najaviti i nadolazeći Krk Food Fest čija će proljetna etapa, pod motom Okusi proljeća na otoku Krku, između 19. travnja i 31. svibnja, donijeti uživanje u specijalitetima od autohtonih proljetnih namirnica, i to, zasad, u više od 20 u program uključenih otočnih ugostiteljskih objekata. Takvo podizanje gastro-imidža destinacije podcrtano je, s jedne strane, edukacijom namijenjenom krčkim ugostiteljima koja će se, u suradnji s Klubom Gastronaut, 03. i 04. travnja, održati u Hotelu Malin u Malinskoj, a s druge, organiziranim, dvodnevnim posjetom (30-ak zasad prijavljenih) turističkih novinara koji će tijekom gastro-šetnje otokom obići vodeće otočne restorane gdje će se upoznati s njihovom ponudom, kao i cjelokupnim programom Krk Food Festa. U sezonu će, kao i prošle godine, ističe Jurina, u povodu Svjetskog dana glazbe, uvesti drugo izdanje Krk Music Festa koji ponovo, između 21. i 23. lipnja, donosi međunarodni Street Food Market te čitav niz glazbenih i plesnih sadržaja s naglaskom na Večer za Arsena u izvedbi Matije Dedića, Lee Dekleve i Tedija Spalata (21. lipnja), Gibonnijev koncert (22. lipnja) i program Moć gitare kojeg priprema Damir Halilić Hal (23. lipnja). Novosti vezane uz ovu manifestaciju ogledaju se u programu Kina Krk koji će nuditi besplatne projekcije poznatih glazbenih filmova te besplatnim radionicama pod vodstvom priznatih umjetnika Ivone Brnelić i Olje Dešića, a čiji bi polaznici u sklopu glazbeno-plesnog spektakla, na Trgu krčkih glagoljaša, trebali demonstrirati sve ono tijekom radionica naučeno i uvježbano. Pored manifestacija važno je spomenuti i projekt kojeg trenutno razvijamo, zaključuje naposljetku Jurina, a riječ je o digitalnoj-marketing kampanji, odnosno portalu/platformi ExperienceKrk namijenjenoj turistima, a čija će zadaća biti prodaja proizvoda destinacije, a prema tome i promocija svih njezinih dionika.