Sudjelujte u ovogodišnjim programima Krk Food Festa!

Zahvaljujući inicijativi Turističke zajednice otoka Krka i svih lokalnih turističkih zajednica, kreiran je i financijski podržan zajednički projekt Krk Food Fest, kao krovni brend posredstvom kojeg turističke zajednice predstavljaju autentično iskustvo gastronomske ponude otoka Krka. 
Riječ je o inicijativi kreiranoj pred nekoliko godina koja se upravo zahvaljujući zalaganju ugostitelja uspjela ne samo održati već i proširiti, o čemu svjedoči 30-ak prošle godine uključenih subjekata, s namjerom da ta brojka svake godine bude što značajnija.
I nadalje, gastro programi obuhvaćeni projektom Krk food fest - Okusi tradiciju su (1) Dani šurlica i šparoga (30. ožujka - 29. travnja) te (2) Dani janjetine i sira (04. - 27. svibnja), s time da novinu predstavlja uvođenje (3) posezonskih programa (31. kolovoza - 07. listopada) čija je zadaća promocija autohtonih krčkih proizvoda poput smokava, pršuta, maslina, vina, lignji i slično.
Marketing i promociju svih navedenih programa osigurat će lokalne turističke zajednice, a riječ je o aktivnostima koje podrazumijevaju izradu osnovnog vizualnog koncepta, pripremu i tisak plakata i letaka te promociju i oglašavanje na relevantnim platformama tiskanih, audio vizualnih i elektronskih medija. Naime, želja inicijatora jest da se u komunikaciji s korisnicima ovih usluga postignu što bolji rezultati te da se otočna kultura stola promiče i prilozima u gastronomskim rubrikama listova, časopisa i revija riječkog prstena. Vezano uz to, za ovu je godinu najavljeno i snimanje kratkog promotivnog videa koji bi trebao služiti u svim gastro promocijama, kao i suradnja s poznatom američkom blogericom Ashley Colburn koja će rezultirati posebnim promidžbenim člankom u Jutarnjem listu.
Za vrijeme trajanja gastro festivala svaki restoran ima slobodne ruke kreirati tematsku ponudu u duhu vlastitog imidža, kao i ranga kvalitete u kojem pretendira biti. No, kao i prošle godine ugostiteljima se preporuča kreiranje takozvanog bodulskog promo pijata, kao zajedničkog segmenta svih u projekt uključenih subjekata poželjanog u medijskoj komunikaciji. Količina i odabir hrane na takvom tanjuru i nadalje ovisi o individualnoj ponudi svakog pojedinog restorana, i to u zadanom cjenovnom razredu od 100,00 kn. 
Svi ugostitelji koji se žele priključiti Krk Food Festu trebali bi: biti otvoreni u vrijeme njegovog održavanja, predložiti menije po zadanim temama, koristiti dostavljene vizuale projekta (logo, plakate, letke), predložiti promo bodulski pijat koji bi (povoljnijom cijenom) pozivao na kušanje zadanih tematskih menija, promovirati programe na svojim Internet stranicama, društvenim mrežama, kao i ostalim dogovorenim medijskim alatima.
Uz to, zadaća Turističke zajednice otoka Krka biva svim prijavljenim ugostiteljima dostaviti promotivne materijale (vizuale, plakate i letke) te promovirati programe i prijavljene ugostitelje putem svojih kanala. Za produkciju, promociju i oglašavanje zadužena je riječka Agencija Livingstone u suradnji sa svim otočnim turističkim zajednicama. 
Svi zainteresirani ugostitelji, kako bi sudjelovali u Krk Food Festu, moraju se prijaviti direktno lokalnoj turističkoj zajednici na čijem području djeluju, i to najkasnije do 19. veljače ove godine, s time da prijava mora uključivati odabrani program ili programe (1, 2, 3) te točan naziv ugostiteljskog objekta sa svim pripadajućim podacima (adresom, brojem telefona, e-mailom, Internet stranicom, profilom na Facebooku ili nekoj drugoj društvenoj mreži te ime i prezime kontakt osobe zajedno sa svim potrebnim podacima).
Za sve dodatne informacije obratite se e-mailom na: tz-otoka-krka@ri.t-com.hr (Turistička zajednica otoka Krka) ili denis@astoria.hr (Agencija Astoria).