U sklopu Poslovnog sajma turizma WESTM (Winter Events & Spa Travel Market), 20. i 21. listopada 2016. godine, održanog u Beogradu, u sada već tradicionalnoj akciji Za novu kvalitetu u turizmu na području Jugoistočne Europe, jednu od svega jedanaest ukupno dodijeljenih nagrada zaslužila je i Turistička zajednica Grada Krka.
Naime, radi se o akciji koju je 1997. godine pokrenula tvrtka Turistička prizma iz Novog Sada specijalizirana za područje marketinga i konzaltinga, i to sa zadaćom podizanja razine kvalitete turističkih usluga, kao i poticanja inovativnih praksi u turističkoj industriji čitave regije. Ovogodišnje stručno tijelo kojem je bilo povjereno vođenje akcije, pod vodstvom Đorđa Mihajlovića (Turistička prizma), djelovalo je u sljedećem sastavu: Ivana Stanković (Internet Serbia Travel News), Svetlana Zrilić (RTS), Slavko Jovanović (FIJET Srbija), Kamenko Milenković (RTV), Grozdana Pašin (Turistička prizma), Slađana Jašarević (BN TV), Dario Novarlić (Start BIH), Sanja Golubović (Caffe Montenegro), Oliver Branković (MKTV), Drago Bulc (FIJET Slovenija), Tina Čubrilo Eterović (FIJET Hrvatska) i Karin Mimica (Gastronaut). Pored Turističke zajednice Grada Krka, ovogodišnju nagradu Turistička prizma u Hrvatskoj je dobio još jedino zagrebački Hotel Puntijar, a relativno malen broj uopće dodijeljenih priznanja govori u prilog ne samo strogoj selekciji, već i namjeri da se akcija održi na zaista zavidnoj razini.
U obrazloženju nagrade pristigle u Krk stoji kako je potrebno mnogo energije, kreativnosti i kvalitetnih programa da se jedan otok učini atraktivnom destinacijom, posebice mimo ljetnog perioda. No, Turističkoj zajednici Grada Krka, za rukom je pošlo baš to - nizom inicijativa grad i otok učiniti još privlačnijim odredištem, stavljajući pritom naglasak na originalnost, kvalitetu, povezivanje tradicije i suvremenosti te maksimalnu uključenost stanovništva. Jedna od najnovijih atrakcija koja se u Krku može doživjeti tijekom čitave godine zvučna je instalacija Šapat školjke, javnosti dostupna u interijeru Turističko-informativnog centra, inače krčki odgovor na rastući trend senzornog turizma koji počiva na ideji pružanja nezaboravnog doživljaja. Šapat školjke, stoga, bez sumnje predstavlja značajnu inovaciju u hrvatskom turizmu, kako u promišljanju novih modela turističke promocije, tako i u korištenju beskrajnih potencijala kreativnih industrija.
Međutim Turistička prizma u ruke Krčana došla je i zahvaljujući čitavom nizu manifestacija i ostalih programa koji uspješno spajaju tradiciju i suvremenost, a sve uz promišljeni i kontinuirani rad na podizanju kvalitete ponude i usluge. O tome, pored ostalog, svjedoči Noćno jedrenje, ples tradicijskih barki pod svjetlima reflektora po principima glazbene dramatizacije, zatim Krčki sajam, trodnevna manifestacija koja svojim posjetiteljima nudi širok spektar povijesnih, kulturnih, zabavnih i gastro sadržaja, ali i petogodišnje insistiranje na projektu Dar iz Krka u okviru kojeg je dosad markicu kvalitete dobilo više od 100 originalnih suvenira, koji kao prezent grada i otoka Krka, moraju predstavljati odraz kontinuiteta njegovog umjetničkog, kulturnog, kulturno-povijesnog ili kulturalnog nasljeđa. U obzir su također uzeti i gastro-dani posvećeni namirnicama karakterističnim za otok, promocija Krčkog pršuta tijekom jedinstvene natjecateljske priredbe te edukativni programi organizirani za različite dionike turističke ponude kojima je zadaća povećati ukupnu kvalitetu usluge u turizmu.
Spirtus movens svih tih inicijativa direktorica je Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Krka Nataša Jurina kojoj je kreativnošću, sistematičnošću i predanim radom uspjelo različite gradske strukture potaknuti na povezivanje i zajedničko djelovanje, a sve u cilju što uspješnijeg brendiranja destinacije i podizanja njezinog imidža. Zbog čitavog niza kvalitetnih pomaka što su ih posljednjih godina generirali upravo projekti Turističke zajednice Grada Krka, međunarodna novinarska nagrada Turistička prizma, zajedno s pripadajućom Poveljom, došla je u prave ruke, navodi se u obrazloženju.