Kao završnica Skupštine Turističke zajednice Grada Krka, 18. travnja 2016. godine, u krčkom Turističko-informativnom centru otvorena je interaktivna zvučna instalacija Šapat školjke ekskluzivno kreirana za prostor u kojem je postavaljena, i to s ciljem promoviranja našeg specifičnog prirodnog ambijenta.
Predstavljanju ovog visokotehnološkog rješenja, pored članova Skupštine i direktorice Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Krka Nataše Jurine nazočio je i tim znanstveno-kreativnog pogona AddSound, koji pored idejnog koncepta instalacije potpisuje njezinu realizaciju, ali i produkciju zvuka inspiriranog morem i podmorjem.
Otok Krk, uvodi Jurina, poznata je ljetna destinacija koja danas bilježi već više od 140 godina uspješne turističke tradicije. Krk je, možemo kazati, oduvijek svoje turiste privlačio prirodnim ljepotama, blagom klimom, bogatom kulturnom baštinom, gostoljubivošću i izvornom gastronomijom, a htjedeći ući u korak sa željama i potrebama svojih posjetitelja, krčki je turizam u neprestanom razvoju, otvoren propitivanju vlastitih praksi i uvođenju novih. Upravo u kontinuitetu promjena leži ključ turističkog razvoja Krka, njegove uspješnosti u nastojanju da svaka sezona bude što bolja, da gosti na Krku pronađu sve širu paletu sadržaja, te da žitelji ostvare vlastiti prosperitet u sve tješnjem odnosu s posjetiteljima. Današnje predstavljanje multisenzorne instalacije Šapat školjke, nastavlja Jurina, svjedoči o otvorenosti krčkog turizma prema novim turističkim izazovima koji se stavljaju pred nas djelatnike, prije svega Turističke zajednice i Grada Krka. Naime, suvremena kretanja stvaraju potrebe za unaprjeđenjem postojećih proizvoda i usluga, te stalnim razvijanjem novih, posebno onih iz sfere kulture čiji su potencijali u pravilu nepresušni. Međutim, ovdje se ne misli samo na kulturu u antropološkom smislu, već šire u smislu prirode kao materije koja postoji nezavisno od ljudske svijesti, ali koja se na razne načine odražava u njoj. Iz okvira takvog shvaćanja, Krk kao prostor promišljanja turističkog iskustva otvara se u svjetlu nove turističke inspiracije, resursa čiji se potencijali poput soundscapea i mirisa pretvaraju u nove turističke vrijednosti. Interaktivna instalacija Šapat školjke, dodaje Jurina, odgovor je na široko shvaćanje kulture koje obilježava najrecentnije turističke trendove u svijetu poznate pod nazivom senzorni turizam, što znači da, podrazumijevajući koncept sintetiziranja percepcije, zaokuplja tri osjetila - vizualno, auralno i olfaktorno. Školjke, zvuk i mirisi u toj su instalaciji postavljeni u kontekstu ekološkog promišljanja. Njome se stoga nastoji reafirmirati odnos čovjeka s prirodom, ali i sa školjkama čije prisuće u moru znači njegovu čistoću, sa zvukom koji u maniri soundscapea ima za cilj rehabilitirati percepciju zvukova prirode, te s mirisima prirode koji je sve rjeđi. Šapat školjke, zaključuje Jurina, našim gostima poručuje - to dream well in Krk, u smislu francuskog filozofa Gaston Bachelarda i njegova tumačenja iskustva prostora kao višedimenzionalne percepcije i fenomena stalne reverberacije u nama i oko nas.