U Velikoj gradskoj vijećnici, 20. veljače 2015. godine, održan je završni sastanak organizatora i sudionika 60. Festivala otoka Krka kojeg je krajem svibnja prošle godine ugostio upravo Grad Krk.
Iako je sastanku nazočila tek polovica predstavnika otočnih folklornih udruženja, članovi Stručne skupine, melograf Ivan Pavačić Jecalićev, etnolog Damir Kremenić i sopac Ivan Kosić, iznijeli su svoje dojmove, sugerirajući pritom ono što je u nastupima i kulturi odijevanja bilo dobro i izvorno, odnosno što treba doraditi i popraviti, a sve u cilju očuvanja našeg folklornog nasljeđa u najizvornijem obliku.
Zadovoljstvo prošle godine organiziranim Festivalom, u njegovom 60. izdanju i 79. obljetnici, najprije je iskazala ravnateljica krčkog Centra za kulturu Maja Parentić, čelnica ustanove kojoj je povjerena organizacija, istakavši pozitivnom činjenicu što je termin održavanja ove dugovječne manifestacije s kraja lipnja prebačen za kraj svibnja. Tijekom trajanja Festivala, u dogovoru s Hrvatskom radio televizijom i urednikom Vasilijem Sikorskim, dodaje Parentić, snimljeno je više od 80 minuta radijskih snimki pjevanja i sviranja tradicijske pučke glazbe otoka Krka, s intencijom da se, uz potporu otočnih općina, ali i drugih zainteresiranih subjekata, one s vremenom pretoče u jedinstven i vrijedan nosač zvuka.
U nastavku sastanka, članovi Stručne skupine prenijeli su svoje dojmove viđenog prošle godine, i to najprije Ivan Kosić kojem je povjereno praćenje plesa - tanca. U svome kratkom izlaganju priznao je kako uglavnom nije imao previše primjedbi, osim u slučaju nekolicine mladih sopaca koji bi trebali poraditi na tome da sopnju usklade s korakom. Ivan Pavačić Jecalićev prostor Frankopanskog kaštela u kojem je priređen Festival okarakterizirao je premalenim obzirom da se njegovi sudionici nisu mogli međusobno pratiti. Vezano uz glazeni dio, sopnju i kanat, primijetio je kako su svi sopci za nastup bili dobro pripremljeni, s ugođenim glazbalima, dok je pučka pjesma pružala raspon od lijepih dvoglasja pa sve do školskih izvedbi kojima treba vježba. Sve rijeđa zastupljenost kanta, ističe Pavačić Jecalićev, mogla bi polako dovesti do njegovog iščeznuća, a da se to ne bi dogodilo potrebno je animirati i u folklore uključivati što veći broj mladih ljudi, ali i za poučavanje pripremiti što više učitelja. Damir Kremenić svoju je pažnju usmjerio na različite elemente kulture odjevanja zaključivši kako na putu autentičnosti uglavnom stoje neadekvatne frizure i cipele, što polako pridonosi rastakanju same nošnje. Osim što je izrazio želju da ostane na raspolaganju svim folklorašima ukoliko im zatreba pomoć oko sređivanja nošnji, podsjetio je kako su sva kulturna društva otoka Krka navedena na Rješenju o upisu krčkih tanci u Registar nematrijalne kulturne baštine Republike Hrvatske te kao takva postaju nositeljima otočne plesne tradicije, što uz veliku čast priziva i značajne obveze.
Domaćin ovogodišnjeg Festivala je Općina Malinska-Dubašnica, a njegovo će se 61. izdanje, u jubilarnoj 80. obljetnici (uzme li se u obzir godina utemeljenja), održati u Malinskoj, 05. i 06. lipnja, kada će se iznova, istu pozornicu podijeliti sva krčka folklorna udruženja.