Dani hrvatskog turizma: Vlasniku Kampa Bor Mati Mrakovčiću nagrada Anton Štifanić
Na najvećem nacionalnom skupu turističkih djelatnika - Danima hrvatskog turizma, 24. i 25. listopada 2018. godine, održanom u gradu Hvaru, Mati Mrakovčiću, vlasniku krčkog Kampa Bor uručena je prestižna godišnja nagrada Anton Štifanić.
Riječ je o nagradi koju Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora, u akciji Čovjek - ključ uspjeha, dodjeljuju kao posebno priznanje za izniman doprinos pojedinaca ili ustanova u razvitku hrvatskog turizma, u ovom slučaju za doprinos razvoju hrvatske kamping industrije.
Ukratko, i ove su godine uzimajući u obzir kvalitetu ponude turističkih destinacija i smještajnih kapaciteta, a s ciljem podizanja razine kvalitete te obujma ponude i standarda u turizmu, kako bi hrvatski turizam postao što konkurentniji u svjetskim razmjerima, ali i održiv spram gospodarstva i stanovništva, ocijenjena mnoga hrvatska odredišta, atrakcije i događanja, hoteli, kampovi, marine, putničke agencije, restorani, charter kompanije, hosteli i lječilišta. Pored priznanja dodijeljenog vlasniku Kampa Bor, treba istaknuti kako je u 22. po redu akciji Turistički cvijet - Kvaliteta za Hrvatsku mjesto finalista u kategoriji hotela na Jadranu s 3* zauzeo krčki Valamar Koralj Romantic Hotel, dok se među finalistima u kategoriji velikih kampova na Jadranu našao i Krk Premium Camping Resort. Posebno priznanje za inovacije u uslugama, u istoj akciji, zaslužila je Marina Punat.
Dani hrvatskog turizma iznova su na jednom mjestu okupili više od dvije tisuće sudionika, s time da je cjelodnevnim programom bio obuhvaćen i 18. Hrvatski turistički forum u čijem je fokusu bila tema Ljudski potencijali - izazovi hrvatskog turizma. Osim svečane dodjele turističkih nagrada u kategorijama za destinacije i atrakcije godine, poslovni sektor (Turistički cvijet - Kvaliteta za Hrvatsku) te ljude u turizmu (Čovjek - ključ uspjeha), kao i nagrada Top 10 hrvatskog turizma, u sklopu ove dvodnevne manifestacije priređeni su stručni okrugli stolovi i panel diskusije vezani uz sljedeće teme: Hrvatski turizam - sadašnjost i budućnost; Hrvatska - mala zemlja, veliki brend; Filmska industrija i turizam; Hrvatska - nova gastro ikona Europe; Zanimanje iz snova - turistički bloger. Mit ili stvarnost?.