Iza naziva MI.11 krije se inicijativa Turističke zajednice Grada Krka usmjerena ka prezentaciji najznačajnijih gradskih manifestacija, ali i nagrada koje su Krk i Krčani zaslužili u netom zaključenom jednogodišnjem periodu.
Projekt MI.11 tako predstavlja svojevrsnu valorizaciju odrađenog koja svojim posjetiteljima, ponajviše djelatnicima u turuzimu, pomaže u cjelovitijem sagledavanju i promišljanju grada kao privlačne turističke destinacije u kojoj se, kao što geslo najavljuje, uvijek nešto događa.
Ovogodišnji postav kroz izloženi foto-ciklus (kojeg je moguće pratiti i na Info-programu Grada Krka) tako svima omogućava još jedno uplitanje u priču ili barem ugodno prizivanje neke od slikovitih gradskih manifestacija poput Krčkog sajma koji je ove godine uz tradicionalni zabavni dio brojnim turistima iznova priskrbio nezaboravan odlazak u prošlost. I tradicionalne Ljetne prirede omogućuvale su bijeg od svakodnevice nudivši reprezentativan dramski, ali i glazbeni program koji polako svoju najveću inspiraciju, obzirom na ostavštinu poznatog Krčanina i kolekcionara Nikole Udine Algarottija, počinje pronalaziti u bogatoj baroknoj glazbenoj tradiciji. Osim ovih dvaju događanja kojima naš grad već duguje svoju prepoznatljivost valja se ovdje na trenutak prisjetiti i niza sportsko-rekreativnih programa poput Proljeća na kotačima, Scuba festa ili jesenje pješačke ture koja je sudionike još jednom povela putevima drevnih krčkih maslinika, zatim popularne gastro-manifestacije Dani smokava ili sadržaja namijenjenih mladima - Prvomajskog inkubatora i Festivala eksperimentalnog filma i videa. Upravo bogata i specifična turistička ponuda zasigurno je bila jedna od karika nužnih kako bi grad Krk, polako, ali planski i sigurno, izgradio prepoznatljivu auru - nametnuo vlastiti identit. I to nas inzistiranje na identitetu dovodi do uspjeha!
Na ovogodišnjim Danima hrvatskog turizma, inače događanju koje obzirom na različite kriterije pomno valorizira domicilni turizam, Grad Krk ovjenčan je dvama prestižnim priznanjima - Plavim cvijetom sa zlatnim znakom, prvom nagradom za uređenost turističkog odredišta primorske Hrvatske u kategoriji mjesta od 3.000 do 10.000 stanovnika, te pobjedničkim Turističkim cvijetom, nagradom za ukupnost i ujednačenost turističke ponude u kategoriji mjesta do 10.000 ležaja. Međutim, da bi grad Krk uopće mogao izrasti u jednu od najrazvijenijih jadranskih destinacija, bilo je potrebno uložiti mnogo truda, i to sviju, a da je tome tako svjedoče i ostala osvojena priznanja. Na spomenutoj manifestaciji krčki Valamar Koralj Romantic Hotel u akciji Turistički cvijet poveo je u kategoriji najboljih hotela hrvatskog Jadrana s tri zvjezdice. Na 44. Međunarodnom sajmu održanom u Novom Sadu hoteli Marina i Dražica, Kamp Bor i Turistička agencija Depope ovjenčani su zlatnim medaljama za kvalitetu, a ni Festival Kamping & Karavaning priređen u Ljubljani nije Krčane ostavio praznih ruku, te su srebrna odličja u kategoriji malih, odnosno velikih, kampova na Kvarneru, ponjeli predstavnici kampova Bor i Ježevac. Da ovako dobri rezultati ovise o predanosti svakog pojedinca u složenom mehanizmu turizma, svjedoči priznanje Mladenu Filipoviću (Valamar Koralj Romantic Hotel), koji je u akciji Turističke zajednice Kvarnera za izbor djelatnika godine proglašen najboljim konobarom Primorsko-goranske županije.
Međutim ni ovdje ne naziremo kraj raspravi o nagradama i nagrađenima. Naime, tijekom nedavno održane nacionalne smotre ovčji Krčki sir kojeg proizvodi Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo Magriž u vlasništvu Kornićara Vesne i Miljenka Mrakovčića proglašen je najboljim, dok je na međunarodnom sajmu Krčki pršut Vjeka Žužića u svojoj kategoriji ovjenčan srebrnom medaljom.
Uz čestitke nagrađenima, ali i ostalima, za kraj treba reći kako je zadaća postava MI.11, koji prigodno u nazivu nosi osobnu zamjenicu prvog lica množine, razvijanje potrebe za sagledavanje rezultata netom odrađenog koji bez imalo sumnje predstavljaju najbolju motivaciju za pripremu nadolazećeg turističkog ciklusa.