Nakon hvaljenog oratorija Mesija u izvedbi Hrvatskog baroknog ansambla i Akademskog zbora Ivan Goran Kovačić, nastavak upoznavanja krčke publike s baroknom glazbenom baštinom nastavljen je gostovanjem poznatog Barock Banda iz Münchena.
Naime, radi se o sastavu kojeg je 2000. godine osnovao Christoph Eglhuber, i to s idejom popularizacije pučke (folklorističke) barokne glazbene tradicije suprotstavljene onom uobičajenom crkvenom, dvorskom ili akademskom repertoaru. U tu svrhu najčešće se izabiru djela, odnosno kratke pjesme ili teme, no zahvaljujući promišljenom i zanimljivom aranžmanu, uz imrovizaciju, bivaju proširene u okviru jedne povijesno doživljene izvođačke prakse. Prema tome, performans Barock Banda, u što su se imali prilike uvjeriti i Krčani, ponajviše karakteriziraju improvizacija, virtuoznost i perkusija, te gotovo groove muzički akcent.
Tijekom koncerta održanog u Frakopanskom kaštelu, pod nazivom Rhythm, Tunes and Grounds, glazbeni sastav specjaliziran ponajprije za (instrumentalnu) glazbu 17. stoljeća predstavio se folklorističkom baroknom tradicijom Engleske, Italije, Amerike i Španjolske. Spomenuti muzički poliptih tako je započeo predstavljanjem Engleskih autora - Johna Playforda (The Queen's Jig; Jamaica) i Turlougha O`Carolana (The Arethusa), među kojima je svoje mjesto pronašla i jedna tradicionalna škotska balada, Come my Children, koja progovara o prekrasnoj romansi između plemenitaša i sluškinje. Drugi je dio okupio talijanske skladatelje - Giovannija Battistu Fasola (Sguardo lusinghieri), Stefana Landija (Augellin che ' l tuo Amor), Marca Uccellinija (Aria sopra la Bergamasca), te Bellerofontea Castaldija (Chi vidde piu lieto e felice di me?) čije zanimljivo djelo poučava o nedaćama i radostima jedne ljubavi uz lukave komentare Kupidona i očitu inspiriranost elementima arapske glazbe. Muzičko putovanje nastavljeno je predstavljanjem južno i srednjoameričke glazbe, odnosno meksičkim plesom Santiaga de Murcia (Fandango), tradicionalnom čileanskom Senora Dona María, te jednom od skladbi koja je svoje mjesto pronašla u poznatom Codexu Trujillo - svojevrsnoj enciklopediji koju je u drugoj polovici 18. stoljeća o životu u svojoj biskupiju dao napisati Jaime Martínez Companón. Kako se drugi svezak spomenutog rukopisa bavi peruanskom narodnom glazbom, isti otkriva partiture sedamnaest skladbi među kojima je i izvedena Cachua al Nacimiento de Christo Nuestro Senor. Posljednji dio glazbenog poliptiha otkrio je djela Španjolaca - Joséa Marína (No piense Menguilla ya; Ojos pues me desdenais), Diega Ortiza (Recercada segunda), te Santiaga de Murcia (Tarantelas). Barock Band, koji je ispraćen snažnim aplauzom, čine: Alfons Brandt (tenor), Simon Steinkohler (barokna violina), Sabina Lehrmann (viola), Christoph Eglhuber (bubnjevi), Helmut Weigl (lutnja, theorba) i Roman Seehon (udaraljke).