Grad Krk u srpnju ostvario 70% noćenja u odnosu na prošlogodišnji rezultat
Prema podatcima sustava eVisitor, u mjesecu srpnju je na području Grada Krka ostvaren turistički promet od 254.830 noćenja u komercijalnom smještaju, što predstavlja 70 posto noćenja u odnosu na prošlogodišnji srpanj, dok je u nekomercijalnom smještaju realizirano 80.079 noćenja, čime je Grad Krk ušao među top 10 hrvatskih destinacija.
Po kategorijama komercijalnog smještaja prednjače objekti u domaćinstvu sa 128.530 noćenja, odnosno 71 posto ostvarenja, te kampovi koji su realizirali 103.575 noćenja, što, također, iznosi 71 posto prošlogodišnjeg srpanjskog rezultata. Slijede hoteli s 14.795 noćenja, tj. 47 posto prošlogodišnjeg ostvarenja. U ostalim ugostiteljskim objektima namijenjenim smještaju ostvareno je 3.909 noćenja, iliti 81 posto prošlogodišnjeg rezultata, dok je u objektima vezanim uz OPG-ove zabilježen porast broja noćenja za čak 17 posto, što iznosi 4.021 noćenja.
S ostvarenjem od 350.121 noćenja i 61.275 dolazaka u prvih sedam mjeseci ove godine, Grad Krk bilježi ostvarenje od 50 posto prošlogodišnjih noćenja. U segmentu turističkog smještaja u dosadašnjem dijelu godine najpopularniji su objekti u domaćinstvu sa 166.059 noćenja, udjelom od 47 posto i ostvarenjem od 60 posto u odnosu na prošlogodišnji rezultat. Slijede kampovi sa 152.820 noćenja, udjelom od 44 posto i ostvarenjem od 49 posto u odnosu na prošlu godinu. U hotelima je ostvareno 19.817 noćenja odnosno 6 posto udjela u noćenjima i 21 posto prošlogodišnjeg ostvarenja, dok su ostali ugostiteljski objekti za smještaj ostvarili 5.202 noćenja i udjel od 1,5 posto, zabilježivši ostvarenje na razini od 56 posto.
Izloženi podatci ukazuju da je ove, s obzirom na okolnosti, neizvjesne turističke sezone, smještaj koji omogućava privatnost i socijalnu distancu najbolje popunjen. Iako imaju mali udio u ukupnom broju noćenja, svega 2 posto, vrijedno je spomenuti i kategoriju smještajnih objekata vezanih uz OPG-ove, koji su ostvarili rast od 20 posto, realiziravši 6.223 noćenja, te tako potvrdivši preferiran oblik smještaja gostiju u trenutnim okolnostima.
Vodeće tržište je Njemačka s udjelom od 43 posto u ukupnim noćenjima u prvih sedam mjeseci s čak 149.264 noćenja i ostvarenjem od 56 posto prošlogodišnjeg prometa. Slijede Slovenci s udjelom 20 posto, Austrijanci s 8 posto, domaći gosti sa 6 posto i Česi s 5 posto.
Ovakvi rezultati povezani su s povoljnom epidemiološkom situacijom na našem području, fleksibilnošću i prilagodljivošću turističkog sektora te kontinuiranoj prisutnosti na našim najznačajnijim emitivnim tržištima, a u ovim trenucima presudan je i značaj otoka Krka kao lako dostupne i sigurne destinacije, koja obiluje plažama, kulturno-povijesnim znamenitostima i brojnim mogućnostima za aktivan odmor u prirodi, idealnim u uvjetima kada gosti najčešće preferiraju individualne aktivnosti.