Uključite se u novu etapu promotivne kampanje Put do okusa Krka
Ponukana dobrim rezultatima promotivne gastronomske kampanje koja je u listopadu prošle godine startala projektom Put do okusa Krka (Travel to Taste Krk), Turistička zajednica Grada Krka i za ovu godinu najavljuje nastavak suradnje s krčkim ugostiteljima.
Naime, Svjetska turistička organizacija nedavno je objavila analizu u kojoj se ističe iznimna važnost domaćeg turizma te se predviđa kako će na većini odredišta domaći turizam ostvariti značajne prihode u usporedbi s međunarodnim. Upravo s tim ciljem, prošle je godine krenula kampanja Put do okusa Krka (Travel to Taste Krk), kojom se Turistička zajednica obratila i promovirala na domaćem tržištu, u skladu s aktualnim epidemiološkim mjerama, a taj trend želi nastaviti i u njezinom proljetnom izdanju.
No, kako bi nadolazeće izdanje kampanje bilo odrađeno što kvalitetnije, započelo se s pripremanjem ponude i marketinga, a kao i prošlog puta to znači sljedeće sljedeće.
Način prijave i uvjeti sudjelovanja:
1. Prilikom prijave za sudjelovanje u kampanji potrebno je dostaviti opće podatke o objektu: točan naziv, adresu, kontakt broj, e-mail, internetsku stranicu i profile na društvenim mrežama.
2. Dostaviti jelovnik, uz napomenu kako se u ponudi trebaju naći jela koja se povezuju s otokom Krkom i lokalnim namirnicama.
3. Dostaviti kraći tekst o objektu (povijest, tradicija, ciljevi i slično) kojim će se on predstavljati tijekom same promocije.
Prijave se dostavljaju e-maila na: ured@tz-krk.hr, i to najkasnije do 25. travnja 2021. godine. Nakon prijave i dostave podataka, i ovoga će puta svaki od objekata posjetiti profesionalni fotograf te izraditi fotografije objekta i jela koja će se nuditi u kampanji. Također, u promociji jela koristit će se i fotografije nastale tijekom jesenskog izdanja ako udovoljavaju ponudi koja se planira plasirati u svibnju i lipnju.
Osim na obrascima iz priloga ovog poziva, prijave se zaprimaju i putem online obrasca dostupnog: OVDJE.