Pokrenut Ala šu!, novi portal za prezentaciju otočnih događanja

Turistička zajednica otoka Krka svjesna sve većih izazova u razvoju ponude doživljaja i unapređenja konkurentnosti, u suradnji sa svim otočnim turističkim zajednicama, pokrenula je Ala šu! - novi portal za prezentaciju otočnih događanja, i to uvođenjem In Destination sustava informiranja turista u destinaciji. 
Nakon objave zajedničkih promotivnih materijala te nedavnog publiciranja objedinjenih karata pješačkih i biciklističkih staza otoka Krka, ovog proljeća pokrenut je i portal koji na jednom mjestu donosi informacije o većini otočnih događanja, što se, putem jednostavnog izbornika, daju pretraživati obzirom na mjesto održavanja ili konkretnu lokaciju, zatim vrstu (izložbe, kultura, zabava, sport, koncerti, film, kazalište, tradicija i gastronomija) i/ili vrijeme događanja.
Inače, Ala šu prilagođen je za prikazivanje na svim vrstama uređaja (računalima i pametnim telefonima), neovisno o operativnom sustavu kojeg koriste ili odabranom Internet pregledniku, a sastoji se od modula za prikaz podataka i dijeljenje sadržaja na nekolicini društvenih mreža te servisa za razmjenu sadržaja sa svim potencijalnim pružateljima informacija. Zasad su nastranici u opticaju dvije jezične verzije, hrvatska i engleska, sa željom za daljnjom nadogradnjom.
Svi korisnici ovog portala, osim što se upoznaju s događanjima, mogu iščitati informacije o otoku Krku, pregledati foto galerije te dobiti osnovne podatke o svim otočnim turističkim zajednicama. Informacije o samim događanjima iznesene su detaljno, a uključuju fotografsku dokumentaciju, promidžbene materijale, Google kartu s označenim točnim mjestom događanja, njegov opis i vrijeme početka, (eventualno) podatke o cijeni ulaznice, poveznicu s drugim portalima (izvorima), kao i sve ostale relevantne informacije. Pored toga, portal nudi i servis koji gospodarskim subjektima (hotelijerima, agencijama ili iznajmljivačima) omogućava preuzimanje kalendara događanja i njegovu implementaciju u sustave drugih Internet stranica kako bi svojim gostima pružili što potpuniju informaciju o aktualnostima u destinaciji.