U Maloj gradskoj vijećnici, 19. travnja 2016. godine, održana je 4. sjednica Skupštine Turističke zajednice Grada Krka, koju je otvorio predsjednik Darijo Vasilić, poželjevši okupljenima na ovom tradicionalnom proljetnom sastanku srdačnu dobrodošlicu.
Vođenje Skupštine potom je preuzela Nataša Jurina, direktorica Turističkog ureda, prezentiravši prošlogodišnje financije, poduzete aktivnosti i ostvarene programe, nakon čega su jednoglasno usvojeni Verifikacija Službene zabilješke s prethodne sjednice, Izvješće o obavljenom nadzoru materijalnog i financijskog poslovanja Turističke zajednice Grada Krka te Izvještaj o realizaciji Programa rada za 2015. godinu.
Tijekom prezentacije prošlogodišnjih aktivnosti zajedno s financijskom strukturom istaknuto je kako se budžet Turističke zajednice ulaže u administrativne rashode, dizajn vrijednosti, komunikaciju vrijednosti, distribuciju i prodaju vrijednosti, interni marketing, marketinšku infrastrukturu te posebne programe. Na administrativne rashode, pojašnjava Jurina, tako je tijekom 2015. godine utrošeno 1.104.957,17 kn, a isti uključuju plaće za radnike, rashode ureda, kao i naknade za rad tijela turističke zajednice. Sljedeću, ujedno i najveću skupinu rashoda čini dizajn vrijednosti koji obuhvaća akcije s ciljem uređenja grada, organizaciju tematskih manifestacija te razvijanje novih proizvoda. Za grupu aktivnosti kojima je zadaća očuvanje i ekološka zaštita prostora, odnosno poboljšanje ukupnog komunalnog standarda, nastavlja Jurina, izdvojeno je 99.650,00 kn, u što pored uređivanja i markiranja šestnica u suradnji s Planinarskim društvom Obzova te prošle godine započetog markiranja biciklističkih staza zajedno s Infinitas sportom, spadaju projekti Volim Hrvatsku i Plava zastava. Najveći dio sredstava u ovoj skupini rashoda, točnije 843.940,00 kn, bio je usmjeren prema organiziranju čitavog niza tematskih manifestacija, od proljetnih događanja (Drobnica fest, Scuba fest, Krk Spring Bike Adventure, Pozdrav ljetu i Beach Balance), preko Krčkog sajma, kao najveće i najzahtjevnije gradske manifestacije, pa sve do jesenjih sadržaja (Dani smokava i Bodul Bike). Tijekom prošle godine, prenosi Jurina, održan je i čitav niz drugih događanja što se organiziraju samostalno ili u suradnji s partnerima, poput izložbe monumentalnih pješčanih skulptura Sand & Time, međunarodnog festivala folklora Summer in Kvarner te zanimljive serije intimnih koncerata - Tramonto - a čija je slikovita kulisa bio novouređeni Trg krčkih glagoljaša, s time da se provođenje dvaju potonje spomenutih sadržaja nastavlja i ove godine.
Nakon što su analizirane i ostale skupine rashoda, predstavljene su neposredne aktivnosti bitne za pripremu nadolazeće turističke sezone, a od skorašnjih proljetnih manifestacija, nakon netom odrađenih Dana hrvatskog pršuta, najavljene su Scuba fest - međunarodna akcija čišćenja podmorja Krčkog akvatorija i Krk Spring Bike Adventure - trodnevna biciklijada. Uz to, nastavljaju se i edukativni programi namijenjeni krčkim turističkim djelatnicima, prije svega ugostiteljima i privatnim iznajmljivačima. Tako privatne iznajmljivače već krajem travnja očekuje radionica o marketingu obiteljskog smještaja, a ugostitelje, tijekom svibnja, edukacija s ciljem unaprjeđenja i popularizacije lokalne gastro ponude, i to iznova u suradnji s Klubom Gastronaut. Ono što je izdvojeno kao svojevrsni novitet, jest pilot projekt objedinjenog marketinškog promoviranja otočnih manifestacija prema domaćim i stranim tržištima koji se provodi pod okriljem Turističke zajednice otoka Krka, a kojim će ove godine biti obuhvaćene dvije teme Krk Outdoor - Biking Krk i KrkJeRaj. I dok se prvom kreće u objedinjavanje proljetnih biciklizmu posvećenih evenata na koje nailazimo duž čitavog otoka, drugom se, zajedno s otočnim ugostiteljskim objektima, teži promoviranju autohtone krčke gastronomije, s time da se u tu inicijativu, koja bi trebala rezultirati promocijom jedne gastro teme mjesečno, dosad uključilo petnaestak ugostitelja. Svibanj tako otkriva fokus na janjetinu i šparoge koje bi se kao lokalne sezonske namirnice uskoro trebale naći na menijima u priču uključenih otočnih restorana i konoba. Pored toga, sa željom moderniziranja komunikacije u cjelokupnoj turističkoj djelatnosti, predstavljena su nedavno kreirana dva zasebna Facebook profila - prvi, pod nazivom
TZG Krk, koji će o aktivnostima turističke zajednice informirati lokalnu javnost, i drugi, pod nazivom
Krk, City of History and Culture namijenjen isključivo gostima grada i otoka Krka. Stranica za domicilne korisnike trebala bi biti važan i ažuran komunikator svih koji se bave turizmom i njihov instrument razmjene informacija s Turističkom zajednicom, ujedno i alat pomoću kojeg će se brzo i jednostavno pronaći mnogi korisni podaci, dok ona namijenjena gostima predstavlja promocijski kanal kojeg se planira razvijati, graditi i obogaćivati u suradnji sa svima onima koji su na bilo koji način povezani s turističkom djelatnošću.
U drugome dijelu Skupštine, predstavnici Centra za inovativnost i transfer znanja Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, Alen Host i Hrvoje Katunar, prezentirali su prvu fazu pripreme Strateškog plana razvoja turizma Grada Krka, ističući, kako bi naš turizam trebao počivati na partnerstvu, ekološki odgovornom razvoju, autentičnosti i kreativnosti, inovativnom tržišnom nastupu, lokalnoj proizvodnji, ugodnosti i autentičnosti okruženja, s misijom koja podrazumijeva razvijanje i promoviranje održivog turizma stvaranjem ugodnog suživota lokalnog stanovništva i posjetitelja uz stalno unaprjeđenje postojećih kapaciteta i ulaganje u zaštitu okoliša, koristeći iznimnu biološku raznolikost unutrašnjosti otoka za kreiranje jedinstvenog turističkog proizvoda. Kao ciljevi razvoja krčkog turizma izdvojeni su produljenje sezone, povećanje broja malih obiteljskih hotela i pansiona, unaprjeđenje kvalitete ponude i kategorije turista, povećanje ukupne gospodarske aktivnosti, podizanje razine ekološke održivosti i energetske samodostatnosti, unaprijeđene ponude specifičnih oblika turizma te omogućavanje ubrzanog razvoja ruralnih i neobalnih područja, odnosno postizanje ujednačenog razvoja čitavog područja Grada Krka.
Nakon što je u cijelosti iscrpljen dnevni red, u krčkom Turističko-informativnom centru svečano je otvorena multisenzorska interaktivna instalacija Šapat školjke, koja predstavlja značajnu inovaciju u hrvatskom turizmu, kako u promišljanju novih modela turističke promocije, tako i u korištenju potencijala kreativnih industrija.