U listopadu kreće promotivna akcija Tjedan odmora vrijedan

Tjedan odmora vrijedan zajednička je promotivna akcija Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske koja će se odvijati u tjednu od 16. do 25. listopada ove godine, a čija je zadaća poticanje domaćih putovanja te podizanje razine turističke aktivnosti u periodu mimo ljetnih mjeseci.

Tom će se akcijom hrvatskim građanima omogućiti da posjete i upoznaju različite dijelove Lijepe naše, i to po 50 posto nižim cijenama na brojne turističke usluge, uključujući smještaj, prijevoz, razgledavanje znamenitosti ili pak ugostiteljstvo.

– Ovaj projekt predstavlja inicijativu kojom našim građanima želimo predstaviti sve ljepote i bogatstvo ponuda što ih Hrvatska ima, ali i nudi tijekom čitave godine. U ovo vrijeme obilježeno epidemijom koronavirusa značajan doprinos turističkom prometu dali su domaći turisti, a naša je želja da upravo oni u ostatku ove, ali i u godinama koje slijede, čine sve značajniji dio potražnje. U tjednu odmora vrijednom koji će se odvijati u listopadu nudit će se brojne promotivne ponude koje će, u smislu promidžbe, biti objedinjene na jednom mjestu, a namjera je da ova inicijativa, naposljetku, preraste u tradiciju, istaknula je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, predstavljajući Tjedan odmora vrijedan.

Trenutno su u tijeku prijave poslovnih subjekata koji će svoje ponude predstaviti na internetskoj stranici izrađenoj isključivo za ovu prigodu: tjedanodmoravrijedan.hr, a koja će uskoro biti aktivna i za sve potencijalne korisnike ponuđenih usluga. Za sudjelovanje u akciji mogu se prijaviti svi poslovni i privatni subjekti iz turističkog sektora poput hotela, privatnih iznajmljivača, turističkih agencija, restorana, barova, nacionalnih parkova i parkova prirode, muzeja, galerija, prijevoznika, rent-a-cara, iznajmljivača plovila te subjekata zdravstvenog i liječilišnog turizma.

– Riječ je o projektu čiji je cilj poticanje domaćeg turističkog prometa u razdobljima pred i posezone te u kojem sudjeluju pružatelji usluga u turizmu koji će tijekom promotivnog tjedna kreirati vrlo atraktivne i cjenovno dostupnije ponude za sve hrvatske građane. Upravo je domaće tržište u ovoj izazovnoj godini dalo snažan doprinos u postignutim rezultatima s visokim udjelom od 20 posto u ukupno ostvarenim noćenjima. Vjerujem da će projekt biti dobro prihvaćen i u narednim godinama te da će pozitivno utjecati na povećanje turističke potrošnje unutar zemlje, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Prema podatcima iz sustava eVisitor tijekom 2019. godine domaći turisti ostvarili su 2,4 milijuna turističkih dolazaka te 13,8 milijuna noćenja, odnosno oko 12 posto ukupnih dolazaka i noćenja na godišnjoj razini. U dosadašnjem dijelu turističke 2020., prema trenutnim podatcima iz sustava eVisitor, domaći turisti ostvarili su 1,3 milijuna dolazaka te 9,6 milijuna noćenja, odnosno oko 20 posto ukupnih turističkih dolazaka i noćenja u ovoj godini.

 

02-tjedan-odmora-vrijedan_0.jpg