Turistička zajednica otoka Krka zajedno s Turističkom zajednicom Kvarnera, 19. ožujka 2015. godine, u ljubljanskom predstavništvu Hrvatske turističke zajednice, na poziv tamošnjeg direktora Gorana Blažića, predstavila je ovogodišnje krčke predsezonske programe.
Sama presica održana je pred četrdesetak predstavnika medija, agencija i ostalih uzvanika, a o sadržajima i aktivnostima što ih nude, kako otok Krk, tako i čitav Kvarner, u društvu Gorana Blažića, kazivali su Vlasta Mastrović, predstavnica Turističke zajednice Kvarnera, Robert Anton Kraljić, predsjednik Turističke zajednice otoka Krka te Majda Šale, direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice otoka Krka.
Tom prigodom Vlasta Mastrović okupljene je upoznala s projektom Kvarner outdoor, koji profilira aktivan odmor, potičući, pored ostalog, i na bavljenje dvijema u toj sferi najpopularnijim aktivnostima - biciklizmom i pješačenjem. Bilo je također riječi i o programu certificiranja Kvarner family te županijskom projektu Mala barka pokrenutom u suradnji sa slovenskim partnerima, točnije Općinom Izola i Turističkom zajednicom Izola, a sve u cilju razvijanja, zaštite i promoviranja prepoznatljivog turističkog proizvoda baziranog na pomorskoj ostavštini sjevernog Jadrana. Kako je naglašeno, realizacijom ove inicijative trebao bi se uspostaviti zanimljiv turistički proizvod koji bi objedinjavao višednevne manifestacije u Krku, Mošćeničkoj Dragi, Rijeci i Izoli.
U nastavku, pedesetak krčkih proljetnih programa okupljenima su prezentirali Robert Anton Kraljić i Majda Šale. Njima su uglavnom obuhvaćene aktivnosti na otvorenom, i to u najvećem dijelu organizirane biciklističke i pješačke ture, ali i gourmet proljetne manifestacije prisutne u gotovo svim otočnim mjestima. Za tu je prigodu Turistička zajednica otoka Krka otisnula i poseban promidžbeni letak na slovenskom jeziku koji na jednom mjestu objedinjuje sve dosad definirane programe otočnih turističkih zajednica.
Uza sve to, istaknut je značaj slovenskih gostiju za područje Kvarnera, pa tako i otoka Krka, gdje oni u ukupnom turističkom prometu sudjeluju s gotovo 18%, dok po broju dolazaka i noćenja zauzimaju visoko drugo mjesto. Slovenci su tako najviše zastupljeni u kampovima i privatnom smještaju, a sve je veći broj onih koji na otoku posjeduju kuće za odmor ili apartmane.
Prošlogodišnja turistička ostvarenja pokazalu su kako je otok Krk jedna od slovencima najomiljenijih destinacija, što ne čudi obzirom da dobro poznaju sve segmente njegove ponude, zajedno s kulturom, gastronomijom i sve šarenijom paletom aktivnosti vezanih uz prirodu. Budući da su otočne turističke zajednice pripremile čitav niz proljeću prilagođenih programa ovo je bila izvrsna prilika da se na ovako značajnom emitivnom tržištu oni i predstave.